Sony Clie PDA als afstandsbediening?

Started by Grindtegel, September 28, 2002, 18:39:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Grindtegel

Ik zit er aan te denken om een Pronto of PDA aan te schaffen als universele AB.

Nu schijnen de PDA over niet al te sterke IR stralers te beschikken met als uitzondering de Sony modellen.

Aangezien de Clie 625 zo'n 400 euro's kost is dit misschien een leuk alternatief voor de pronto, en zo kan ik ook nog eens allerlei andere toepassingen gebruiken.


Heeft iemand ervaring met een PDA als AB? (en ja ik heb de andere thread al gelezen)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Henk

Ik denk dat je hiervoor beter op de sites van de Palmclub of de PocketPC-club kunt kijken (die beide een actief forum hebben).

Pierre

Je kan het natuurlijk wel proberen echter PDA's hebben over het algemeen slechts een infrarood bereik van ongeveer een meter. Ik zou zelf een Pronto kopen is misschien iets duurder maar het gemak is een stuk beter, je kan dat ding helemaal zelf programmeren (macro's, buttons,enz) en hij kan werkelijk alles bedienen.

Grindtegel

Heb inmiddels ook al lang een Pronto in bezit  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Pierre

Das mooi, heb je ook nog een gave ccf in elkaar gezet dan is het helemaal goed. Een beetje creatief knippen/plakken (via remote central) en je kan je home set bedienen.