HT in slaapkamer

Started by Selmar_Cleef, September 25, 2002, 23:03:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Selmar_Cleef

In plaats van een vakantie volgend jaar wil eens langzaam beginnen om een HT bij elkaar te krijgen. De woonkamer is er niet echt ideaal voor omdat onder andere een grote kast staat die niet te verplaatsen is, dus moet mijn slaapkamer een HT/slaapkamer worden.
Graag had ik nu advies of dit mogelijk is.
De kamer is 3,25 lang en 3,65 breed. Het bed en de kast kan ik verplaatsen. De tekening is in Paint gemaakt, en een pixel is 1 cm, dus hij is min of meer op schaal getekend.

[attachment deleted by admin]

Egwin

Dag Selmer,

Dat moet lukken zou je denken gezien de afmetingen van mijn slaapkamer (260x320 geloof ik) kijk op www.egwinshometheater.nl .
Het ligt er natuurlijk wal aan wat voor soort speakers je van plan bent te gaan gebruiken bijv. neem je net als ik een paar surrounds die je aan de muur bevestigd dan vallen er al twee muren af nl. die van het raam en die van de deur het is een beetje puzzelen...

Mvrgr. egwin
Sonus Faber Minima Amator II # Primaluna evo 300i #  Audia Flight FL CD THREE S # Auralic Aries Mini incl. Sbooster # Transparent MW Ultra biwire # Transparent BML Reference # Gigawatt PF-1 MK2 & LC-2 Evo Powercords