Ervaring met Sony breedbeeld KV-32CS71?

Started by -Stephan-, October 25, 2005, 17:05:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-Stephan-

Hoi,

Momenteel wordt her en der de Sony KV-32CS71 aangeboden voor €499,-. Ik heb nog niet veel gebruikerservaringen kunnen vinden, maar de weinigen zijn behoorlijk positief. Ik zou graag wat meer reacties willen vernemen. Dus als je hem hebt staan (of je buurman, schoonmoeder etc.), graag je oordeel. Alvast dank!

Vriendelijke groeten,
Stephan

PaulB.

Hi en welkom op 't forum :)

Met een Sony tv heb je een prima keuze qua merk.
Persoonlijk vind ik 't typische "sony beeld" niet echt mijn smaak(iets te harde kleuren, niet echt helder), maar dat is iets waar je zelf over moet oordelen.

Je koopt wel het laatste model van Sony. Met dat "laatste" bedoel ik niet alleen mee het laatste nieuwe model, maar ook echt het laatste model aangezien Sony stopt met het maken van breedbeeld crt's.

Succes met de keuze,

MvrGr. paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

-Stephan-

Dank voor je reactie, Paul. Ik heb het toestel inmiddels in huis (na nog een uitgebreide zoektocht op buitenlandse fora) en ik ben er helemaal blij mee. Uit de doos speelt ie verschrikkelijk, veel te veel kleur, contrast etc. Dat was even schrikken, maar na wat bijstellen is het prima. Voorlopig, want ik ben van plan nog een ISF calibratie te laten uitvoeren. En als ie net zo lang meegaat als mijn vorige Sony (KVC-2969D, doet het na 12 jaar nog steeds), dan ben ik helemaal gelukkig. ;D

Groet,
Stephan