Bioscoopstoel.

Started by mr._Custard, April 14, 2002, 02:23:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mr._Custard

Hoe groot is de gemiddelde bioscoopstoel (met grondplaat (wanneer nodig)?

J.A.F._Doorhof

#1
Als je ze per stuk neemt dan tussen de 60 en 70CM breedt, en een meter (80-90cm) in de diepte (je wilt niet omvallen). De stoelen zelf zijn wat smaller, oa de breedte van een bureau stoel.

Wij krijgen over een paar weken een flinke partij stoelen binnen, en hebben nu in de showroom ook wat stoelen staan, kom gerust een keer kijken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mr._Custard

#2
Ik wil dolgraag een keer langskomen, maar jij zit nou uitgerekend in de enige redelijk grote plaats in Nederland zonder station. ;) (Geen auto hè?) Kun je niet gewooneen filiaal in de Randstad beginnen ;) ?
Volgen de reisplanner ben ik 3,5 uur onderweg. >:(
Als ik de komende maand ofzo een keer tijd heb, wil ik wel eens een afspraak maken.

J.A.F._Doorhof

#3
Ik zorg ervoor dat het de moeite waard is.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

cinepaulis

#4
Mr. Custard,

Mocht je interesse hebben in een set van 3 bioscoopstoelen: de mijne zijn te koop:

Klik op: T.K. Set van 3 fraaie bioscoopstoelen

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

mr._Custard

#5
Bedankt voor het aanbod, maar 3 stoelen ga ik nooit kwijt kunnen :( . het worden er 1 of 2 (is leuker)

SiR-ROUND

#6
Ah, de zogeheten:

"Loveseat"

 ;D

Robbo

#7
Dat zit nog beter ook.  Zeker met je vrouwtje op schoot  ;D