Vincent SV233

Started by patjer1, November 16, 2005, 10:12:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

patjer1

Hallo,
ik ben al een tijdje aan het rondneuzen voor een stereo maar heb er nog niet echt werk van gemaakt, nu kan ik echter een Vincent Sv233 tweedehands kopen voor +-725 euro, deze is nog in nieuwstaat, nog geen jaar oud en in het zilver. heb hem nog niet gehoord, maar heb toch al veel positiefs ervan gelezen.
Zou ik deze kopen? Is het een goede versterker, kwaliteit....?
Probleem is dat ik nog geen andere componenten heb en aldus niet kan gaan testen, muziekkeuze is wel bepaald en is vooral rock/metal ;D

Alle info is zeer welkom

Rody

Quote from: patjer1 on November 16, 2005, 10:12:33
Hallo,
ik ben al een tijdje aan het rondneuzen voor een stereo maar heb er nog niet echt werk van gemaakt, nu kan ik echter een Vincent Sv233 tweedehands kopen voor +-725 euro, deze is nog in nieuwstaat, nog geen jaar oud en in het zilver. heb hem nog niet gehoord, maar heb toch al veel positiefs ervan gelezen.
Zou ik deze kopen? Is het een goede versterker, kwaliteit....?
Probleem is dat ik nog geen andere componenten heb en aldus niet kan gaan testen, muziekkeuze is wel bepaald en is vooral rock/metal ;D

Alle info is zeer welkom

Lijkt me een hele mooie versterker.
Heb goede ervaringen met Vincent, design is ook errug mooi altijd :)

Doen ;D

Penguin

zou je hem niet eerst proberen op je speakers,moet toch wel te regelen zijn? wellicht klikt het helemaal niet zit je met een versterker ...

molle

Heb deze net aangekocht, en al een paar keer meegenomen voor de jacht achter speakers. Vind hem zeker leuk klinken. Mooie prijsklasse trouwens om mee te starten.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

fikszo

Ik heb de SV-233 ook gehad, zo'n twee jaar terug. Vond het echt een fantastische versterker, en een enorme verbetering tov. mijn Denon PMA-1500, die ik daarvoor had.

Ik gebruikte toendertijd B&W 603S3 luidsprekers.

In het Duitse vakblad "stereo" kreeg de SV-233 ook een uitstekende beoordeling.
Zeker in combinatie met de CD-S3 een hele puike set.
MAC Mini I Classe CP-800 MKII I Classe CAM-400 mono's I Transparent MusicWave Ultra 5th Gen I Transparent MusicLink Ultra MM2 I B&W 803 D3

molle

Quote from: fikszo on January 12, 2006, 10:46:58
Ik heb de SV-233 ook gehad, zo'n twee jaar terug. Vond het echt een fantastische versterker, en een enorme verbetering tov. mijn Denon PMA-1500, die ik daarvoor had.

Ik gebruikte toendertijd B&W 603S3 luidsprekers.

In het Duitse vakblad "stereo" kreeg de SV-233 ook een uitstekende beoordeling.
Zeker in combinatie met de CD-S3 een hele puike set.

Wel ik ben van de week de Vincent gaan testen op een paar B&W 604 S3 en de combinatie was echt wel super ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4