Sorteerprobleem in DVD Profiler

Started by Martin_M, November 12, 2005, 11:18:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martin_M

Ik weet niet meer wanneer en hoe het precies gekomen is maar ik ben een sorteeroptie kwijt in dvd profiler.

Een tijd terug heb ik Window's (XP) opnieuw geïnstalleerd over de oude versie heen (was even tijdelijk).
Wat dvd profiler betreft deed alles het nog en de database was nog gewoon te benaderen.
Maar op de één of andere manier kreeg ik de melding dat ik niet de laatste versie had. Ik heb meteen versie 2.4.0 gedownload en succesvol geïnstalleerd.

Maar nu ben ik een optie kwijt en vind 'm zo niet snel terug.
Als je normaal een titel dubbelklikt (eigenschappen opvragen) had je naast de title een 'sort title'. Deze gebruik ik om 4 verschillende categoriën uit elkaar te houden. De muziekdvd's hebben nl. een sorttitle die begint met zzz_ zodat deze altijd onderaan de lijst komen i.p.v. tussen alle films in.

Maar nu ben ik deze 'sort title' dus kwijt. In de help wordt bij de 'display option dialog box' wel melding gemaakt van 'sort titles' en 'private sort titles'. Ook worden de titels goed gesorteerd dus onder water is dit nog zeker aanwezig.
Ik heb dit één keer eerder gehad kan ik me herinneren maar ik weet echt niet meer hoe ik het toen weer had teruggekregen.
Ik heb ook al bij de info gekeken voor de premium registration maar daar wordt niets vermeld over meer opties van deze aard.

Wat zie ik over het hoofd ???
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Martin_M

#1
AHA, daar staat het nu. Voorheen was dit dus te vinden onder de gewone titel bij de eigenschappen.
Waarschijnlijk wordt deze sorttitle nu ook niet overschreven als je het profiel ververst van een titel.

Perfect. Dank, dank
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)