Welke zeer goede DLP projector tussen de 5000 en 15000 euro

Started by molle, November 18, 2005, 14:54:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

molle

Iemand die ik ken en blijkbaar geld te veel heeft gaat voorgoed in Thailand wonen en wil dus een goede DLP projector met zich meenemen.
Hij vroeg me welke een zeer goede is tussen de 5000 en 15.000 euro.
Ik kon er direct niet op antwoorden dus vandaar deze vraag.

Ik had al in gedachten de Marantz 12s4(13.000 euro)
De Optoma H79, denk dat ie ook zeer goed is maar zal voor hem weer te goedkoop zijn ::)

Dus laat jullie fantasie maar de vrije loop ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

R


molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

ThomasBelgium

Marantz S4 is een goede keuze, evenals de SIM2 HT300 E (al dan niet met Link).


molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Don_Paul

Prj: Sanyo Z2 / Amp: Marantz SR9300 / Dvd: Pioneer 868/ LD: Pioneer DVL 919 / Spk: Totem Dreamcatcher / Sub: SVS PB-Ultra / Sat: Dreambox /
Con: Xbox/Xbox360

garmtz

Quote from: Don_Paul on November 18, 2005, 16:16:28
Hij moet een H79 kopen en over twee jaar upgraden.

Ik denk dat je gewoon bezig kunt blijven met upgraden, net zoals met computers...

J.A.F._Doorhof

Waarom perse DLP.
Ik zou zeer zeker in December even komen kijken naar de Ruby VW100HT van Sony.
1080P projector met waarschijnlijk ongekende beeldkwaliteiten voor digitaal.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Geld teveel en nu direct een zeer goede DLP tot 15.000?
Inderdaad de Marantz 12S4.

Tot 20.000 de Sim2 C3X, als je voor een groot scherm gaat.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Starred


molle

Ik ook wel. We zullen zien of hij zoveel geld heeft als hij zegt >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

ThomasBelgium

De DILA presteert naar mijn smaak minder als de Marantz VP12S4 en de SIM2 HT300E (Link). De Sony Ruby heb ik nog maar heel kort gezien, dus daar kan ik weinig zinnigs over vertellen.

Van de Sim2 C3X heb ik alleen nog maar een demomodel gezien.


spijtebijt

Voor dat geld kun je heel vaak naar een echte bioscoop gaan...
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

Bart_M

Quote from: stokkom on November 19, 2005, 14:50:07
Voor dat geld kun je heel vaak naar een echte bioscoop gaan...

Is HT voor jou een kostenoverweging?

FrankL

Quote from: stokkom on November 19, 2005, 14:50:07
Voor dat geld kun je heel vaak naar een echte bioscoop gaan...

Daar kun je de films niet zien die je wilt.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

spijtebijt

Quote from: Krunk on November 19, 2005, 17:13:48
Is HT voor jou een kostenoverweging?
Niet alleen een kostenoverweging, ook een kwaliteitsoverweging... ;D
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

Bart_M

Ik denk dat bij mij thuis de kwaliteit op sommige punten beter is dan in de bios...
Daarbij bepaal je zelf de begintijd van de film en zit je altijd op de goede plaats, zonder dat er iemand voor je zit.

Starred

Quote from: Krunk on November 20, 2005, 14:17:32
Ik denk dat bij mij thuis de kwaliteit op sommige punten beter is dan in de bios...

Op sommige? Op de meeste denk ik

Bart_M