Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

mikeske

was bij mij ook een hele verandering:

Van saai inrichting, kale witte muren en matige apparatuur:



naar mooi inrichting, donkerrood en al redelijk deftige apparatuur:







Ik ben een tevreden man  ;D ;D ;D

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR


mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

your welcome ;) mijn volgende upgrade? een mooi huis waar deze set pas echt tot zen recht komt en geen 12m2 slaapkamer.... met een te grote kast
en bed :P

mikeske

verlang ook naar een mooie ruimte om men set degelijk en voldoende ruim te kunnen plaatsen  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Mooie set hoor 8)
@Mike. Je hebt het daar ook heel mooi voor elkaar hoor :o Gaaf die tower of power O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Quote from: mikeske on October 25, 2006, 23:34:46
voor meer pics en info: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=47637.0

Had je topic al gezien hoor. Maar was het even vergeten hoe mooi het er uit zag. Moeten precies toch maar eens een Meet&Greet regelen 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Quote from: molle on October 25, 2006, 23:37:36
Had je topic al gezien hoor. Maar was het even vergeten hoe mooi het er uit zag. Moeten precies toch maar eens een Meet&Greet regelen 8)

Prima idee, wat doe je morgen  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Quote from: molle on October 25, 2006, 23:51:33
Vrijaf :D

ik morgen slechts werken van 10u tot 14u30, vrijdag vrijaf. Dan weekend en maandag ook vrijaf. Tijd zat voor een meet en greet  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Quote from: mikeske on October 25, 2006, 23:53:27
ik morgen slechts werken van 10u tot 14u30, vrijdag vrijaf. Dan weekend en maandag ook vrijaf. Tijd zat voor een meet en greet  :)

Morgen toch maar weinig tijd hoor. Moet nog naar her en der :P
En het weekend zit ik aan de zee ;)
Maar we kunnen misschien beter nog even wachten. Normaal in december heb ik meer tijd ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

mikeske

Quote from: molle on October 25, 2006, 23:57:52
Morgen toch maar weinig tijd hoor. Moet nog naar her en der :P
En het weekend zit ik aan de zee ;)
Maar we kunnen misschien beter nog even wachten. Normaal in december heb ik meer tijd ;)

geen probleem hoor  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

M&G is hier ook mogelijk, lol ik dacht net ff dat ik int topic va niemand anders zat... bleek t toch men eigen te zijn  ;D (aangezien t over een andere ht ging)


mikeske

Quote from: hometheatrerulezz on October 26, 2006, 07:54:58
M&G is hier ook mogelijk, lol ik dacht net ff dat ik int topic va niemand anders zat... bleek t toch men eigen te zijn  ;D (aangezien t over een andere ht ging)

Ik wil gerust eens afkomen en jij bent ook hier altijd welkom  :)

Quote from: daxie on October 26, 2006, 09:14:32
Dan kom ik ook :)

Geen enkel probleem  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

LittleNinja

Quote from: hometheatrerulezz on October 25, 2006, 20:23:32
achzo op die manier! nou jij mag ook niet klagen! mooie set toch? hoe staat t overiges met je muur?

De muur staat momenteel even stil.. Even een beetje tijd gebrek.

Ik moet nog een powerblock aanschaffen en de verlichting aansluiten. Dan is het "klaar". En dan kan ik ook een beetje mooie foto's maken... hopelijk.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

okee succes er mee! ik ben er ook mee bezig bij een ander thuis die ik ken.... is wel leuk om te doen, daar maak ik ook een voorzet muur zoals in al die plaatjes van me

LittleNinja

Quote from: hometheatrerulezz on October 26, 2006, 11:35:16
okee succes er mee! ik ben er ook mee bezig bij een ander thuis die ik ken.... is wel leuk om te doen, daar maak ik ook een voorzet muur zoals in al die plaatjes van me


Succes. Ik zag al dat je een topic begonnen was idd.

Leuk, kun je eindelijk jouw creativiteit eens kwijt!  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

klopt niets is zo leuk als shoppen met de porto van een ander en daarnaast, kan ik ook mooi knutselen ;D

HTR


mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

royal d

Erg mooie set.

Ikzelf wil uiteindelijk ook zoiets bij elkaar schrapen  :D. Vooral de versterker vind ik een streling voor het oog.
Hoe zou je je sound nu omschrijven? dus pm17 en de MA ten opzichte van de pm7200 en de MA? Natuurlijk is de eerstgenoemde een stuk beter maar in hoeverre zit er verschil in? ik bedoel het is hetzelfde merk.

Klasse hoor  8)

HTR

Hoe zou je je sound nu omschrijven? dus pm17 en de MA ten opzichte van de pm7200 en de MA?

ik ga wel ff vertellen wat de pm17 meer heeft, dat is makkelijker, het beeld komt beter los van de speakers, er zit een stuk meer detail in, mooie soundstage (voor de niet kenners: de zogenaamde plaatsing van zanger instrumenten etc in de ruimte voor je) met erg goede plaatsing! de bas is een stuk beter geworden, strak, niet overheersend (de pm7200 kon de controle nog wel es kwijt raken over de speakers en dan krijg je een erg irritante bas!) overalles: super aanschaf met hele grote meerwaarde in het geluid! en natuurlijk looks want hij is mooi  :-* 

royal d

Mooi dat de pm17 zoveel meer meerwaarde heeft. Ik weet nu bijna zeker in mijn geval dat ik versterker 2e hands wil gaan kopen. ( ik twijfelde nog om een nieuwe 7200 oid te kopen of 7001 ). Welke speakers heb je beluistert voor je de MA ging kopen? Misschien een optie voor mij om straks te luisteren.

Groeten Danny