MR. RIWI!!

Started by reza, November 15, 2005, 10:43:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

GerritZ

Quote from: riwi on November 21, 2005, 17:04:36
Pans gaan op component ietsje vloeiender op 720p. 720p/50 werkt nog niet op DVI in de Snazio. Maar als je de Snazio op DVI/720p/60 zet  dan is er met 720p/60 materiaal amper wat aan op te merken. Als je hem 720p/50 of 1080i/50 materiaal geeft dan zie je natuurlijk schokjes vanwege de omzetting van 50 naar 60 Hz dat kan niet anders.

De BenQ 8700 heeft voornamelijk moeite met DVI/720p/50 en dat kan de Snazio dus nog niet uitsturen.

DVI is wel veel scherper/strakker met de Snazio dan component dus daar kan je eigenlijk maar 1 keuze maken : DVI . 

Zal het eens weer proberen, de scherpte is inderdaad een behoorlijk verschil, maar wat ik er nog van weet is dat het beeld wat rustiger was met component.

In ieder geval bedankt.

riwi

Ik bedoel dus dat DVI met de SNAZIO/BenQ combinatie beter is dan component. Voor mijn DVD speler blijf ik bij component. De component kwaliteit van de Snazio blijft dus iets achter.

GerritZ

Quote from: riwi on November 22, 2005, 20:51:19
Ik bedoel dus dat DVI met de SNAZIO/BenQ combinatie beter is dan component. Voor mijn DVD speler blijf ik bij component. De component kwaliteit van de Snazio blijft dus iets achter.

Ik snap je Richard, maar ik heb hier de PEP zoals je weet, dus ik ga het toch eens proberen.




papaleo

Quote from: riwi on November 22, 2005, 20:51:19
Ik bedoel dus dat DVI met de SNAZIO/BenQ combinatie beter is dan component. Voor mijn DVD speler blijf ik bij component. De component kwaliteit van de Snazio blijft dus iets achter.

Dit ervaar ik dus precies het zelfde,ik vond het eigenlijk nogal vreemd dat de superieure DVI aansluiting toch vaak achter bleef bij een Component aansluiting aan de Benq gekoppelde DVD players,dit is bij de Snazz>Benq het tegenovergestelde...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

 :D

Blijft leuk die meet en greets...
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

riwi

Quote from: reza on October  7, 2010, 12:16:53
:D

Blijft leuk die meet en greets...
jeetje haal je deze oude weer naar boven  :)

Teejoo

Heb je toch stiekum al een eigen topic! Bouw dit gewoon om tot je eigen HT topic, dan kunnen we eindelijk de ontwikkelingen in de RIWIscoop gaan volgen.  :popcorn:

reza

Precies, na al die jaren dan indd een eigen topic :clapping:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Quote from: Teejoo on October  7, 2010, 14:06:12
Heb je toch stiekum al een eigen topic! Bouw dit gewoon om tot je eigen HT topic, dan kunnen we eindelijk de ontwikkelingen in de RIWIscoop gaan volgen.  :popcorn:
Hear hear , zoals de engelsen dat zo mooi in hun parlement ten gehore brengen.  :clapping: