24

Started by J.A.F._Doorhof, September 18, 2002, 01:11:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hoe is deze serie ?

Volg hem niet.
6 (22.2%)
Wacht op de DVD.
6 (22.2%)
5
0 (0%)
6
0 (0%)
7
0 (0%)
8
3 (11.1%)
9
7 (25.9%)
10
5 (18.5%)

Total Members Voted: 27

searcher

De regio 2 versie met nederlandse subs is vanaf 5 maart te verkrijgen in de winkels .
Bron tiscali

                                                                  m.v.g searcher



Scarp

Die hebben gewacht todat Yorin klaar was met uitzenden.
Seizoen 2 loopt nu op de BBC. Dus Seizoen 2 box zal wel pas maart volgend jaar in nederland uitkomen mochten ze dat seizoen na de zomer gaan uitzenden.

sinterklaasje

Ik heb zojuist 't laatste deel van de 1e serie gezien - snap nu ook waarom er een 2e serie wordt gemaakt!  ;)

Maar ik moet zeggen.. d'r waren een paar 'overdreven' plot-twists.. maar ik vond de serie ERRUG GOED!!!.. al lang niet meer zo'n goede serie gezien!!!

THUMBS UP van mij!!!

sinterklaasje ;D

Scarp

Het kon bij mij de aandacht niet meer vasthouden na een stuk of 8 afleveringen. Duurde me te lang. Die maker (Joel Surnow) heeft eerder zo'n vage serie gemaakt ... Nowhere Man, ook rare plotveranderingen enzow. Duurde me ook te lang, uiteindelijk maar half de laatste afleveringen gezien. Jammer genoeg niet meer langs zien komen in de herhaling.

sinterklaasje

wow... ik heb afgelopen week-end delen 11 t/m 24 van seizoen 2 gekeken... eigenlijk nog veel beter dan seizoen 1!!!!... wowowow ;D Kan niet wachten op seizoen 3!!.. maar kan ik wellicht maar beter via tv gaan volgen (BBC?)..

... heb vandaag namelijk delen 16 t/m 24 gekeken.. net klaar en ik heb  8) vierkante ogen  8)

ik zal niks verklappen hoor.. wees maar gerust!!

groeten,
mischa ;D

Jin

Vorige Vrijdag Seizoen 1 gekocht, zondag ff een marathon gedaan, heb er 17 afleveringen opziiten nu ;D

goede serie, af en toe beetje TE, maar blijft je trekken, en dus blijf je doorkijken...

Kan niet wachten tot Seizoen 2 uitkomt, ben hem aan het downloaden ;) maar dvd-box is wel cooler :)

Jin

eduard

heb gisteren op de bbc de laast aflevering gezien van season 2, Ze hebben weer flink wat mogenlijkheden voor deel3. Als het een beetje mee zit komt deel2 over een maand of uit op dvd.

Johan Van Gompel

Quote from: eduard on August 12, 2003, 01:51:21
heb gisteren op de bbc de laast aflevering gezien van season 2, Ze hebben weer flink wat mogenlijkheden voor deel3. Als het een beetje mee zit komt deel2 over een maand of uit op dvd.

Op 5 september om precies te zijn.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

MrPink

9 September. ;)

Groetjes,
Oscar

Gaeje

wanneer met NL subtitles?

Johan Van Gompel

Quote from: Jin on July  1, 2003, 18:07:00
Kan niet wachten tot Seizoen 2 uitkomt, ben hem aan het downloaden ;) maar dvd-box is wel cooler :)

Bedoel je deze? ;)
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer