Infinity Classic meeting 28 december

Started by Midcall, December 10, 2005, 16:41:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Midcall

Heren,

Voor wie vrij is tussen de kerstdagen en van gekkigheid niet weet wat ie met z'n tijd wil;

Op 28 december wil ik een meeting dag/avond (inclusief dinner?) organiseren voor de Infinity liefhebbers onder ons. We hebben in het verleden meer van die gezellige dagen gehad en het wordt tijd dat we die traditie weer eens oppakken. Als je animo hebt, laat het me maar weten. De enige verplichting die geldt is dat we aan het eind een volgende date in overleg bij iemand anders prikken, want anders komt die traditie nooit op gang natuurlijk. Eigen muziek meenemen is ook een must, hoe spectaculairder hoe beter! Laat de Antolini's en Kunzel's maar komen dus.

Dit keer dus een Infinity IRS Epsilon set met een kleine 2kW aan versterking @ 4 Ohm om een beetje herrie te maken, wordt vast fun!
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Fransvis

Quote from: Midcall on December 10, 2005, 16:41:38
Heren,

Voor wie vrij is tussen de kerstdagen en van gekkigheid niet weet wat ie met z'n tijd wil;

Op 28 december wil ik een meeting dag/avond (inclusief dinner?) organiseren voor de Infinity liefhebbers onder ons. We hebben in het verleden meer van die gezellige dagen gehad en het wordt tijd dat we die traditie weer eens oppakken. Als je animo hebt, laat het me maar weten. De enige verplichting die geldt is dat we aan het eind een volgende date in overleg bij iemand anders prikken, want anders komt die traditie nooit op gang natuurlijk. Eigen muziek meenemen is ook een must, hoe spectaculairder hoe beter! Laat de Antolini's en Kunzel's maar komen dus.

Dit keer dus een Infinity IRS Epsilon set met een kleine 2kW aan versterking @ 4 Ohm om een beetje herrie te maken, wordt vast fun!

Lijkt me ook een verplichting dat je minimaal een set Infinity's hebt staan.  ;) ;D

Paulie

MM als je een set infinity's in opslag heb staan tot je een ander huis heb mag je dan ook komen  ;D ;D

Zo ja dan ben ik van de partij kan ik eindelijk weer is naar oud vertrouwd geluid luisteren.

groet

Paul
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

Midcall

Quote from: Fransvis on December 10, 2005, 18:58:27
Lijkt me ook een verplichting dat je minimaal een set Infinity's hebt staan.  ;) ;D

Neehoor, opzich geen verplichting.... wel een voorwaarde om de volgende meeting te mogen huisvesten  >:D
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

SpeedyAndré

Volgens mij heb ik dan verlof  :)
Overigens 'woont' een aardige groep Infinity Classics aanhangers op het Hear.nl forum, we hebben reeds 4 meetings achter de rug ;)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Midcall

http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Paulie

Zo de kogel is door de kerk. Ik heb zaterdag mijn nieuwe speakers opgehaald.

het zijn uiteindelijk de Infinity Omega's geworden. Deze staan tijdelijk bij Arjen omdat ik tijdelijk inwoon bij mijn ouders in afwachting van mijn toekomstige woning.

De eerste luisterindrukken van hedenochtend waren zeer positief wat een genot en wat een gemak. Het laag is niet alleen diep maar heeft veel body en druk. De plaatsing en diepte is fenomenaal te noemen. Kortom met een grote glimlach genoten van mijn nieuwe aanwinsten.

Deze zijn ook aanwezig op de Infinity meet en greet van woensdag 28 december kortom dit wordt een echte Infinity sessie.

groet

Paul
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

SpeedyAndré

#7
Heb je een lijst met deelnemers Midcall?
Bij hear.nl zag ik dat ene Henk komt om R90's met Omega's te vergelijken, waarna je beter niet met de Epsilons kunt gaan spelen  ;D
Ik wil ook wel een paar leuke dvd's meenemen, al hebben ze niet direct 'knallen' als oogmerk ::)
Zelf ben ik ook wel benieuwd of de mij bekende verschillen tussen R90 en Omega bij jou aan het licht zullen komen, aangezien ik ze nog niet eerder op dezelfde set heb gehoord.
Een paar (2m) gebalanceerde Straightwire Virtuoso's kan ik ook nog meenemen :)

André  8)

Oh ja, er staat geen duidelijk aanvangstijdstip in dit topic  ^-^
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Midcall

Aanvangstijdstip is aan een ieder. Zodra ik morgen mijn bed uit kom is het wat mij betreft begonnen, en ik zie wel wanneer een ieder komt. Vanaf 10.00 uur zal ik maar zeggen. Ik weet dat er een naamgenoot (een Renaissance 80 man) na het diner komt, maar Paulie zal er al rond de klok van 10 bij me zijn (liefst ging ie gewoon bij zijn reeds opgestelde Omega's hiero slapen).

Wat betreft het meenemen van kabels.... We hebben een zware Jungson AV-1000C versterker genomen om het vergelijk te doen tussen de Omega en Renaissance. Het omhangen van de versterking die aan mijn Epsilons hangen is zo'n klote werk dat ik me dat maar bespaard heb. Bovendien is het leuke van die Jungson, buiten dat ie goed klinkt, twee grote VU-meters op de voorkant heeft, waardoor je perfect kan zien wat de speakers qua vermogen vragen bij bepaalde muziekpassages. Aan alles is dus gedacht :-).

Voor de mensen die èn de middagsessie èn de avondsessie willen meemaken, ik wilde met het avondeten ff de stad in, ff het huis uit om ergens bij een niet al te dure maar wel goede italiaan ofzo wat te eten. Dat was met Spacebass en HarryHT wel een geslaagde opzet, dat geeft weer de nodige rust voor de oortjes, want het zal er gewelddadig aan toegaan denk ik.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Paulie

Nog 1 hele dag wachten zonder mijn nieuwe beauties te mogen horen het leven is zo wreed  :-X :-X :-X

Met zeer ongeduldige groet,

;D Paul  ;D
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.