Tekortkomingen/wensen

Started by searcher, September 19, 2002, 14:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

searcher

Dit topic is al eens aanghaald door mij echter er is zoveel veranderd binnen een ieder zijn/haar set dat ik me afvraag zijn er nog tekortkomingen  ::) ;)

Om met mezelf te beginnen:

Mijn huiskamer laat geen optimale HT set toe.
De wens een aparte ruimte
Logic 7 beidde zullen gekoppeld zijn aan de staatsloterij.

Ik ben tevreden de eerst volgende stap is bi-ampen eerlijk gezegd heb ik daar nu nog geen zin in.

Een PSM1 in mijn Arcam DV88
Enorme afstanden in mijn kamer die ik moet overbruggen hetgeen mij een aardige duit kost aan speakerkabel.

                                                                             m.v.g Searcher
                                                 



MrPink

Een 36" HD televisie, een HD-DVD speler of in ieder geval PS (Arcam?), receiver upgrade.

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Geen tekort komingen op dit moment wel wensen:

* Digitale link voor DVD-A
* Upsampling van DD & DTS
* HD-DVD

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

#3
ehmmm.. alles...?

Ik ben me heel langzaam aan t orienteren voor een hele nieuwe set.. ik heb nu in vergelijking met de meeste hier een beginnerset.. wil naar losse voor/eind versterkers toe.. heb nog goede cd- en dvdspeler nodig, en nieuwe speakers.. om mee te beginnen..... :( (Mijn Piano blijft er voorlopig wel !! :) )
Maar ja het is leuk om te orienteren en uiteindelijk mooie spullen te kopen..
Groeten, Peter

B. Kuiper

CRT + scherm
Mijn huidige surrounds vervangen door de Pied Piper exemplaren.

Upgraden van mijn huidige pioneer DV343 naar de ITC Denon DVD1600 met mods. (tzt PSM1 erin)

Uiteindelijk losse voor en eindversterking.

Misschien toch weer tijd om die "contactadvertentie" rijke weduwe met hartkwaal en longlijden te activeren  ;D
"Always a little further"

MrPink

Tsja, Anne Nicole Smith is nog niet zo oud helaas...zij kent het trucje. Misschien moet je haar om advies vragen! ;D

Groetjes,
Oscar

Otzie

Mijn tekortkomingen (qua HT dan..  ;) )

Een Barco op het plafond ( 801) fatsoenlijk projecta scherm

DVD speler met VGA-out (de nintaus wordt binnenkort besteld   :) )

een sub (rel quake, magnat omega 380)

Othmar

blue-eyes

te veel om op te noemen.......... maar goed, hier komt het:

Losse voor en eindversterker
de nieuwe zelfbouwbox van speakerland (1200 euro p/st)
beamer oid plus scherm

ach ja, wanneer ben je tevreden he? Wat ik nu heb is vrij laag ivm veel anderen, maar ook weer heel erg veel als je naar het gemiddelde huishouden kijkt. Ik ben blij genoeg iig, zeker met de Denon DVD 3800 ;) alhoewel het nog steeds niet afgeleverd is op mijn adres :( , ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Lynxxx

tekortkomingen.. ach, ik maak soms wat teveel herrie en zou misschien wat gezonder moeten eten.. maar he! ik rook niet :) heheh

wensen zijn er uiteraard een heleboel:

Een setje stevige JBLs of leuker

Flinke sub die terecht "the structural integrity" van mijn woning niet respecteert

7 x 300 Watt mono eindversterkers. Ayeee :). Of gewoon een paar mooie krelletjes :)

Barco 808 ipv 800

Stealth bommenwerper

Een gebakken eitje op het lijf van Valeria Golino ;-)






Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

patrick_vdb

Aangezien ik nog in de change-fase wil ik niet spreken van echt tekortkomingen. Een tekortkoming beschouw ik meer als een gebrek achteraf en de set is nog niet compleet nieuw dus... ;)

Wat moet er dan nog komen:

- 2x B&W Nautilus 805 als surrounds
- Een goede sub welke qua kwaliteit aansluit bij de B&W's(tips? ;D)
- Een eindversterker met minimaal 200 Watt per kanaal (waarschijnlijk een 6 kanaals versterker om het center-kanaal te bridgen)
- Een CRT-projector met scherm

Dit is een beetje het stappenplan alleen de volgorde (eerst surrounds of eerst een goede sub) is nog niet geheel duidelijk.
Kabels probeer ik tussendoor te doen en heb ik derhalve niet meegenomen in het lijstje.

Mvrgr

Patrick


Robert

#10
Quote from: patrick_vdb on September 28, 2002, 13:14:58Een goede sub welke qua kwaliteit aansluit bij de B&W's(tips? ;D)
De B&W ASW 4000 (die moet toch qua kwaliteit aansluiten op de B&W's ;D)

Volgens de prijslijst van B&W kost ie € 3131.


MvrGr.
Robert

Kwizi

Tja als dit (nu) arme studentje weer wat geld heeft moet er nog een mooie -burenpesterige- subwoofer komen, en ik wil nog een minidisc-deck want ik mis me goeie muziek op md wel nadat ik pas alles nieuw heb gekocht :(

Mvrg Paul

patrick_vdb

Quote from: Robert on September 28, 2002, 14:48:11
De B&W ASW 4000 (die moet toch qua kwaliteit aansluiten op de B&W's ;D)

Is inderdaad een mooie sub welke kwalitatief goed aansluit bij de N805 maar het is natuurlijk nooit verkeerd om je horizon te verbreden ;). Ben overigens benieuwd of ze ook deze gaan vervangen voor een nieuw model. Elke luidsprekerserie bij B&W heeft nu z'n eigen sub (of meerdere) alleen de Nautilus-serie nog niet....we wachten met spanning af ;D

Mvrgr

Patrick