Lost

Started by Sibran, November 28, 2005, 14:11:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sibran

In Nederland zenden ze blijkbaar ook Lost uit,  hier in Belgie in ieder geval ook...  Een supper goeie reeks, maar je moet het wel vanaf de eerste aflevering gevolgd hebben of je kan gewoon niet meer mee.

Zijn er hier nog mensen die Lost één van de beste series ooit vinden? 

Ik heb het eerste seizoen in 2 dagen bekeken, en moet nu steeds wacht op de HD rip online van de afleveringen die in Amerika uitgezonden worden.

En hebben jullie speculaties van wat er nog kan gaan gebeuren?

S.

http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=560
http://abc.go.com/primetime/lost/index.html

TornadoGo

Ik heb tot nu toe ook alle afleveringen gezien. Trek altijd de HD versie van a.b.hdtv.

Het is me overigens nog een compleet raadsel hoe deze serie gaat aflopen. Steeds als je denk van; "oooooow, zit 't zo!", neemt het weer een andere wending.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

Ed-S

kan iemand mij uitleggen wat er nu zo goed aan is. heb een aantal afleveringen gezien en vraag me af of ze aflevering 1 steeds herhalen.

bos niets, bos niets, bos niets, etc.....

raar
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

)p(


Een woord... Kate  :-*

peter

Sibran

Quote from: vpv on November 28, 2005, 22:52:37
Een woord... Kate  :-*

peter

Thx Peter, je neemt me de woorden uit de mond, en door maar naar een paar afleveringen te kijken kan je niet echt zeggen dat je de serie goed vindt of niet. Ik verzeker je als je na 10 afl. nog altijd volgt, zal je direct de spanning voelen van deze serie

Fransvis

Quote from: Eds on November 28, 2005, 21:00:14
kan iemand mij uitleggen wat er nu zo goed aan is. heb een aantal afleveringen gezien en vraag me af of ze aflevering 1 steeds herhalen.

bos niets, bos niets, bos niets, etc.....

raar

Ik heb dus ook een paar afleveringen gezien, de openingsaflevering was geweldig...maar dan zakt het helemaal in elkaar. Want er komt maar geen einde aan het bos in bos uit. Dit is eigenlijk ook steeds het kritiek wat je op de amerikaanse forums leest...2 seizoenen bezig en ze weten nog niets...jammer...

redfox001

Nou nou, niets weten? Ik weet inmiddels al heel wat van die bunker af :-) De meeste vragen uit seizoen één worden wel beantwoord in seizoen twee. Maar hoe het nu verder gaat is bijna niet te voorspellen.

)p(

#7
Quote from: Sibran on November 28, 2005, 23:15:11
Thx Peter, je neemt me de woorden uit de mond, en door maar naar een paar afleveringen te kijken kan je niet echt zeggen dat je de serie goed vindt of niet. Ik verzeker je als je na 10 afl. nog altijd volgt, zal je direct de spanning voelen van deze serie

In de aflevering in de vs van deze week komen we nog meer over haar back story te weten...Kan bijna niet wachten tot vrijdag om hem down te loaden...a.b.hdtv ;) kate in hd :)


Wat ik er over gelezen heb is dat er slechts een zeer beperkte verhaallijn aan het begin uitgezet is door de ontwikkelaars...er is geen totaal concept voor de hele serie...

peter

Sibran

Ah, dat wist ik niet, in ieder geval ben ik ook benieuwd naar de nieuwe aflevering van woensdag.

Ik had ook ergens gelezen dat Bernard (die oude man die in het achterste gedeelte zat) diegene is waar Sawyer naar op zoek was, die vroeger zijn ouders in het zak heeft gezet.

Het toffe aan heel deze serie is dat blijkbaar alles zowat ineen begint te schuiven, en dat alle mensen wel iets met elkaar (rechtstreeks of onrechtstreeks) te maken hebben.

Nu ik blijf nog steeds het wooww gevoel  ;D hebben bij de nieuwe afleveringen, ik hoop alleen dat ze het niet gaan reken in vier of vijf seizoenen, want dan gaat het misschien wel beginnen te vervelen

Vampire

Quote from: Eds on November 28, 2005, 21:00:14
kan iemand mij uitleggen wat er nu zo goed aan is. heb een aantal afleveringen gezien en vraag me af of ze aflevering 1 steeds herhalen.

bos niets, bos niets, bos niets, etc.....

raar

Een typisch geval van hate it or love it

Ikzelf vind het ook helemaal geweldig, mijn ouders daarintegen vinden er niets aan...

Ik heb heleaas een aantal afleveringen moeten missen, omdat mijn ouders mee keken...  ;D
Het blijft gewoon spannend..
Ook leuk dat elke aflevering een ander persoon in de spotlights staat...
Je komt te weten wat ze op die vlucht doen etc..

Niet de beste serie, wel één van de besten ;D
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Allure

Ik vind het een prachtserie. Naar mijn smaak zit er tot nu toe niet één mindere episode in. En Kate = smullen. Het is vooral leuk om te zien hoe je naarmate de serie vordert, steeds meer te weten komt over de achtergrond van de belangrijkste personages en hoe ze meer met elkaar verweven zijn dan ze zelf in de gaten hebben. Denk maar eens aan wat Shannon Sayid flikte op het vliegveld, toen ze elkaar nog niet kenden. 'You have NO idea what I'm capable of!'
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

THX-UltraII

al bekend hoeveel seisoenen er van gemaakt zullen worden? Sowieso 3 en 4 misschien?

angel1978

Mooi serie.
Pas sinds kort toevallig ( torrent ) mee kennis gemaakt.
Heb nu seizoen I volledig gezien en ga zo aan seizoen II beginnen ( die ligt ook al volledig klaar ! ).

Meest vervelende aan deze serie:

Als een aflevering afgelopen is, wil ik meteen doorkijken naar de volgende, wat nogal eens erg laat kan worden op die manier.
Erg irritant  8)

Chimera

hele mooie serie. eerste en tweede seizoen (tem episode 21) reeds gezien. Best spannende reeks :)

rwijnhov

super serie, ben alleen nog op zoek naar het 2e seizoen met nederlandse ondertititels. Dus als iemand me daar aan kan helpen graag.

angel1978

heb ze wel, maar niet in HD en ook niet officieel. wel mooi  >:D

rwijnhov

is het mogelijk dat ik hier een kopietje van kan krijgen of ze mag lenen?

angel1978

je mag ze wat mij betreft hier zo komen halen  >:D


Deleted member

Vanavond ga ik aflevering 8 van seizoen 3 kijken! 14 feb jl. uitgezonden!  :)

reza

Quote from: rwijnhov on June 14, 2006, 22:30:49
super serie, ben alleen nog op zoek naar het 2e seizoen met nederlandse ondertititels. Dus als iemand me daar aan kan helpen graag.




Ik heb hem te koop staan in sectie software ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Erik

Ze gaan toch niet koepn als ze het gratis kunnen krijgen. ;D

Tja jongen zo het tegenwoordig, stekrte met je handel.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Deleted member

Quote from: reza on February 16, 2007, 18:52:54
Ik heb hem te koop staan in sectie software ;)

Beetje mijn schuld door zo'n oud topic naar boven te halen, maar rwijhov zijn reactie is 9 maanden oud.  ;)

reza

Quote from: Antoine on February 16, 2007, 19:01:54
Beetje mijn schuld door zo'n oud topic naar boven te halen, maar rwijhov zijn reactie is 9 maanden oud.  ;)





;D Maar daarom heb ik nog wel deel 2 te koop staan ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Harry HT

Hi,

Seizoen 5 komt in NL pas begin 2009 op tv las ik.  :(

Maar is seizoen 5 al eerder in US te zien?

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

THX-UltraII

Quote from: Harry HT on October 24, 2008, 11:32:06
Hi,

Seizoen 5 komt in NL pas begin 2009 op tv las ik.  :(

Maar is seizoen 5 al eerder in US te zien?

Gegroet,

Harry



seisoen 5 gaat slechts een paar weken eerder van start in the US. Klote he, wat doet Lock in die kist, WHAAAAAAAAAAAA, ik wil het weten!!!!!!!!!!!! :)