HDTV screen shots (Wow!)

Started by cinepaulis, April 17, 2002, 15:34:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cinepaulis

Voor degene die willen weten wat we missen:

http://www.feldoncentral.com/hdtv/

WAARSCHUWING:
Kijk vooral niet naar de HDTV beelden van films zoals Sleepy Hollow en Indiana Jones, dit kan TE mooi zijn waardoor je misschien meteen wil migreren naar de USA  ;)

Raiders of the Lost Ark en Temple of Doom en Toy Story 2
Trailer Star Wars Episode II: Attack of The Clones
Sleepy Hollow

Klik op de individuele foto's om het volledige HD formaat te bekijken.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

Robbo

#1
Cinepaulis, je heb me weer helemaal verpest  ;) ;D

Dacht ik net dat mijn 'nieuwe' Barco het helemaal was, krijg je dit weer..     Maar ja, je had me gewaarschuwd.

Kan ik geen schoteltje op de US of A  richten om HDTV te ontvangen ??



cinepaulis

#2
Ja Rob, daar zitten we dan met DVD.  :-[

Hmmm....schiet me net pas te binnen: er zijn dus al nieuwe HD-transfers van Raiders of the lost Ark en van Temple of Doom. Die mogen ze wat mij betreft best gebruiken om de DVD's te maken van deze films.
(hint hint).

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

J.A.F._Doorhof

#3
Zal ik het nog even VEEL erger maken  ;D.
Deze screenshots doen eigenlijk totaal geen eer aan de echte impact die HDTV heeft. Dat is echt een belevenis. We zijn bezig om een demo naar nederland te krijgen, dus stay posted.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

cinepaulis

#4
Frank,
Leg eens uit !  :D Ben zeer benieuwd. Wat is de drager ? Digitale tape voor in de computer ?

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

J.A.F._Doorhof

#5
Naar alle waarschijnlijkheid gewoon een DVD met een MPEG-2 bestand, die in de PC afgedraaid kan worden (na op de HD gekopieerd te zijn).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

#6
Mooie plaatjes! Toch kunnen ze volgens mij nog wel een calibratie van Frank gebruiken ;)

Groetjes,
Oscar

cinepaulis

#7
Frank,
Ah! Dus het is dan geen standaard DVD-Video meer, maar je gebruikt gewoon een DVD-R als data opslag om een MPEG2 file in HDTV resolutie op te slaan. Vervolgens zet je die file dan op je harddisk.

Ben benieuwd of je die hi-res MPEG2 files met de standaard DVD playback software kunt afspelen (WinDVD / PowerDVD) of dat je daar weer een speciale player voor nodig hebt.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

SiR-ROUND

#8
Ha, die site...

Zag ik ook op een ander forumpje begint met een D en eindigd op VDforum?

Hehehe...

Lekkel he?

ff kijken hoe het oogt op de PJ...

 8)

cinepaulis

#9
Sir,
Ja precies, stond ook op DVDforum (niet door mij overigens). Maar ik vond de pagina zo gaaf dat ik die link ook maar hier neer heb gezet.

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

SiR-ROUND

#10
Hehehe...

Ik beschuldig je niet van plagiaat hoor!

 ;)

cinepaulis

#11
Gelukkig...ik zat al aan de telefoon met Moskovich  ;D

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

SiR-ROUND

#12
LOL

Flint

#13
Hmm, dat ziet er erg goed uit.
Ben heel benieuwd hoe dat in werkelijkheid gaat uitzien.

Als je trouwens een gewone foto op hele hoge resolutie doet projecteren, krijg je dan niet ook een beetje het idee hoe HDTV uitziet?
Da's denk ik makkelijker dan een HDTV film op je pc te krijgen.

SiR-ROUND

#14
Yep, Flint...

Tis behelpen maar je kan toch de PJ een beetje testen...

 :)