Het grote The Lord of the Rings: The Complete Recordings topic

Started by Marcel_T., November 15, 2005, 13:12:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Laten we hopen dat die complete recordings inderdaad binnenkort in de winkels te verkrijgen is :D
Die van FOTR is ook heerlijk. Die van TTT zal niet slechter worden verwacht ik ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Maartje

The two towers is al een tijdje verkrijgbaar !

Mijn kerstkadootje weet ik al hoor !  ;D

kan de topicstarter gelijk de titel veranderen voor eventuele recensies ?
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Maartje

van mij mag je de titel aanpassen . . .

de eer is aan jou  O0
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Maartje

Gewoon in de eerste post op het knopje "verander" drukken
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Nobody

Ik heb de TTT-CR nu al een ongeveer een maand in mijn bezit, het is opnieuw fantastisch 8)
We hadden natuurlijk niets anders verwacht ;)

grtz

Stress!!!!!

Waar heb je die gekocht?
Ik zoek er al een tijdje naar...
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

Nobody

Ik heb hem besteld bij Fnac Gent (België). Het grote probleem met deze disc-set is dat geen enkele winkel hem in voorraad wil nemen wegens de hoge kostprijs (60 euro heb ik ervoor betaald), ze zijn namelijk bang dat ze niet verkocht raken :-\. Dus ik zou hem gewoon ergens proberen bestellen, hij moet nu zeker al over gans europa leverbaar zijn.

Grtz

ThomasBelgium


Stress!!!!!

Heb hem inmiddels besteld bij bol.com en afgelopen zaterdag binnen gekregen. 1e kerstdag eens geluisterd. Wat is dit toch een mooi stuk muziek als je van het genre houdt!
Wat mij alleen opviel is dat mijn versterker niet aangeeft dat de dvd in 5.1 wordt afgespeeld terwijl ik die track toch selecteer. Hebben jullie dat ook?????

Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

ThomasBelgium

Bij mij kiest de Meridian automatisch de 5.1 DVD-A track.

Nobody

Quote from: Stress!!!!! on December 27, 2006, 07:11:56
Wat mij alleen opviel is dat mijn versterker niet aangeeft dat de dvd in 5.1 wordt afgespeeld terwijl ik die track toch selecteer. Hebben jullie dat ook?????

Ik heb het inderdaad ook. Dit komt omdat mijn dvd-speler de disc herkent als een audio-dvd (dvd-a), en daarom speelt hij ook af in stereo. Ik moet gewoon ergens in het menu van mijn dvd-speler aangeven dat het een video-dvd (dvd-v) is in plaats van een dvd-a en dan speelt hij wel perfect in surround. Hoogst waarschijnlijk heb je ook geen geluid als het dvd-menu verschijnt... dat zou daarmee dan ook opgelost moeten zijn.

Veel succes!

ajbeefde

Quote from: Nobody on December 29, 2006, 10:37:09
Ik heb het inderdaad ook. Dit komt omdat mijn dvd-speler de disc herkent als een audio-dvd (dvd-a), en daarom speelt hij ook af in stereo. Ik moet gewoon ergens in het menu van mijn dvd-speler aangeven dat het een video-dvd (dvd-v) is in plaats van een dvd-a en dan speelt hij wel perfect in surround. Hoogst waarschijnlijk heb je ook geen geluid als het dvd-menu verschijnt... dat zou daarmee dan ook opgelost moeten zijn.

Veel succes!

dvd-a kun je toch ook analoog via alle kanalen uitspelen.....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Nobody

Quote from: ajbalmere on December 29, 2006, 18:43:54
dvd-a kun je toch ook analoog via alle kanalen uitspelen.....

Het is gewoon een conflict dvd-a <-> dvd-v waardoor de disc op een of andere manier niet correct wordt weergegeven. Herkent mijn speler hem als dvd-a, dan wordt er geen surround uitgestuurd (geen 5.1-track, geen muziek bij menu's). Als ik de instellingen handmatig overschakel naar dvd-v wordt alles perfect weergegeven. Ik vermoed dus dat Stress met hetzelfde probleem zit.

Stress!!!!!

Nee,

ik heb keurig geluid bij de menu's..
Maar ik zal eens even gaan zoeken of er in het menu van de dvd speler iets zit dat kan helpen...
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

hoekie

mijn 2910 kiest ook de dvd-a track. geen geluid via mijn rotel set.
toen ik de processor op multi-input had gezet kreeg ik netjes geluid.
word dan dus inderdaad analoog uitgestuurd, toch ?

ajbeefde

Quote from: hoekie on December 31, 2006, 07:04:14
mijn 2910 kiest ook de dvd-a track. geen geluid via mijn rotel set.
toen ik de processor op multi-input had gezet kreeg ik netjes geluid.
word dan dus inderdaad analoog uitgestuurd, toch ?

klopt..... dvd-a moet als het goed is het analoge kanaal aansturen.... zelfde als SACD.....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

hoekie

Quote from: ajbalmere on December 31, 2006, 07:28:00
klopt..... dvd-a moet als het goed is het analoge kanaal aansturen.... zelfde als SACD.....

ja precies.... dat dacht ik ook...
lekker vroeg wakker ook by the way  ;)

Gizz

Nieuwste info over de return of the king release is dat het uit 4cds bestaat en 1 dvd. Cant wait  :P

ThomasBelgium


squeek

zal wel zo rond december weer worden zeker? vorige twee waren dan ook gereleased dacht ik.


grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Rhodanos

Begin november komt deel 3 uit, hij is al te pre-orderen bij bol.com en bij www.nlstore.nl.

Eolise

Hi, ik heb me zojuist geregistreerd, omdat ik op zoek ben naar deze CD's. 't Is lang geleden voordat iemand hier heeft gepost, dus er kan veel veranderd zijn. Weet iemand een winkel waar je deze CD's kunt kopen? Online winkels heb ik genoeg gezien, maar iemand voor wie 't is wil het in de winkel kopen, omdat ze zelf geen pc heeft en 't dan allemaal zo lastig wordt.

roland p

Dan zou ik gewoon bij de lokale cd winkel gaan informeren.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®