Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

Frank.V


HTR

oh ik moet me overiges schamen... ik bedoel de hd ready 42" en i kdacht ff dat dat alleen de 600 was ;D
ik dacht dat de 60 alleen 480p was.
tis de 60 met die resolutie van 1024x768
mijn excuses voor de onduidelijkheid... mooie tv die je post! dat is de 600?

Peter dikkeprima

Quote from: hometheatrerulezz on September 21, 2006, 19:38:28
oh ik moet me overiges schamen... ik bedoel de hd ready 42" en i kdacht ff dat dat alleen de 600 was ;D
ik dacht dat de 60 alleen 480p was.
tis de 60 met die resolutie van 1024x768
mijn excuses voor de onduidelijkheid... mooie tv die je post! dat is de 600?


aaaah dus toch  ;D ik was al bijna van plan contact met je op te nemen om te vragen waar jij zo spotgoedkoop zo'n tv kon krijgen maar dit verklaart het. Jij bedoelt dan waarschijnlijk de 42PA60

En die ik post is de 42PV60 (zonder voet, PV600 is met zo'n aluminium voet maar dat paste niet bij de huiskamer)

Verschil zit hem in de resolutie die bij de V hoger is dan de A en een aantal aansluitingen meer. Grootste verschil is natuurlijk de prijs ;) Want volgens mij het enige verschil tussen de 60 en de 600 is die aluminium voet, of ben ik nou gek? ??? http://www.panasonic.nl/Products_Sub_Category.asp?M=603|602|601|4|1

Desalniettemin die PA60 is een super mooie tv, ga ervoor!

HTR

okido:P zolang t maar hd is:P
enne plasma uiteraard.
nu hou ik me stil tot dr een tv staat hier  :P (hehe hij houd zen mond ;D )

LittleNinja

Hi luitjes,

De 42PV60 zal ook rond de € 1.900 komen. De 42PA60 is volgens mij nog een paar honderd goedkoper.

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Peter dikkeprima

Quote from: LittleNinja on September 22, 2006, 06:45:07
Hi luitjes,

De 42PV60 zal ook rond de € 1.900 komen. De 42PA60 is volgens mij nog een paar honderd goedkoper.



Ja alleen praat je dan over internetprijzen. Mn vader en ik hebben een ware prijzenoorlog uitgevochten met o.a. de Mediamarkt met hun zogenaamde laagste prijsgarantie. Overal werd die tv aangeboden voor 2399,- terwijl je ze op internet vindt tussen de 1900 en 2000 dus dat ging hij lekker niet betalen. Uiteindelijk de prijs tot 2050,- gekregen bij de MM maar m'n pa heeft het daar niet zo op. Wij naar de lokale audioboer en gewoon proberen de tv daar ook voor die prijs te krijgen. Hij trok bijna wit weg toen we met een bod van 2000,- aankwamen  ;D Maar hij dacht in zichzelf waarschijnlijk ook: beter minder marge dan geen handel. Dus hij kwam met een bod van 2100,-, thuisbezorgen en bij defecten komen ze hem ook weer ophalen. Ok zei m'n pa maar dan wil ik er wel een goede componentkabel bij. Dat was geen probleem en zo heeft hij er ook nog een profigold component bij om de Pinnacle showcenter op 1080i aan te sluiten. Voelt toch wat prettiger om hem 5km van je huis aan te schaffen voor een goede prijs en een bekend persoon die hem levert :)

JCL

Kijk! Dat zijn de deals! Er zit zo achterlijk veel marge op die dingen, daar kan nog wel wat vanaf :P . Zo zou mijn TV ook 1800 moeten kosten... juist... Uiteindelijk voor €1400 klaar (na aftrek van €100 voor cash-back actie)

HTR

neh prijsje hier word ook mooi, net als de rest van de set, moet alleen nog ff kijken wanneer ik em ophaal.
de sam gaat woensdag terug naar de mm

LittleNinja

Quote from: peter26 on September 22, 2006, 09:47:30
Ja alleen praat je dan over internetprijzen.

Nee hoor. Bij Correct in Rotterdam kun je de 42PV60 kopen voor € 1.990. Bij mijn "vaste" dealer kon ik hem meekrijgen voor € 1.900. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Sony KDL 40V2000. Ook daar heb ik een erg goede deal kunnen maken.

Wat wel belangrijk is... Wanneer je hem hebt gekocht! Vergeet niet dat iedere maand die apparaten "goedkoper" worden aangeboden. Zo'n TV wordt eens in de 9 tot 14 maanden vervangen door een opvolger. Vandaar de snelle prijsdalingen. En wat maakt uiteindelijk die laatste € 50,00 verschil nog uit? Ik had de deal nog € 50,- goedkoper kunnen krijgen bij een andere zaak.. Maar omdat de "vaste" dealer altijd klaar staat en nog meer zaken zou gaan leveren, vond ik het wel prima zo.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Peter dikkeprima

Quote from: LittleNinja on September 22, 2006, 12:06:41
Nee hoor. Bij Correct in Rotterdam kun je de 42PV60 kopen voor € 1.990. Bij mijn "vaste" dealer kon ik hem meekrijgen voor € 1.900. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Sony KDL 40V2000. Ook daar heb ik een erg goede deal kunnen maken.

Wat wel belangrijk is... Wanneer je hem hebt gekocht! Vergeet niet dat iedere maand die apparaten "goedkoper" worden aangeboden. Zo'n TV wordt eens in de 9 tot 14 maanden vervangen door een opvolger. Vandaar de snelle prijsdalingen. En wat maakt uiteindelijk die laatste € 50,00 verschil nog uit? Ik had de deal nog € 50,- goedkoper kunnen krijgen bij een andere zaak.. Maar omdat de "vaste" dealer altijd klaar staat en nog meer zaken zou gaan leveren, vond ik het wel prima zo.


Ja alleen liggen de prijzen hier in het noorden helaas niet zo laag ;) Ik heb al veel gehoord over die Correct in Rotterdam en dat zijn inderdaad mooie prijzen alleen voor ons niet echt interessant. Ten eerste moet je een rot eind rijden en ten tweede dan slurpt de BMW van m'n pa genoeg om dat prijsverschil van 100,- wel bijna recht te trekken   ;D
Ik weet zeker dat je de tv nergens zo goedkoop in Friesland zult vinden en al zeker niet met die service en zo'n kabel erbij. Profigold component kost ook snel 40,-

anyway, genoeg over de prijsdiscussie wat mij betreft.

LittleNinja

Precies.  ;)

Alle waar voor zijn geld. Afstand heeft ook een bepaalde waarde inderdaad. Japanse electronica kost uiteraard minder in Japan, dan dat het hier moet opleveren...  ;D

Geniet van uw aankopen, dames en heren!!

Steef... Waar blijven de foto's??  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Moony

Quote from: peter26 on September 21, 2006, 22:06:04
En die ik post is de 42PV60 (zonder voet, PV600 is met zo'n aluminium voet maar dat paste niet bij de huiskamer)

Verschil zit hem in de resolutie die bij de V hoger is dan de A en een aantal aansluitingen meer. Grootste verschil is natuurlijk de prijs ;) Want volgens mij het enige verschil tussen de 60 en de 600 is die aluminium voet, of ben ik nou gek? ??? http://www.panasonic.nl/Products_Sub_Category.asp?M=603|602|601|4|1

Klopt niet helemaal.

Het meubel op de foto van de 42PV600 is ALTIJD een optie, en kost ongeveer 600 euro.
Het verschil tussen de PV60 en PV600 is het design, de PV600 heeft oa. een bredere zwarte omkadering om het beeld (maar Pioneer Panasonic heeft hiervan zelf geen foto's online, die zijn elders wel te vinden), het geluid van de PV600 is veel beter, mede door toevoeging van 2 subwoofers in het scherm en de PV600 heeft een SD cardreader om direct digitale foto's te kunnen bekijken.
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

HTR

ehh de pioneer met de 42pv60?
en subwoofers voor de sd cardreader?    ::)
hebt ge een gezellige avond? :P wijntje dr bij enzo ;D

Moony

De verschillen tussen de PV60 en de PV600 in mijn post kloppen zeker wel. ;)
De enige fout die ik er idd heb staan is Pioneer ipv. Panasonic. (is nu aangepast)

Kijk maar eens op www.panasonic.nl bij vergelijken plasma tv's.
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

JCL

Quote from: hometheatrerulezz on September 22, 2006, 22:38:03
ehh de pioneer met de 42pv60?
en subwoofers voor de sd cardreader?    ::)
hebt ge een gezellige avond? :P wijntje dr bij enzo ;D

Dacht dat het zat vage repleys typen aan mij was voorbehouden. Wel grappig dat het nooit iemad opvalt ;D

HTR



HTR


Peter dikkeprima

Quote from: Moony on September 22, 2006, 21:47:20
Klopt niet helemaal.

Het meubel op de foto van de 42PV600 is ALTIJD een optie, en kost ongeveer 600 euro.
Het verschil tussen de PV60 en PV600 is het design, de PV600 heeft oa. een bredere zwarte omkadering om het beeld (maar Pioneer Panasonic heeft hiervan zelf geen foto's online, die zijn elders wel te vinden), het geluid van de PV600 is veel beter, mede door toevoeging van 2 subwoofers in het scherm en de PV600 heeft een SD cardreader om direct digitale foto's te kunnen bekijken.

Ja je hebt gelijk, bedankt voor de toevoeging. Mijn vader vond die extra's niet nodig. De SD reader niet omdat we een showcenter hebben en dat betere geluid niet omdat er een behoorlijke hifiset aan hangt met B&W speakers.

HTR

update: tv is net terug gebracht, straks naar de hificorner voor de andre tv, om t bezorgen etc te regelen.

LittleNinja

Er zit dus weer schot in de zaak.  ;)

Snel een fotootje posten!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR


LittleNinja

...Hahaha!! Kan. Maar die hebben we al gezien.  ;)  ;D

Doe maar ééntje met de Pana er op!!  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

morgen tussen 11 en 12 word hij bezorgt, dan komen dr ook wel fototjes:)

bmateijsen


Maar het wordt dus nu een pioneer??


Quote from: hometheatrerulezz on September 27, 2006, 16:58:36
morgen tussen 11 en 12 word hij bezorgt, dan komen dr ook wel fototjes:)