Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

R



HTR

tnx ja die mail kwam van jou grapjas:P je had wel gelijk overigens,
Ik heb de indeling vna de kast veranderd, ik heb de componenten nu 2 componenten breed staan met 1 plank in t midden verticaal en nog op dit moment 1 horizontale aan de linker kant waar je de cds op ziet staan..

het blijft echt genieten met die tv, de kleur eichtheid ben ik zeer tevreden over!
aanrader voor iedereen!

ja dat is knebworth, mooie test dvd omdat t goede opnames zijn, mooie test voor huidkleuren en tergelijk
ook de felle kleuren van de verlichting

HTR

nog wat fotos (jaja ik ben wee rbezig geweest:P)

HTR


TearS


HTR

danku  ;D ik ben er trots op (valt t op? ;D ::) )
enne daarnaast dacht ik: aangezien we hier op t forum nogal dol op fotos zijn plaats ik dr nogmaar wat bij...

Allure

Plaats anders ook maar even een paar foto's van het scherm met halfnaakte babes erop, dan zullen wij even de kleurechtheid analyseren. Dit alles omdat wij collega ht-forummer natuurlijk graag willen helpen met de optimale afregeling.
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

HTR


Peter dikkeprima

heeeeeeeeeeeeeey je hebt de 42pv60 gedaan!!! Zeg eens eerlijk, mede door mijn foto's en advies hem te kopen???  ;D

Ik zei toch dat zwart nu echt zwart zou zijn hehehe....mooi man! Die tv is echt fantastisch, kan er niks anders van zeggen. De Pioneer 42inch plasma is duurder en levert nauwelijks een beter of mooier beeld hoor. Heb ze vorige week naast elkaar gezien en kon geen winnaar aanwijzen, in ieder geval niet voor dat prijsverschil!

Gefeliciteerd met je aankoop.

Peter dikkeprima

Quote from: JCL on September 28, 2006, 23:14:16
Tja, dat is nou Plasma. Bij LCD heb je de slechte zwartwaardes en bij Plasma heb je het inbrand probleem. Blijft genant maarja, dat kun je van de LCD's ook wel zeggen...

Deze generatie plasma heeft daar nauwelijks tot geen problemen meer mee. Panasonic geeft hier volgens mij zelfs garantie op. Volgens mij is dit generatie 6 plasma dus sowieso bij generatie 7 moet dat inbranden al helemaal tot het verleden horen. Maar nogmaals, dit model moet daar volgens Pana geen last meer van hebben. En dat mag ook wel voor een tv van 2399,- :)

HTR

is dat de normale prijs?
ik ben toch maar voorzichtig ivm inbranden hoor die eerste 200 uur...
heb geen zin hem weer in te moeten leveren etc. hij bevalt hee lerg goed idd!

Peter dikkeprima

Quote from: hometheatrerulezz on October  4, 2006, 08:04:33
is dat de normale prijs?
ik ben toch maar voorzichtig ivm inbranden hoor die eerste 200 uur...
heb geen zin hem weer in te moeten leveren etc. hij bevalt hee lerg goed idd!

2399,- is de adviesprijs van Panasonic.

Beetje te hoog gegrepen want hij wordt rondom voor veel minder aangeboden.

JCL

Quote from: peter26 on October  4, 2006, 01:40:04
Deze generatie plasma heeft daar nauwelijks tot geen problemen meer mee. Panasonic geeft hier volgens mij zelfs garantie op. Volgens mij is dit generatie 6 plasma dus sowieso bij generatie 7 moet dat inbranden al helemaal tot het verleden horen. Maar nogmaals, dit model moet daar volgens Pana geen last meer van hebben. En dat mag ook wel voor een tv van 2399,- :)

Lees er overal verhalen over, over deze maar ook over de nieuwe 427 van pio en de 5000ex.

Peter dikkeprima

De Panasonic en Pioneer vertegenwoordigen momenteel zo'n beetje de top plasma's van dit moment waarbij de één nauwelijks onderdoet voor de ander. De panasonic is alleen iets vriendelijker geprijst.

tiptop

Quote from: hometheatrerulezz on October  4, 2006, 08:04:33
is dat de normale prijs?
ik ben toch maar voorzichtig ivm inbranden hoor die eerste 200 uur...
heb geen zin hem weer in te moeten leveren etc. hij bevalt hee lerg goed idd!

Ik heb de nog goedkopere (toen niet :P) th-42pa50 en die heeft ook geen inbrandproblemen meer. (verleden jaar gekocht).
Dat is allemaal van een paar generaties terug. ;) Ik zet 'm soms best wel lang op pauzestand en er is totaal geen verkleuring of naijlen te constateren, dus die van jou moet het helemaal  goed doen :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTR


JCL

Quote from: tiptop on October  4, 2006, 18:15:23
Ik heb de nog goedkopere (toen niet :P) th-42pa50 en die heeft ook geen inbrandproblemen meer. (verleden jaar gekocht).
Dat is allemaal van een paar generaties terug. ;) Ik zet 'm soms best wel lang op pauzestand en er is totaal geen verkleuring of naijlen te constateren, dus die van jou moet het helemaal  goed doen :)

Dan moet je de nieuwe pio topics maar eens doorlezen. De 436 is slechts 1 generatie oud. Ook de 7e gen heeft er nog last van volgens sommige users hier. Zo heeft Raphie het ook op zijn 5000ex.

HTR

en toen ging stefan even wat uitproberen, t lukt niet echt goed een panorama foto, iemand tips?

R

Cursus photoshop? Nee hoor. er zijn standaard programma die het voor je doen. ik zou even googlen.

TheSpeedSkater

Ben je niet bang als er iemand je kamer binnen komt dat de deur je speaker zal omgooien? Of staat er 220 op de deur klink ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Sk

Quote from: TheSpeedSkater on October 24, 2006, 13:57:43
Ben je niet bang als er iemand je kamer binnen komt dat de deur je speaker zal omgooien? Of staat er 220 op de deur klink ;D

230!
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

HTR

nee ik heb dr geen stroom op staan, maar we leen stop, daarnaast ook een waarschuwing vooraf en mensen moeten hun verzekeringsnummer intypen als unlockcode van de deur ;D (als je goed verzekert bent mag je naar binnen)

mikeske

Quote from: hometheatrerulezz on October 24, 2006, 14:22:58
nee ik heb dr geen stroom op staan, maar we leen stop, daarnaast ook een waarschuwing vooraf en mensen moeten hun verzekeringsnummer intypen als unlockcode van de deur ;D (als je goed verzekert bent mag je naar binnen)


goed idee, moet ik ook maar eens invoeren  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost