Aldi schotel systeem...

Started by Dracoplasm, November 3, 2005, 14:13:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dracoplasm

Ik was net even een energiehoudend drankje aan het halen bij de aldi toen ik een schotel systeem zag staan dat was afgeprijst van 399 voor 199.

Weet iemand welk type dit zou kunnen zijn en wat voor kwaliteit / plaatje / en zender aan bod dat op mijn lcd tv te voorschijn tovert?
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Hanky Panky

Quote from: Dracoplasm on November  3, 2005, 14:13:39
Ik was net even een energiehoudend drankje aan het halen bij de aldi toen ik een schotel systeem zag staan dat was afgeprijst van 399 voor 199.

Weet iemand welk type dit zou kunnen zijn en wat voor kwaliteit / plaatje / en zender aan bod dat op mijn lcd tv te voorschijn tovert?

Met dit soort zaken is het (bijna) altijd: je krijgt waar je voor betaald. De reden dat er A-merken bestaan (en dito prijzen) is met sattuners vaak pas te merken ná aankoop: een beetje fabrikant geeft regelmatig updates en bugfixes aan zijn klanten. De support met een dergelijk goedkoop apparaat laat meestal te wensen over.... Maar je kunt het ook treffen.  ;)

Als ik je mag tippen: probeer een 2e hands Topfield 4000 (twin tuner evt met Harddisk) of een 5000Ci (enkele tuner zonder HD, niet verwarren met de 5000PVR). Erg gebruikersvriendelijk en bewezen (beeld)kwaliteit.

Veel succes ermee !
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000