Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

LittleNinja

Quote from: HTR on July 17, 2007, 22:32:33
niet zown zin eigenlijk om helemaal daar heen te rijden daar voor... ik kan zoizo de hitachi hier zien en de sanyo....

oh htip, bedoelde je dit moment?

Welkom in de +3000 club broeder...  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

ja dankje, moet nog we lff wennen aan het idee ::), t is immers een grote stap! weet niet of ik de druk wel aan kan  :o
is het jou beetje meegevallen? ;D

LittleNinja

Quote from: HTR on July 18, 2007, 21:42:39
ja dankje, moet nog we lff wennen aan het idee ::), t is immers een grote stap! weet niet of ik de druk wel aan kan  :o
is het jou beetje meegevallen? ;D

Ik leef momenteel nog in een vage oase van emoties.. Een ongrijpbare wereld waarvan je het bestaan of de werkelijke betekenis niet kende.. De ondroombare droom...  :P  ;D

Overigens heb ik 80% ervan gepost in het Playboy topic, dus waarschijnlijk wordt ik uiteindelijk ontsluierd en als oplichter bestempeld om vervolgens te worden verbannen naar een wereld zonder realistisch beeld, zonder prachtige en eerlijke geluiden en vooral zonder menselijke emoties... beter bekend als "Het Binnenhof"!  >:D  ;D



"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Raphie

Ik ben onderweg naar de 10K+ club... (spam away brother...  ;D )
JBL PRX Power!

HTip

Quote from: LittleNinja on July 18, 2007, 21:52:36
Ik leef momenteel nog in een vage oase van emoties.. Een ongrijpbare wereld waarvan je het bestaan of de werkelijke betekenis niet kende.. De ondroombare droom...  :P  ;D

Overigens heb ik 80% ervan gepost in het Playboy topic, dus waarschijnlijk wordt ik uiteindelijk ontsluierd en als oplichter bestempeld om vervolgens te worden verbannen naar een wereld zonder realistisch beeld, zonder prachtige en eerlijke geluiden en vooral zonder menselijke emoties... beter bekend als "Het Binnenhof"!  >:D  ;D

LOL... Wat kun je weer mooi brengen :D

Er wordt toch geen verschil gemaakt waar je de meeste posts hebt. De een doet 'het' in het Playboy topic, een ander spendeert alle tijd op de klaagplek. Weer een ander zwerft een beetje doelloos rond ;)

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Quote from: htip on July 18, 2007, 21:59:04
LOL... Wat kun je weer mooi brengen :D

Er wordt toch geen verschil gemaakt waar je de meeste posts hebt. De een doet 'het' in het Playboy topic, een ander spendeert alle tijd op de klaagplek. Weer een ander zwerft een beetje doelloos rond ;)



Ik zwerf voornamelijk een beetje doelloos door het Playboy topic. Maar omdat daar niet continu gepost wordet, ben ik genoodzaakt mijn tijd te vullen met minder relevante neven topics..  :P

Ik had zelfs zoveel tijd ( in de rustige PB tijden ) dat ik zelfs maar een HT setje ben begonnen om te kijken waar iedereen zich hier zo druk om maakt..  ;D  ;D  ;D

Quote from: Raphie on July 18, 2007, 21:54:35
Ik ben onderweg naar de 10K+ club... (spam away brother...  ;D )

You can count on me..  :P

10K+  ... The Immortals? Goden?  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Its The Dude

#706
Ziet er allemaal erg mooi uit en ben blij dat je de lcd hebt ingeruild voor de Pana! Heb zelf de 42PA50 en er is nog geen 1 lcd in dezelfde prijsklasse die dat plaatje kan evenaren!

Ook het kastje vind ik erg mooi, mag ik vragen waar je het vandaan hebt?

Ik heb ook erg genoten van je k'nex/projector! Ik werk zelf als operateur in de bios en weet hoe een projector werkt en vind het cool dat je op zo'n manier een plaatje hebt getoverd.

Ik heb zelf een Sanyo Z4 en ben zeer tevreden met het plaatje alhoewel ik me er natuurlijk van bewust ben dat het nog beter kan. Net zoals andere al gezegd hebben, probeer ze alledrie tegelijk ergens uit, kun je dan beslissen.

Succes met je verdere upgrades!

Sanyo Z4, 100" electrisch scherm, Denon 1803, Panasonic S-97, BNS A40 front, BNS 404 Center, BNS 400 Surround, DIY 25cm Kevlar subwoofer.

HTR

ja de pana is een mooi ding! het kastje komt van de karwei, kwam em daar toevallig tegen en bleek nog te pasesn ook met men versterker ( hij is breder en hoger als standaard versterkers)
de knex projector is inmiddels kapot, maar dat is ook omdat ik em uitmekaar had gehaald. ik wil dr nog wel weer 1 maken maar dan van mecano:P dat is net wat steviger en beter mee te bouwen ( dingen die moeten kunnen draaien en bewegen) ik heb ook voor operateur gesolliciteerd, helaas t uiteindelijk niet geworden.....

ik zal nog wel ff kijken welke projector ik zal gaan doen.

Its The Dude

Thanx, maar laat er nou net geen Karwei hier in de buurt zitten, duh!  >:(
Sanyo Z4, 100" electrisch scherm, Denon 1803, Panasonic S-97, BNS A40 front, BNS 404 Center, BNS 400 Surround, DIY 25cm Kevlar subwoofer.

B.J.

Quote from: LittleNinja on July 18, 2007, 22:06:20
Ik zwerf voornamelijk een beetje doelloos door het Playboy topic. Maar omdat daar niet continu gepost wordet, ben ik genoodzaakt mijn tijd te vullen met minder relevante neven topics..  :P

Ik had zelfs zoveel tijd ( in de rustige PB tijden ) dat ik zelfs maar een HT setje ben begonnen om te kijken waar iedereen zich hier zo druk om maakt..  ;D  ;D  ;D

You can count on me..  :P

10K+  ... The Immortals? Goden?  ;)

Hahaha. Dat deed ik ook maar nu werk ik. PB ga ik maar niet meer in.  ;D

HTR


HTR

vandaag maar ff ander kleurtje tegen de muur.... fotos volgen straks!
het blijft rood, alleen een andere rood tint

HTR

zo zit dr tegenaan, oh tip voor iedereen die nog met rood wil gaan schilderen, bezuinig niet op merk. het verschil in gebruiksgemak is enorm. vorige kleur was eigenmerk, nu heb ik flexa, stuk beter! ietsje duurder maar beter

HTR

#713
nieuw plaatje, en toch maar de versterker hoger geplaatst ( nu past t beter met stekkerblok en zo)

R

Heb je nog verf over? Koop effe een mooie gootje en schilder het in dezelfde kleur. Als je niet in de muur wilt boren, kun je het natuurlijk ook aan je meubel vastschroeven ;).

Ziet er mooi uit zo!!

HTR

ah ja dat is waar ook, gootje, niet veel werk ziet dr stuk beter uit
ik had de kabels al bijmekaar getaped, ze hangen nu al wel weer recht naar beneden, wat op de foto niet is

R

Maak/koop hem dan zo plat mogelijk. Dat zal minder schaduw werpen en zal de goot amper zichtbaar zijn.

HTR

wederom goed idee, dat zal ik gaan doen! of gewoon een plankje een gleuf in maken

R

Hifisupply heeft mooie gootjes bijvoorbeeld. Mooi rond oogt denk ik beter. Werkt ook mooier. Denk er ook even om dat je stroom en video kabel probeert te scheiden ;)

HTR


royal d

leuk kleurtje.

Kan de versterker zijn warmte zo wel goed kwijt?

HTR


VlisChris

Quote from: LittleNinja on July 18, 2007, 22:06:20
10K+  ... The Immortals? Goden?  ;)

Hmm, leuk om te zien dat ik een fanclub heb ;D
Wanneer kom je kratje bier bezorgen? ;D ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Quote from: Christiaan Sauer on August  3, 2007, 19:09:59
Hmm, leuk om te zien dat ik een fanclub heb ;D
Wanneer kom je kratje bier bezorgen? ;D ;)

Waar moet het naartoe?  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

brimbrammer

Erg mooi zo dat scherm tegen ee gekleurde muur.  ;)