CRASH, wat een topfilm

Started by dvd-fan, November 2, 2005, 08:47:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

garmtz

Ik vind Crash van Cronenberg een vermakelijkere film, maar ja, smaak he... ;)

simsatit

Vond ik ook wel grappig, wel vrij bizar maar ja dat zijn Cronenberg fims wel vaker (naked lunch anyone ::))
Crash toen deze net uit was gehuurd (10 jaar geleden ofzo?) en tijdens een fimavondje bij een maat van mij samen met 'lost highway' gezien, die toen ook net uit was, eerst Crash gekeken, wel cool, en toen Lost Highway  8) die vond ik om eerlijk te zijn wel weer een heel stuk beter, (David Lynch) die film vonden we echt helemaal de shit toen ;D, volgenst mij hebben we deze de dag daarop weer gekeken.. tsja je snapt natuurlijk ook geen drol van het verhaal, hoeft ook niet echt, die scene van die bumperklever, geniaal gewoon ;D
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemĂȘleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

garmtz

Tja, David Lynch is een genre apart en Lost Highway is briljant in alle facetten, maar toch vind ik David Cronenberg ook niet te versmaden... :)  The Fly, Videodrome, Naked Lunch inderdaad... Allemaal toch wel klassiekers... En natuurlijk Scanners, Dead Ringers en Shivers... :) 

simsatit

Quote from: garmtz on July 28, 2009, 15:40:45
Tja, David Lynch is een genre apart en Lost Highway is briljant in alle facetten, maar toch vind ik David Cronenberg ook niet te versmaden... :)  The Fly, Videodrome, Naked Lunch inderdaad... Allemaal toch wel klassiekers... En natuurlijk Scanners, Dead Ringers en Shivers... :) 

Eastern promises en history of violence vond ik ook wel goed, existence die nogal wat slechte kritieken kreeg in 99 in de bios gezien en ik vond m wel goed toen, the matrix die toen ook draaide, -het moet gezegd worden- was wel beter natuurlijk.. maar dat is dan ook zeldzaam goede sf.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemĂȘleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

garmtz

Quote from: simsatit on July 29, 2009, 01:02:16
Eastern promises en history of violence vond ik ook wel goed, existence die nogal wat slechte kritieken kreeg in 99 in de bios gezien en ik vond m wel goed toen, the matrix die toen ook draaide, -het moet gezegd worden- was wel beter natuurlijk.. maar dat is dan ook zeldzaam goede sf.

Inderdaad, Eastern Promises was ook goed! History of Violence heb ik nog niet gezien. eXistenz vond ik ook geen slechte film, maar heeft geen enorme indruk achtergelaten.

theflo

Cronenberg altijd indrukwekkend. Proefrit in de Mercedes geweldig