Monsters en co

Started by searcher, September 18, 2002, 09:52:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

searcher

Bij AH kost Monsters en Co de Vanilla versie ( enkele disc) 24,99 euro.
Bij het inleveren van 1000 airmiles kost de dvd 14,99 euro.

Dan gaat er nog een woensdag 18 sep korting van 3 euro af ...11,99 euro.  ;D ( 16*9 beeldformaat)

Dit is leuk voor de mensen met kinderen onder ons de twee disc versie "wint" het natuurlijk.

Wie weet of de UK versie nu wel of geen DTS track bevat?
Bij play247 staat het niet aangegeven maar er wordt beweerd dat deze zeker van DTS is voorzien.

De regio 1 heeft geen DTS track.

                                                                       m.v.g Searcher



Selmar_Cleef

De UK collectors edition heeft WEL DTS, dit is dus de dubbel DVD. 'k Heb de DVD zelf hier thuis dus kan het met zekerheid zeggen.

bmateijsen

kan ik bevestigen.. en de DTS track is subliem!

Groet Bjorn

Robbo

De regio 1 heeft idd geen DTS maar een DD5.1 EX track.   Als die net zo goed is als van Toy Story dan heb ik geen DTS nodig.


Rob

searcher

#4
De Aus.versie schijnt ook een DTS track te bevatten

http://www.ezydvd.com.au/item.zml/220674/id=6Izrc:1khtM

m.v.g Searcher



crazyman

Voor wie er teveel geld heeft : bij de FRS is 'ie €38,99 !!!!

mzzl, Crazy
Spank  your own monkey all you want, but leave your hands off of mine !
(Beavis & Butthead)
Mijn DVD Shit

Vlearmoes

#6
Dus als ik het goed begrijp heeft de film only geen DTS maar de 2disc uitvoering wel :'( :'( want ik ben ook bij appie op de hoek geweest voor 11,99 en we praten toch over regio 2 bij beide uitvoeringen.
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

Henk

Er zijn verschillende Regio 2 uitvoeringen van Monsters Inc. gemaakt. In dit geval heeft Buena Vista een speciale Benelux versie geproduceert met daarop 6 geluidstracks:
- Engels
- Nederland
- Vlaams
- Frans
- Geluidseffecten
- Commentaar

Afgezien van de commentaartrack zijn het allemaal Dolby Digital 5.1 tracks. Er was blijkbaar geen ruimte voor een dts-track....

Ik heb zelf gekozen voor de Nederlandse versie (wat ik trouwens bij de meeste Disney animatiefilms doe), omdat die toch toegangelijker zijn voor kinderen (nee, niet van mezelf, maar wel van familie en vrienden).

Vlearmoes

Oh gelukkig ik dacht dat ik al wat had gemist, want ik had dus de goedkoopste uitvoering, want als ik het verschil zie met de prijs van, bij appie h 11,99 voor de only film en 37euro voor de two disc dan betaal je dus voor de extras 25 euro en das net gek genoeg, en hoe de Pixar studios werken weten we al van eerdere dvds, en of dit te rationeel denken van mij is is aan jullie.
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

searcher

Zoals eerder aangegeven heb ik de enkele versie gekocht bij AH.
Dit is zoals Henk aangeeft ideaal voor de kinderen.

Echter ezy dvd (Australie) heeft de dubbele deluxe versie en deze komt ongeveer op 22 euro incl verzendkosten.
Dit is wel de DTS versie en ik ben een DTS liefhebber na logic 7 arggh had ik het maar nooit gehoord.

Deze versie heb ik erbij besteld met een gratis collector sleutelhangertje. ;)

m.v.g Searcher



FrankL

Ik heb de 2-disc versie uit Canada voor 18 EUR incl. verzenden.

Om inhoudelijk nog wat bij te dragen: hier staat een stukje over 1 van de korte filmpjes op de disc:

http://www.dvdzine.nl/spotlight/spotlight.php?id=76

QuoteES Wheels: Mike, what gadgets does the car have?

Might I suggest that Mike answer these questions?

Mike: It depends how you define "gadget." I call all these "necessities":


5.1 surround-sound stereo, with sub-sub-woofer.

Power seats, power windows, power steering, power locks. Lots of power.

Dual climate control for driver & passenger (especially useful if you're warm-blooded and your passenger is a reptile).

Optional two, four or six wheel drive. Overdrive and underdrive.

On board satellite navigation system with instructions in english, french and pig-latin.

Dual spoilers

Five speed cup-holders
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95