Firefly (Joss Whedon)

Started by FrankL, September 22, 2002, 00:50:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrankL

Net de eerste aflevering gezien van Firefly, de nieuwe serie van Joss Whedon en Tim Minear (Buffy).

Veelbelovend! Het begint als een sci-fi/western, met bar-gevecht en treinoverval en al. Goede eerste aflevering. Sterke cast, spannend, en ook wat humor.
Goede special effects.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

FrankL

Foto 1 uit 3.

[attachment deleted by admin]
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

FrankL

Foto 2 uit 3.

[attachment deleted by admin]
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

FrankL

Foto 3 uit 3.

[attachment deleted by admin]
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

markvl

Klinkt veelbelovend!
Is er nog een officiele website of een goede fansite?
Hier wil ik wel eens wat meer over weten.

Groeten,
Mark

[zeurmode aan]
En wanneer komt Neverwhere nu eindelijk eens uit op DVD. Of als film.
[zeurmode uit]
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

FrankL

Dit is de officiele site:

http://www.fox.com/firefly/

Ik blijk overigens aflevering 1 gezien te hebben. Er is ook nog een unaired pilot. Ben benieuwd of dat wat meer verklaard over de achtergronden.

Neverwhere:
Ik heb de BBC een tijd terug gemailed hierover. Ik kreeg als antwoord:
QuoteThank you for your email.

Unfortunately there are no plans at the moment to release the product you
require on DVD although the BBC are constantly reviewing their publishing
list.

If we can be of any further assistance in the future, please do not
hesitate to contact us.

Kind Regards
Katrina Butler
Customer Service for bbcshop

http://www.bbcshop.com


Dus: mail ze ook eens, kan geen kwaad.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

FrankL

Dit lees ik net over de pilot:

Last winter Whedon wrote and directed a two-hour pilot that told the story of how the crew came together. Fox wanted a premiere episode with more action and humor, so Whedon and executive producer Tim Minear wrote another script, which is what airs tonight.

Bizar. Nu val je dus midden in het verhaal ::)
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

FrankL

Alle afleveringen zijn nu (al een tijdje) op DVD uit (R1). Uitstekende beeldkwaliteit!
Erg leuk om weer te zien. Een aanrader.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

RuudG

De evangelisatie van Firefly is bij mij aangeslagen  ;)

En het is niet alleen een erg leuke serie, maar de transfer is ook nog eens zeer fraai.

Ruud

jaco

Vreemd, in de widescreen review werd er op zich niet al te positief gedaan over de beeldkwaliteit. Soms toch al tijfels over die reviews..

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

RuudG

QuoteVreemd, in de widescreen review werd er op zich niet al te positief gedaan over de beeldkwaliteit.
Bizar, de beeldkwaliteit is echt goed en kan vergeleken worden met de betere filmtransfers. Zowel op de S3 van FrankL als op mijn 808s is het erg plezierig om naar te kijken.

QuoteSoms toch al tijfels over die reviews..
Al sinds lang heel veel zekerheid over onzinnige reviews  >:(

FrankL

Inderdaad vreemd. De serie is een genot om naar te kijken.

Voor degenen die graag mee willen werken met de verbodsbepalingen van de studio's komt in april een R2 versie uit. Is bij Play al te pre-orderen.


Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

Ik heb hem dan toch maar besteld op R1, ben toch wel HEEL nieuwsgierig geworden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

FrankL

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 29, 2004, 18:55:16
Ik heb hem dan toch maar besteld op R1, ben toch wel HEEL nieuwsgierig geworden.

En, al gezien?
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

:D
Ik wou dat ik tijd had, ik heb de afgelopen 3 weken 4 films gezien.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

justin

hallo
de piloot afl. is te downloaden via overnet ,edonkey
serenity (als zoekopdracht)
695 mb als  avi
dus als je hem graag wilt zien,is dit de kans.
het word dan duidelijker hoe wie of wat
suc6
mj

FrankL

De pilot staat gewoon op de DVDs, dus je hebt in dit geval geen excuus om asociaal bezig te zijn.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

Alles staat zelfs op de DVD's.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

markvl

Gisteren de laatste aflevering bekeken (van DVD uiteraard ;) )

Waarom zijn er veel te veel Star Trek series die allemaal hetzelfde zijn en wordt een serie als deze na 1 seizoen gestopt?  >:(

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

J.A.F._Doorhof

Tja,
Waarom is space above and beyond ooit gestopt ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Firefly

Even voor degenen die het nog niet weten, Joss Whedon is op dit moment bezig om een film te maken gebasseerd op Firefly.
Deze film, getiteld Serenity, gaat ongeveer in Juni in productie, en wordt in 2005 in de bioscopen verwacht. De gehele cast van de orginele serie zal terugkeen in deze film. Joss Whedon heeft niet alleen de film gescherven, maar zal met deze film ook regiseren.
  Meer info :
     www.serenitymovie.net & www.fireflyfans.net


FrankL

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 29, 2004, 18:55:16
Ik heb hem dan toch maar besteld op R1, ben toch wel HEEL nieuwsgierig geworden.

MvrGr.
Frank

En, al gezien? Wat vond je ervan?
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Erik

Grappig dat er ook mensen zijn die het een leuke serie vonden. Ik heb de pilot gezien en die vond ik zowel dom (combi sf en western ???) als slaapverwekkend. Was voor mij echt 10 x niks.
Zelfde dag en tijd starte ook een nieuwe serie genoemd Andromeda op tv of ziets dat vond ik echt vele malen beter.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Nog steeds niet FrankL,
Ik kom maar heel weinig aan kijken toe.
Ik gok met een maandje of 2 :D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"