iemand de Musical Fidelity A5 geintegreerde versterker gehoord?

Started by myself, November 7, 2005, 11:49:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

myself

Ik heb op het moment de MF A5 thuis staan (heb er ook al een en ander over geschreven in mijn eigen topic) en het is een mooie stereo amp.  8)
ruimtelijkheid, echo's, snelheid, slam, strak laag etc etc. 'Alles" is aanwezig.

Stemmen worden iets verder in de kamer geprojecteerd en het geluidsbeeld is breed en diep.

Toch is er een stemmetje in me dat iets hoort in de onderste frequenties van het middengebied. Ik kan er (nog) niet helemaal mijn vinger op leggen dus hierbij de vraag of andere mensen wel eens de A5 gehoord hebben en evt. vergeleken met andere stereo versterkers.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

deze dus, maar volgens mij zijn er (nog) niet te veel mensen die hem in huis hebben. Jammer hoor  8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Joep

Quote from: myself on November  7, 2005, 22:50:04
deze dus, maar volgens mij zijn er (nog) niet te veel mensen die hem in huis hebben. Jammer hoor  8)

Wil je nog wat meer vertellen over deze versterker? Ik denk dat jij op dit moment de enige bent die de A5 heeft ;D

myself

Quote from: Proprius on November  9, 2005, 10:58:11
Wil je nog wat meer vertellen over deze versterker? Ik denk dat jij op dit moment de enige bent die de A5 heeft ;D
;D Ik heb dit keer in mijn eigen topic een kleine impressie geschreven, begint vanaf hier:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=32355.msg510647#msg510647
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip