24

Started by J.A.F._Doorhof, September 18, 2002, 01:11:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hoe is deze serie ?

Volg hem niet.
6 (22.2%)
Wacht op de DVD.
6 (22.2%)
5
0 (0%)
6
0 (0%)
7
0 (0%)
8
3 (11.1%)
9
7 (25.9%)
10
5 (18.5%)

Total Members Voted: 27

J.A.F._Doorhof

Ben hem maar niet aan het volgen op TV, maar heb direct de box besteld, en realiseer me nu dat ik het alleen maar op goede reviews heb gedaan  ??? Wel hele goede reviews maar toch.

Wie volgt de serie, en hoe is de kwaliteit van de serie, is het echt zo verschrikkelijk goed ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Tot nu toe (3 afleveringen) vind ik het een spannende serie. Even afwachten of het zo blijft.

Groetjes,
Oscar

patrick_vdb

Ik heb deze serie helaas te laat ontdekt om hem nog te volgen. Vind het een reuze ruig idee van de makers om de 24 reallife weer te geven 8) Helaas waren er al 18 voorbij voordat ik de serie ontdekte, zal dus ook wachten op de dvd.

Mvrgr

Patrick

ps. Opvallend hoeveel zoon Sutherland steeds meer op zijn vader begint te lijken naarmate hij ouder wordt ;D

Robbo

Ik vind de serie heel goed.   Alleen niet goed genoeg om op DVD te hebben.   Ik kijk hem wel op TV, scheelt me weer 75 euro  :)

Rob

MrPink

#4
Als je zondag naar de herhaling kijkt, dan heb je er pas 2 gemist, Patrick. En iedere aflevering geven ze een korte synopsis van het voorgaande.

Overigens is de dvd al te krijgen in R1 en R2. Bij DVDBoxoffice voor €55,16.

Groetjes,
Oscar

Henk

Let er op dat de huidige UK-DVD 'cuts' bevat.

Dit zijn echter geen cuts t.o.v. de R1 DVD versie, maar ten opzichte van de versie die door de BBC is uitgezonden: daarin waren wat extra stukjes opgenomen die verband houden met het feit dat aflevering in een wereld zonder reclame geen vol uur duurt.

FOX heeft dit probleem onderkent en gaat in Groot Brittanie een nieuwe, complete versie uitbrengen. Verder kunnen 'getroffenen' vervangende exemplaren van disc 5 en 6 krijgen.

patrick_vdb

Quote from: MrPink on September 18, 2002, 17:13:07
Als je zondag naar de herhaling kijkt, dan heb je er pas 2 gemist, Patrick. En iedere aflevering geven ze een korte synopsis van het voorgaande.

Kijk, dat wist ik niet dat de serie ook op zondag herhaalt werd. Pas twee afleveringen gemist en een korte synopsis geeft toch weer rede om de serie te gaan oppikken. Thanks ;)

Mvrgr

Patrick

MrPink

Graag gedaan :).
Om precies te zijn om 23.00u op RTL5.

Groetjes,
Oscar

Sarjenka

Ik wacht wel weer op de volgende herhalingen ;)

J.A.F._Doorhof

OK, DAN.....

Het is nu final, we zijn verslaafd, de laatste 2 dagen gaat er bijna niets anders meer in de speler als 24, gemiddeld 3 afleveringen op een avond, en dan alleen maar omdat we de volgende ochtend weer vroeg op moeten anders keken we hem waarschijnlijk in één keer door.

WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE GOEDE SERIE is dit....... 10/10 (na 11 afleveringen) echt de aanschaf MEER dan waard, zowel Annewiek als Ik zouden nooit een week kunnen wachten aan het einde.

Razendknap gemaakt en echt zeer onderhoudend en zenuwslopend onderhuids spannend.

Halen die box......!

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Ik ook...6 afleveringen gezien vanavond...ben nu bij aflevering 10.

Groetjes,
Oscar

eduard

Ik heb de hele serie al op dvd gezien. En ik moet zeggen het is een van de betere series van de afgelopen jaren.

FrankL

Erg spannende serie. Je zit af en toe werkelijk met de adrenaline gierend door je lichaam te kijken :)

Typisch een serie om op DVD te kijken:
- goede beeldkwaliteit; anamorphic
- te spannend om te wachten tot de volgende week
- redelijk veel personen en verhaallijnen, dus 1x per week zien zal negatief werken op de impact van de serie
- goedkoop te krijgen (Play)

Ik ga seizoen 2 dus ook niet op tv volgen. Ik wacht wel weer op de DVDs.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

eduard

Alleen jammer dat de dvd niet DD of dts is

MrPink

Nagelbijtend spannend! Ben nu bij aflevering 18 :)
Geen DD of DTS, maar wel WS en 2.1, dat scheelt al weer.

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Met DPL-2 kom je al een stuk verder.

DD en DTS zie je bijna niet bij TV-series, en vindt ik ook geen probleem.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Ok dan,

Gisteren de laatste 2 afleveringen gezien......

En voor iedereen die 24 nog niet heeft gezien kan ik maar één ding zeggen.
Dit is zonder twijfel de beste TV serie die ik persoonlijk OOIT gezien heb, echt 24 afleveringen TOP spanning en aktie, ik snap nu de ophef helemaal, en kan niet wachten op seizoen 2.

24 MOET je echt gezien hebben.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Seizoen 2 begint op 29 oktober in de USA. Geen idee wanneer hij op de BBC komt.

Groetjes,
Oscar

jamoman

Quote from: MrPink on September 18, 2002, 17:13:07
Als je zondag naar de herhaling kijkt, dan heb je er pas 2 gemist, Patrick. En iedere aflevering geven ze een korte synopsis van het voorgaande.

Overigens is de dvd al te krijgen in R1 en R2. Bij DVDBoxoffice voor €55,16.

Groetjes,
Oscar

MrPink   ik kan nergens vinden waar je voor R1 OF R2 kunt kiezen bij boxoffice,...of zenden ze voor europa automatisch R2  ???
.................................

Robbo

Nope enkel R1 bij dvdboxoffice.

Rob

MrPink

Voor R2 moet je inderdaad elders zoeken. DVDBoxoffice heeft alleen R1.

Groetjes,
Oscar

FrankL

R1 en R2 kun je het beste bij Play aanschaffen.
Goedkoop, en een redelijke kans dat je bij de douane niet hoeft te betalen.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Johan Van Gompel

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 22, 2002, 11:49:17
Ok dan,

Gisteren de laatste 2 afleveringen gezien......

En voor iedereen die 24 nog niet heeft gezien kan ik maar één ding zeggen.
Dit is zonder twijfel de beste TV serie die ik persoonlijk OOIT gezien heb, echt 24 afleveringen TOP spanning en aktie, ik snap nu de ophef helemaal, en kan niet wachten op seizoen 2.

24 MOET je echt gezien hebben.

Ik sluit me hier volledig bij aan. Heb nog maar de eerste 10 afleveringen gezien; HEEL dik in orde. Een kameraad van me heeft net de eerste aflevering van het tweede seizoen binnen; zal hem eens om wat spoilers vragen.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Robbo

Hoi,

Weet iemand de release date voor seizoen 2 (R1) ?


Rob

searcher

Jamoman:

Bij www.vanleest.nl en www.freerecordshop.nl en misschien ook rodisc zijn de boxen nog te bestellen.
Een goedkoper alternatief is www.absound.ca zie hun sale list.
Je kunt dan omdat je nog een een marge hebt binnen de verzendkosten nog een dvd bestellen waarvoor je dan geen extra verzendkosten voor hoeft te betalen.

Ik heb zojuist de box bij absound besteld.
Triple X is hier vrij goedkoop 16.98 US Dollar aardig om te combineren

m.v.g Searcher