Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

HTR

b&w, jbl en ma s en b serie.... toen wist ik t al....

HTR

zozo ik heb vandaag even men ex fronts neergezet
om ff te vergelijken, wel op de pm17 klinkt wel grappig, maar ben nu nog blijer met de ma s8 speakers ;D

foto volgt

HTR

en 2 fototjes ;D

R

Heb je trouwens nog ruimte om de speakers wat verder uit elkaar te plaatsen? Ik denk dat het nog wel een stukje beter kan klinken eigenlijk. Links lijk je wel ruimte te hebben.

HTR

nou ik zit met een dilemma wat op pagina 18 wel te zien is, er is een deur naast, ze staan nu 2 meter uit mekaar ongeveer.. beste upgrade nu is een nieuwe kamer ;) deze is 4.5 x 3.3

R

Ah oke. Die foto had ik wel gezien ja. Linke soep zo ;)

HTR

mijn gezin weet dat ze van de deur af moeten blijven, en nieuwe mensen die komen niet zonder mij boven, daarnaast word de eerst volgende upgrade een slot ;)

R

Zo'n deurstopper lijkt me handiger. Die aan de bovenkant van de deur bedoel ik. Ketting kan natuurlijk ook.

Quote from: hometheatrerulezz on October 31, 2006, 12:03:46
mijn gezin weet dat ze van de deur af moeten blijven, en nieuwe mensen die komen niet zonder mij boven, daarnaast word de eerst volgende upgrade een slot ;)

HTR

#533
dan staat die wel heel kort afgesteld dan ;D ff kijken een cm of 40 ;D

de speakers staan nu verder uit elkaar, nu 2.75 meter. en toch nog wat ruimte aan de muurkant, dit klinkt idd mooier (soundstage)

HTR

komende 2 week nieuwe kabeltjes op bezoek! mag ze testen.

TearS


mikeske

Zien er mooi uit, welke zijn het precies ?

Veel vergelijk/luister plezier  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

ze zijn van een redelijk onbekend merk in nederland, www.audiomadness.nl
deze kabeltjes staan niet op de site, dus die is niet helemaal up to date, deze heeft handgemaakte zilver pluggen, verder is de bekabeling ook gevlochten zilver, met in dit geval lucht isolatie (zie site)
ben er tot nu toe tevreden over, wat meer detail in t hoog, maar het hoog is niet scherp, precies wat ik wil...
betere beschrijving volgt!

graafke


mikeske

Quote from: hometheatrerulezz on October 31, 2006, 22:26:14
ze zijn van een redelijk onbekend merk in nederland, www.audiomadness.nl
deze kabeltjes staan niet op de site, dus die is niet helemaal up to date, deze heeft handgemaakte zilver pluggen, verder is de bekabeling ook gevlochten zilver, met in dit geval lucht isolatie (zie site)
ben er tot nu toe tevreden over, wat meer detail in t hoog, maar het hoog is niet scherp, precies wat ik wil...
betere beschrijving volgt!


de eerste indrukken zijn blijkbaar al positief  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

klopt
zijn alleen wel beetje buiten mijn budget (normale verkoopprijs van 600 e )

maargoed is wel leuk om een keer highend kabels te luisteren en je kan t merken, dat je andere kabels hebt, bevallen me tot nu toe beter als men instap oehlbach

mikeske

Quote from: hometheatrerulezz on October 31, 2006, 22:31:53
klopt
zijn alleen wel beetje buiten mijn budget (normale verkoopprijs van 600 e )

maargoed is wel leuk om een keer highend kabels te luisteren en je kan t merken, dat je andere kabels hebt, bevallen me tot nu toe beter als men instap oehlbach

Dat zijn wel dure interlinks, ik vond mijn Blue haven interlinks al duur  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR


mikeske

ik denk er net aan mijn Nordost silver shadow digilink was 540€, nu ben ik wel heel  O0 he

Heb er persoonlijk wel niet zoveel voor betaald, maar vind hem zijn geld wel waard  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

ik ga hem morgen verder testen, maar ik meot zeggen dat ik de hoeveelheid detail van deze zilveren interlink erg fijn vind! duur digilinkje overiges! ;D

mikeske

Met zilveren kabels wel opletten dat er niet teveel hoog is,
in het begin kan dit prettig lijken maar na een tijdje wordt het een beetje "te"

Althans dat zijn mijn ervaringen  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

snap ik maar deze heeft juist niet veel hoog, genoeg maar niet teveel, ik luister er nu ondertussen 4 uur naar en tis nog niet storend, merk dat er veel meerdetail in zit

Dracoplasm

 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

mikeske

Quote from: hometheatrerulezz on October 31, 2006, 22:51:40
snap ik maar deze heeft juist niet veel hoog, genoeg maar niet teveel, ik luister er nu ondertussen 4 uur naar en tis nog niet storend, merk dat er veel meerdetail in zit

Goed te horen  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

ik ben heel tevreden dr over! mooi kabeltje!
gister kwam hier ook iemand binnen: "eey heb je nieuwe markant versterker? (of hoe spel je dat merk) "
hmmm  ::)