Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

HTR

nog niet geprobeert eigenlijk zal straks es testen :P (scherp!) hd via component moet toch lukken? heb geen hdmi uitgang

LittleNinja

Heerlijk dat thuis bij de ouders wonen... lekker kunnen uitbreiden en upgraden!!!  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

absoluut!

bevalt me nog wel ff zo al zit ik wel anar ene huisje voor mezelfd te kijke

Aleko

Quote from: HTR on June 20, 2007, 14:01:50
op de planning voor de komende 2 maanden staan overiges:

een optoma themescene hd70


Mag ik vragen waarom je voor deze projector hebt gekozen? Ik ben ook een beetje aan het orienteren voor een projector en neig een beetje naar de Epson TW700. Dit is een LCD projector en de HD70 is een DLP. Heb je bewust voor DLP gekozen? Ben wel benieuwd naar je redening!
--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

HTR

1 optoma projectoren zijn prima projectoren,
2 dlp bevalt me erg goed, heb geen last van rainbow effect dus is het voordeeL veel minder kippegaas effect
3 prijs, hij is heel mooi geprijs
4 1 woord: 720p  ;)

mijn redenering is dit, iig wel veel succes met jouw projector keuze!

HTR

zooo een tijdelijke overnachter ( voor een weekje)

een epson projector! niet de beste van epson maar zeker een leuk dingetje!

HTR

#681
en heb vandaag nieuwe spikes opgehaalt voor onder de speakers, zien er beter uit en zijn steviger!

(ze zijn bij mij int zwart)
het was:


mariolino

Erg mooie spikes  :P
Zijn er ook voetjes bij voor ze op te zetten, passen deze ook op de b&w 600 S3 reeks  :P

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


LittleNinja

Quote from: HTR on July 16, 2007, 18:59:12
en heb vandaag nieuwe spikes opgehaalt voor onder de speakers, zien er beter uit en zijn steviger!

Lekker aan het finetunen zie ik. Leuk is dat he?! Ongeacht of het nou heel veel uitmaakt of niet.  ;) Het geeft gewoon een lekker gevoel. We lijken wel een stelletje junks... "weer een fix"..  ;D  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Deleted member

De ViaBlues heb ik ook gezien, zien er goed uit idd! Helaas voor mij ook hier geen M10 beschikbaar.  :'(

HTR

#686
ja finetunen, en t is wat steviger heh, ik had ook wel geluk dat t dezelfde draad is, en ze passen goed bij de speakers!

ik zit nu met een dilemma.....

optoma hd70

hitachi pjtx300

sanyo z5


welke o welke moet ik nemen! ik kan ze allemaal voor precies hetzelfde bedrag krijgen dus prijs is helemaal buiten beschouwing

HTR

oh mocht je een stem plaatsen graag in het kort toe lichten waarom... want als het gaat om uiterlijk van het apparaat bijv moet dat we lff duidellijk zijn, want het gaat me uiteraard om beeldkwaliteit, uiterlijk is mooi mee genomen

HTip

Ik heb voor de HD70 gestemd. Volgens mij de enige DLP ??? (kan het ook fout hebben ;))

Heb zelf de H78 (HD-ready) en ben erg gecharmeerd van het beeld. Weet niet hoe die zich verhoud tot de HD70... H78/79 is 2e hands rond de nieuwprijs van een HD70 dacht ik.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTR

ik wil zoizo nieuw, maar i kweet t niet ik vind ze allemaal wel mooi ben gewoon ook benieuwd wat de rest dr van vind:)

mexmen2

een vriend van mij heeft de sanyo, goed beeld geeft een mooi plaatje heeft volgens mij alle aansluitingen die je nodig hebt en het popup menu is heel simpel te gebruiken.
ps3 40gb / 16 bluray films

HTip

Quote from: HTR on July 17, 2007, 21:35:17
ik wil zoizo nieuw, maar i kweet t niet ik vind ze allemaal wel mooi ben gewoon ook benieuwd wat de rest dr van vind:)

Misschien is het een idee om ze naast elkaar te bekijken met jouw DVD speler aangesloten en dan kijken welk beeld je het mooist vind. Daar gaat het uiteindelijk om...

P.S. Je bent nog 4 berichten verwijderd van eeuwige roem... ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTR

ja maar dat gaat helaas niet lukken hier in groningen....
hoe bedoel je eeuwige roem?

HTR

OOOOOOH je bedoeld dat ik over 2 posts highly esteemed ben? ;D ;D ;D ;D

HTip

Quote from: HTR on July 17, 2007, 22:21:08
OOOOOOH je bedoeld dat ik over 2 posts highly esteemed ben? ;D ;D ;D ;D

Yep, en nu nog maar 1... 8)

En zoals het hoort moet je die in je eigen topic plaatsen ;D ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: HTR on July 17, 2007, 22:20:12
ja maar dat gaat helaas niet lukken hier in groningen....

Wat dacht je van Frank in Emmeloord? Die kan ze volgens mij allemaal leveren. Kun je je eigen DVD speler meenemen. Hebben wij ook gedaan met de calibratie. Dan weet je zeker dat het goed is...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTR

niet zown zin eigenlijk om helemaal daar heen te rijden daar voor... ik kan zoizo de hitachi hier zien en de sanyo....

oh htip, bedoelde je dit moment?

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTR


HTip

Quote from: HTR on July 17, 2007, 22:36:35
lol hahha en toepasselijk THX (ipv thnx)

LOL ;D Je had ook DD of DTS kunnen zeggen, maar dat ziet zo raar uit ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive