Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

HTR

#650
extra plaatje

<-mr illusionist tovert em voor je ;D

HTR

lief heh dat beertje:P heb ik van men vriendin gekregen, die kwam gister en zei : HAH die ruimte pik ik in:P evenals de adnere kant...

S. Versteeg

Het blijven schitterende speakers om te zien :)

Mvg,

Sjoerd
Audio:  Receiver: Denon 1705 Dvd-player: Denon 1400 Fronts:Monitor Audio Bronze B4 Rears:Monitor Audio Bronze B4 Center:Monitor Audio Bronze Center
Video: Projector: Hitachi PJ-TX100 HD-Ready Screen: Beamax High Contrast 72 " Cables and Interlinks by: Oehlbach, Monster, Microsoft and Profigold

LittleNinja

Heel netjes Stefan!!

Ik zie het nu pas...  :-X
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Eriks

Mooi meubel, mooie kleur, als je gaat samenwonen ooit  wordt er nog veel meer ingepikt dus het is goed voor het leerproces ;D  O0

HTR

dankje LN en S. Versteeg. enne eriks wat bedoel je? met er word ingepikt? ik laat me niks inpikken :P ik wil gewoon een goede basis als ik opmezelf ga, nu heb ik nog gee nvaste lasten en kan ik al dit speelgoed nog betalen ;) enne hoe bedoel je leerproces? ;D

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on January 27, 2007, 11:19:06
dankje LN en S. Versteeg. enne eriks wat bedoel je? met er word ingepikt? ik laat me niks inpikken :P ik wil gewoon een goede basis als ik opmezelf ga, nu heb ik nog gee nvaste lasten en kan ik al dit speelgoed nog betalen ;) enne hoe bedoel je leerproces? ;D

Ik denk dat hij het heeft over de zgn WAF inpikker ;-)

Mooi meubel verder, stuk netter. Had je tv ook nog niet hangend gezien, mooi hoor. Misschien kan je de kabels (van je tv) nog in een mooi rvs (of daar op lijkend) kapje verstoppen. (vögel heeft daar wel wat voor dacht ik).
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

ik ben bezig met een buisje
komt goed, dat vind ik ook mooier:) en verder dankje ziet er idd netter en strakker uit zo

Eriks

Quote from: hometheatrerulezz on January 26, 2007, 15:43:33
lief heh dat beertje:P heb ik van men vriendin gekregen, die kwam gister en zei : HAH die ruimte pik ik in:P evenals de adnere kant...

Die dus   ::)

HTR

oh zo:P ach verder als dit laat ik t niet gaan ;) bovenkant blijft leeg, net als de speakers, komen gene plantjes op:P

HTR

kleine toevoeging: een dimmer voor de verlichting!

HTR

Een paar nieuwe dingen in de kast!
een dvd brander, een mediacenter en een logitech ab


HTR

de nieuwe ab was echt nodig, aangezien ik dr 7 had liggen, mooi alles in 1!

royal d

Dat is toch de 525? ik wil ook een uni ab aanschaffen, voornamelijk omdat ik de arcam cd speler niet uit kan zetten met de ab van de versterker... Hoe bevalt hij?

HTR

hij doet zen werk prima, wel goed in te stellen maar voelt beetje goedkoop imo

graafke

weer lekker bezig  ;D

LittleNinja

Zo'n AB vind ik echt de puntjes op de i zetten. Heel netjes!  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jeroen V

Quote from: hometheatrerulezz on June 19, 2007, 13:39:39
Een paar nieuwe dingen in de kast!
een dvd brander, een mediacenter en een logitech ab
Welke is nou precies het mediacenter? En welke is het?

HTR

dat kleine dingetje in t rechtervak
je moet t zien als een stand alone hd, tis geowon niet meer als een hardeschijf met wat uitgangen ( waaronder scart en component) en ene programma wat lijkt op windows mediacenter.

HTR

#669
je kan er film op kijken , muziek op zettne en fotos, hieronder nog ff een beter (lichter) fototje, en een plaatje van t menu

HTR

op de planning voor de komende 2 maanden staan overiges:

een PS3



een optoma themescene hd70



een mooi projectiescherm
en uiteraard alle anddere dingen als extra controllers, games en blueray films!

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

wel ff laten weten hoe hij bevalt heh tears!

@ mikeske
ja ik wou eigenlijk al erg lang projecteren, maar ik vind deze combi handig, in meerdere opzichten. er komt ook een mobiel sherm bij van projecta, dat mobiele cinemascreen van 203 cm diagonaal beeld.

koen29

Ziet er mooi uit 8) het meubel vind ik ook wel mooi :D en de rest natuurlijk

Gr,koen ;)
denon dcd-1550
denon PMA-2000R
audio static es100
W&M LS-01
dual 505-2

Jeroen V

Quote from: HTR on June 20, 2007, 12:04:10
je kan er film op kijken , muziek op zettne en fotos, hieronder nog ff een beter (lichter) fototje, en een plaatje van t menu
Welke formaten kan je eigenlijk afdpelen met die MC? HD zal wel iets teveel van het goed zijn, of lukt dat ook?