Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

HTR

tnx is idd jammer want ik dacht eindelijk klaar te zijn...
maarja de pana is zeker de moeite waard;)

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

daar twijffel ik niet over :) pana staat met pio op top, en ik heb em vaak genoeg gezien en ben t dr helemaal mee eens!

R

De pana is wel een mooie tv hoor. Het lijkt me geen slechte keuze. Ga nu wel aub echt goed kijken en testen. Neem je eigen dvd speler mee bijvoorbeeld.

HTR

ze hebben die dvdspeler daar. en palsma is een hele andere techniek (doh)
de problemen die ik nu ervaar heb je niet bij plasma, maar ik ga zeker uitgebreid testen!

R

Ik heb die pana ook in mijn vergelijk meegenomen en bij smits aan de tand gevoeld. Toch ben ik mede vanwege de looks en resolutie toch op de sony uitgekomen. Ja, zwart was beter op de pana, maar de rest vond ik mooier op de sony.

Quote from: hometheatrerulezz on September 18, 2006, 20:58:02
ze hebben die dvdspeler daar. en palsma is een hele andere techniek (doh)
de problemen die ik nu ervaar heb je niet bij plasma, maar ik ga zeker uitgebreid testen!

HTR

hmhm ik snap wat je bedoeld. je houd waarschijnlijk ook van wat meer kleur ofniet?

R

Mijn huidige instellingen zijn vrij ingetogen eigenlijk. Eerst komt er een ISF overheen, indien mogelijk.

Quote from: hometheatrerulezz on September 18, 2006, 22:20:41
hmhm ik snap wat je bedoeld. je houd waarschijnlijk ook van wat meer kleur ofniet?

Peter dikkeprima

Quote from: mikeske on September 18, 2006, 20:50:20
Ai dit is wel minder  :-\
Hopelijk bevalt de pana beter  ;)

komt dit nu als zo'n verrassing dan? Ik dacht dat die T serie van Samsung bekend stond als één van de slechtere modellen. Ik ben er niet op uit om zijn tv af te kraken maar dit had ik al vaker gelezen. Misschien ben ik de war maar als ik die foto's zo zie herken ik hem wel en dat is even heel wat anders dan die Pioneer die hij eerst op het oog had.

Desalniettemin ga je nu voor wat anders en dat kan ik me best voorstellen. Ik ben benieuwd!

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R


HTR

Quote from: peter26 on September 19, 2006, 00:31:12
komt dit nu als zo'n verrassing dan? Ik dacht dat die T serie van Samsung bekend stond als één van de slechtere modellen. Ik ben er niet op uit om zijn tv af te kraken maar dit had ik al vaker gelezen. Misschien ben ik de war maar als ik die foto's zo zie herken ik hem wel en dat is even heel wat anders dan die Pioneer die hij eerst op het oog had.

Desalniettemin ga je nu voor wat anders en dat kan ik me best voorstellen. Ik ben benieuwd!

ja het is een verrassing omdat ik hem wel grotendeels getest heb in de winkel.
maarja, de zwartwaarden en bijv die vlekken kan ik daar niet echt testen.
en daarom ga ik idd nu voor wat anders en zoals dr nu uitziet word t dus de 42pv600.
die ga ik vanmiddag ff lekker testen in de hificorner.
neem een zooi dvds mee etc.
enne over dat afkraken:P valt wel mee hoor, ik bedoel wie zit hier nou zen net aangekochte
tv af te kraken ;D

en @ ruben& mikeske :
ja die vind ik ook wel mooi, maargoed ik dcht dat de zwartwaarden niet zo heel belangrijk waren
maar ik vind ze toch belangrijk genoeg om toch voor een plasma te gaan.

Peter dikkeprima

Quote from: hometheatrerulezz on September 19, 2006, 07:32:25
ja het is een verrassing omdat ik hem wel grotendeels getest heb in de winkel.
maarja, de zwartwaarden en bijv die vlekken kan ik daar niet echt testen.
en daarom ga ik idd nu voor wat anders en zoals dr nu uitziet word t dus de 42pv600.
die ga ik vanmiddag ff lekker testen in de hificorner.
neem een zooi dvds mee etc.
enne over dat afkraken:P valt wel mee hoor, ik bedoel wie zit hier nou zen net aangekochte
tv af te kraken ;D

Hehe nou je komt op mij over als iemand die aardig kennis heeft van Hifi en ik denk dat op de meeste forums wel bekend is dat de T-serie gewoon eigenlijk erg brak is in zowel de zwartwaarden als gewone analoge tv. Met een dvdtje zal het nog wel goed zijn en dat heb je in de winkel getest neem ik aan :)
Dat je dan ineens van een Samsung T naar een Pana 42pv600 gaat maakt alles weer goed :D Hier beneden staat de 42pv60 (z'n grote broertje zeg maar) en dat is echt fantastisch. De zwartwaarden doen op dit soort plasma's niet onder voor een goede CRT. Haal dat ding en je weet niet wat je ziet tov de Samsung. Je bent wel onnavolgbaar in je keuzes voor tv's. Van een 50inch Pioneer van 4000,- ?! naar een Samsung van ik dacht 899,- en dan weer naar een 42 Panasonic plasma van 1899,- (? prijzen schat ik , heb geen zin om op te zoeken).


HTR

prijzen zijn idd onnavolgbaar. maargoed...
t komt zo: als eerste de pio die ik wou, wat mij betreft was de koop rond, toen kwamen men ouders
klagen! dus ging t niet door. (na een HEEEELE boel gezeur) dus toen liep ik rond en zag ik de sam, zag dr leuk uit kwa vormgeving, en in die goedverlichte ruimte bij de mediamarkt zag ie dr met hd wel aardig uit. nou thuis vond ik em dus maar niks:P dus toen zijn we op dit punt aangekomen waarop ik hem terug wil brengen, en dus
verder keek. en nu kwa prijs etc lijkt de pana een hele mooie keuze (ik krijg em overiges voor minder als wat jij noemde net) duss maargoed verdere info volgt nog als ik em heb.... ik heb al genoeg gezeurt over tv's op dit forum:P volgensmij denken mensen bij de naam hometheaterrulezz aan gezeur over tv's ;D

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR


Moony

Quote from: hometheatrerulezz on September 19, 2006, 17:40:21
en nu kwa prijs etc lijkt de pana een hele mooie keuze (ik krijg em overiges voor minder als wat jij noemde net) duss maargoed verdere info volgt nog als ik em heb....

Voor minder dan 1899 euro een nieuwe 42PV600?
Dan is dat wel een zeeeer nette prijs, de goedkoopste internet prijs ligt ruim boven de 2100 euro!!
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Peter dikkeprima

Quote from: Moony on September 20, 2006, 20:47:53
Voor minder dan 1899 euro een nieuwe 42PV600?
Dan is dat wel een zeeeer nette prijs, de goedkoopste internet prijs ligt ruim boven de 2100 euro!!

Huh inderdaad, ik was in de war met deze: http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=3274|603|602|601|4|1 De 42PA60 en die zit zo rond de 1899,-
Waar hij het over heeft is die 42pv60 met zo'n meubel erom:


Vandaar dat ik ook zei grote broertje maar het is dus dezelfde. Ik weet wat onze tv gekost heeft en dat was al vrij scherp. Voor minder dan 1899,-  ??? dan moet ik het eerst allemaal nog maar zien  ::)

Dracoplasm

Quote from: peter26 on September 21, 2006, 09:59:36
Huh inderdaad, ik was in de war met deze: http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=3274|603|602|601|4|1 De 42PA60 en die zit zo rond de 1899,-
Waar hij het over heeft is die 42pv60 met zo'n meubel erom:


Vandaar dat ik ook zei grote broertje maar het is dus dezelfde. Ik weet wat onze tv gekost heeft en dat was al vrij scherp. Voor minder dan 1899,-  ??? dan moet ik het eerst allemaal nog maar zien  ::)

Wat boeit het allemaal voor welke prijzen dit soort producten komen. Wees gewoon blij met wat je hebt  ;D Naja, voor een paar maanden dan, daarna is het upgrade virus in aantocht!  :-*
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Peter dikkeprima

Quote from: Dracoplasm on September 21, 2006, 10:05:03
Wat boeit het allemaal voor welke prijzen dit soort producten komen. Wees gewoon blij met wat je hebt  ;D Naja, voor een paar maanden dan, daarna is het upgrade virus in aantocht!  :-*

hehe nou voor hem boeit het heel wat maar ik was gewoon even verbaasd, mag toch wel ? Ik denk dat je bij deze tv na een paar maanden niet meteen weer wat nieuws wilt hoor. Hier kun je eerst wel weer wat jaartjes mee vooruit. Onze vorige Wega 82cm heeft het 7 jaar volgehouden en voldeed eigenlijk nog prima. Maar 106cm is dan toch wel weer wat prettiger he!  ;D

Aangezien plaatjes meer zeggen dan 1000 woorden post ik even een foto van de tv die hier beneden staat. Misschien helpt het voor zijn zoektocht naar een tv :) (hopelijk zie je het niet als spam op jouw topic, anders zeg je het maar want dan verwijder ik het weer).


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Peter dikkeprima

Quote from: LittleNinja on September 21, 2006, 11:03:06
Erg mooi plaatje...!

Wel een beetje weinig zwart!!  :P

haha ja, probleem was dat de zon vol op de ramen stond en het is nogal een lichte ruimte. De camera pikt dan al die spiegelingen op want het is een glimmende beeldbuis. Had nog meer foto's maar die zijn onscherp. Deze dan (ook niet veel zwart maar ja):
[/img]

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"