Descent

Started by redfox001, November 7, 2005, 19:00:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blackball147

zoals ik het hier kan lezen is het blijkbaar een film die je moet gezien hebben. is deze al te verkrijgen in R2 met ned. subs? ik kan perfect de R1 bestellen maar de andere huisgenoten ( lees: mijn vrouw ) houdt toch wel van een beetje ondertiteling..... ;)

dimi_v

euhm, wat denk je zelf? Draait net in de bios.  :P
Marantz SR-4500 met Marantz DV-4500
Infinity Alpha HCS II aangevuld met REL Q50
Samsung 46C530 met CI+ en een interactieve ontvanger van Ziggo
Xtreamer Sidewinder netwekspeler

Erik

Veel ondertiteling zal je niet nodig hebben in de film. Deze moet he meer van het beeld hebben :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Ed-S

Quote from: dimi_v on January 25, 2006, 23:16:53
euhm, wat denk je zelf? Draait net in de bios.  :P

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.  ;)
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

dimi_v

Marantz SR-4500 met Marantz DV-4500
Infinity Alpha HCS II aangevuld met REL Q50
Samsung 46C530 met CI+ en een interactieve ontvanger van Ziggo
Xtreamer Sidewinder netwekspeler

HTR

het begin vond ik wel spannend en goed later was het hele erg voorspelbaar en
clichee (heb het einde voorspeld, de gene die mee ging dacht dat ik em al gezien had)

Johnny_Bravo

Kan ik deze film al huren of ergens kopen ?

redfox001

Ik lees net dat 2 februari de premièredatum is, zal nog wel even duren denk ik.

Corne H

Deze film is in de UK gewoon te koop (bv www.play.com) gewoon regio 2, alleen geen Nederlandse subs. (wel Engelse overigens). Erg de moeite waard.

Groeten,
Corné

EdjeH

Quote from: Allure on January 25, 2006, 19:14:56
Ik vond 'em wel vermakelijk, vooral de eerste keer dat je de (...) in beeld ziet. Ja, toen schrok ik me wel even de pleuris ja...  >:D

Bij deze scene kwam er zelfs een soort schreeuw uit m'n keel van de schrik hahaha, echt waar!!  En dat heb ik nog nooit gehad....  Geweldige film, de beklemmende sfeer van de donkere grot en de horror en toch ook goed acteerwerk. Je houdt ook echt een naar gevoel over aan het einde, moest de dag erna er steeds aan denken.
LG OLED 65GX6LA, NAD T 758 V3i, Oppo UDP 203, Rega Planet CD, Dali Suite 2.5 Surround, Dali Alteco C-1, SVS SB-1000

meelzs

#35
ik ben nu wel benieuwd naar deze film.. heeft hoge cijfers bij reviewsites..  dog soldiers vond ik wel een onwijze schijtfilm..dat zag er gewoon te nep uit. hoop dat deze beter is??  ??? 16 juni is de datum van de dvd release in nederland.. koop/ huur em dan meteen wel ff ^-^
LG Oled 65C9V
Marantz SR8012
Zappiti One 4K HDR
Kef R 11, Kef R2C, Kef R5, SVS SB-2000 Pro

riesjdabietsj

Quote from: meelzs on May  3, 2006, 14:30:24
ik ben nu wel benieuwd naar deze film.. heeft hoge cijfers bij reviewsites..  dog soldiers vond ik wel een onwijze schijtfilm..dat zag er gewoon te nep uit. hoop dat deze beter is??  ??? 16 juni is de datum van de dvd release in nederland.. koop/ huur em dan meteen wel ff ^-^


Ik ken dog soldiers niet, maar vond the descent een beetje overkomen als een b-film, vooral op het moment dat de (....) in beeld komen.

Wat wel een pluspunt is, zijn de ontzettende schrikmomenten in de film... ik heb de kattennagels nog steeds op mn been staan!

Film keek het eerste uur lekker weg, daarna werd het een beetje vermoeiend en voorspelbaar.
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

Erik

#37
ik kreeg het zelf echt benauwd en claustrofobies, toen die vrouw klem zat in zo'n super smalle gang. Die monsters waren een leuek extra ;D

wel een aso grote avatar heb je ries  ;D ik heb hem toch maar aan adblock toegevoegd.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

riesjdabietsj

Quote from: Erik on May  6, 2006, 17:10:39
ik kreeg het zelf echt benauwd en claustrofobies, toen die vrouw klem zat in zo'n super smalle gang. Die monsters waren een leuek extra ;D

wel een aso grote avatar heb je ries  ;D ik heb hem toch maar aan adblock toegevoegd.

Ik zie nu pas dat hij 15mb is  :-\

Ik ga eens kijken voor een wat minder grote avatar :)
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

reza

Ik heb hem van de week gekeken, en het kon mij niet echt boeien ::)
Ik heb hem ook na een 40 min uit gezet.
En dat doe ik niet vaak!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

machinist

Maar net na 45 minuten begint het eigenlijk pas  ;)

spotmatic

#41
Ik vond het wel een leuke film, maar ik *vervloek* mijn Snazio met zijn BTB/WTW probleem (alle zwarten lopen dicht, dus er is totaal geen doortekening in zwarte gedeelten). Ik heb me daar danig aan geërgerd, maar heb toch de film uitgezeten. Jammer dat ik het vaak ongeloofwaardig vind.

Let op: spoiler!

Die monsters zagen er precies uit als de Orcs in The Lord of the Rings, alleen dan naakt en blind...
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

HTR

spoilers moet je wel ff in een andere kleur doen grapjas ;D

spotmatic

Quote from: hometheatrerulezz on July 16, 2006, 22:45:38
spoilers moet je wel ff in een andere kleur doen grapjas ;D

Dan mag jij vertellen welke kleur, slimmerik  ;D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

HTR

#44
oh dr is geen wit wat raar:S 

Dru


spotmatic

Bedankt, heb het even aangepast  ;D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

HTR

en idd wat je zegt in je spoiler....
ook moet ik zeggen dat ik vind dat ze te lang in beeld zijn... daardoor lijken ze steeeds nepper en is t minder spannend. zonder die monsters vond ik t spannender.... mijn soort horror is ook met iets on-tastbaars want met monsters vind ik niks bijzonders meer... (daarintegen bijv weet ikveel wat voor gemuteerde honden ofzo zoals in "lady in the water" vind ik wel weer spannend... )

Tadream

Gisteren gehuurd en vond hem zeer de moeite waard.
Zitten een paar goede schrikmomenten in en zonder de monsters is die eigenlijk ook al goed.
Zo mogen ze ze van mij wel meer maken...gewoon een no-nonsense, serieuze film. Niet zo'n horror-comedy.
Denon AVC-A10SE; Denon DVD 1600; Denon TU1500RD; Fronts: Energy E:XL28P Rears; Energy E:XL25 Center; Energy E:XLC V.d. Hul Clearwater 5.1 analog interlink; PS3 - PS4; Zotac ZBox AD02 HTPC / Openelec; Panasonic TX-65ST60; Philips Fidelio X1 Headphones
Foobar > Modi2Uber > Asgard2 > HE-400

Marsh

Heb m al een paar weken thuis liggen.
De dolby effecten zijn goed inderdaad, vind het einde alleen een bééétje té overdreven met al dat bloed.
Dat chineze meisje was echter de drijfsfeer om de film die avond af te kijken.  :-X ::)
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema