ProjectorReviews: Epson TW520 (TW550)

Started by mvdzwaan, November 19, 2005, 10:59:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SuperDre

Maar is de Cinema 800 nu ook de tw600? want die 800 is mooi zwart en die tw600 lijkt erop datie weer dat lelijke wit is..

EdSki

Quote from: SuperDre on December 22, 2005, 20:18:20
Maar is de Cinema 800 nu ook de tw600? want die 800 is mooi zwart en die tw600 lijkt erop datie weer dat lelijke wit is..

Ik vraag me precies hetzelfde af. Er wordt over het algemeen aangenomen dat ze hetzelfde zijn gezien de specificaties.
De enige verschillen die ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de 800 wordt geleverd in een andere kleur en met een extra lamp  + plafondbeugel. Plus dat de 800 isf gecalibeerd wordt afgeleverd door epson.  Maar gezien de prijs zou je weer zeggen dat er toch nog wel meer verschillen moeten zijn. Mischien een faroudja of iets dergelijks?

BTW: Soms is lelijk wit uiteindelijk toch weer mooier. Als je hem in je huiskamer aan het plafond wil hangen bv. Tenij je een zwart je een zwart plafond hebt natuurlijk  ;D

EdSki

SuperDre,

Lijkt er op dat de tw600 en de 800 pro inderdaad gewoon dezelfde projectoren zijn. Op het avsforum zijn wat gasten die het op de CES bij de stand van Epson hebben gevraagd:

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=621208&page=6&pp=30&highlight=tw600