Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

JCL

Quote from: hometheatrerulezz on November  1, 2006, 11:10:34
ik ben heel tevreden dr over! mooi kabeltje!
gister kwam hier ook iemand binnen: "eey heb je nieuwe markant versterker? (of hoe spel je dat merk) "
hmmm  ::)

Is dat geen discotheek in Oldenzaal >:D

HTR

klopt
euhm marquant dan? je weet toch wel welk merk ik bedoel:P

Stefan S.


Sk

Marquant wordt toch door de kijkshop verkocht? net als die mooie rode SVS  ;D tonnen met als opschrift "Red Alert"
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

LittleNinja

Quote from: Sk on November  1, 2006, 12:28:36
Marquant wordt toch door de kijkshop verkocht? net als die mooie rode SVS  ;D tonnen met als opschrift "Red Alert"

AU!

Ik voel een inmiddels eeuwenoude discussie opkomen....  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

hehe neehoor, maar is wel ff jammer als ze een versterker van 100 euro gaan vergelijken met een van 2000 euro ;D

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on November  1, 2006, 17:03:28
hehe neehoor, maar is wel ff jammer als ze een versterker van 100 euro gaan vergelijken met een van 2000 euro ;D

Dat is zeker jammer!

Vraagje: heb je zaterdag ochtend wat te doen? Zo niet kan ik evt. langs komen met me cd6000 ose ki. En een stapeltje cd's, en/of films (bij voorkeur kan je een aantal titels noemen, heb er zo'n 400+). Ik heb een auto tot mijn beschikking, dus dat lijkt me geen probleem.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

ik moet dan werken, half 10 tot 6
maar ik kan zondag wel tot 12 en na 5 uur

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on November  1, 2006, 21:17:31
ik moet dan werken, half 10 tot 6
maar ik kan zondag wel tot 12 en na 5 uur
Oeh, misschien dan de zondag na 5 uur. Zal eens kijken, je hoort het nog wel.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR


HTR

update, heb nieuw draadloos toetsenbord, mooie vga kabel tussen pc en tv en een kabel voor t geluid van pc naar versterker!

Dracoplasm

He, vandaag ben ik ook maar eens naar de Monitor Audio gaan luisteren, zie t verslagje maar in mijn eigen ht forumpje.
Mijn grootste verrassing: De silver klinkt mooier dan de gold (mijn oortjes he  ;D)!
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

ja silver is geweldig, zeker icm de pm17 en die nieuwe kabeltjes die ik heb nu tijdelijk!

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on November  3, 2006, 22:01:34
ja silver is geweldig, zeker icm de pm17 en die nieuwe kabeltjes die ik heb nu tijdelijk!
Ach joh, zondag mijn 6000 ki er tegen aan ;-) Ik kan s'avonds wel een uurtje (of 2  ;) ).
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

ja zondag doen we! de ki op deze ki met de tijdleike kabeltjes en dan ist feest in mijn kamer :P kwa egluidskwaliteit voor mijn setje!
hoelaat spreken we af, pm je dat nog ff?

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on November  3, 2006, 22:13:54
ja zondag doen we! de ki op deze ki met de tijdleike kabeltjes en dan ist feest in mijn kamer :P kwa egluidskwaliteit voor mijn setje!
hoelaat spreken we af, pm je dat nog ff?


Pm het me maar, liefst een beetje optijd. Dus zeg maar wanneer je kan. Ga morgen nog ff naar een ander audio zaakje, weer wat andere merken luisteren, maar de MA silver zijn zo leuk geprijst dat ik geloof dat ik voor stereo ga, mooie nieuwe versterker  ;D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR


HTR

weet je overiges dat ik verrast ben vandaag? ik zag dat ze bij de mediamarkt een panasonic blue ray speler hebben staan, en ze verkopen nu ook blue ray films  :o

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on November  3, 2006, 22:17:57
half 7?
welke andere zaak ga je? sound gallery?

Yep. Ja half 7 kan ik wel, maar dan tot max half 9 denk ik. Mss ook wel wat langer, maar zien we dan wel, ik neem wel een stapel cd's mee en mijn cdspeler. PM me anders even je adres en 06 nummer voor het geval ik het niet vinden kan. Dan staat nu gewoon de afspraak op half 7!
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR


HTR

zooo nieuw kabelke :P

de Siltech ST-48B G3

fototje:



vanavond volgen meer fotos

Peter dikkeprima

Quote from: hometheatrerulezz on November  3, 2006, 22:20:01
weet je overiges dat ik verrast ben vandaag? ik zag dat ze bij de mediamarkt een panasonic blue ray speler hebben staan, en ze verkopen nu ook blue ray films  :o

Meen je dat nou?  :o

Quanta kosta?

HTR

ja meen ik ;D dat kost 1500 euro voor de speler, de discs zelf zijn net zo duur als gewone nieuwe dvd's

mikeske

Quote from: hometheatrerulezz on November  9, 2006, 09:29:28
zooo nieuw kabelke :P

de Siltech ST-48B G3

fototje:



vanavond volgen meer fotos

feli met de nieuwe IL  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR