Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

HTR

foto 1
(ik zit een beetje met de pc te stoeien)

HTR

en meer fotos

HTR

..

HTR

en de laatste voorlopig:P

Seth__Gekko


HTR


LittleNinja

Kijk, da's het betere werk!!

Die dvd speler staat er al vrolijk te draaien alsof hij er al jaren woont!  :D

Netjes Steef!! Absoluut een mooi scherm!! ( Hoe had je ooit een 50" daar tussen gekregen?? Dit is ruimschoots groot genoeg! )

Enjoy!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Dru

Now we're talking!  ;D

Mooi man! Shrek is ook aanrader (vind ik zelf)

Wat vinden je ouders nu eigenlijk van dit scherm?

LittleNinja

Om niet te vergeten: Final Fantasy!!  ;)

Welke film is de eerste geworden Stefan?

En? Ben je happy?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

een 50 past zeker wel;) ik heb de speakers nu dichter tegen mekaar gezet.
ik heb als eerste film niks bijzonders gekeken... die je net zag op die fotos, toystory dus.
ik heb deze voor de fotos gekozen omdat deze heeeerlijk scherp is! en verder moet ik de dvd verzamelijng uiteraard flink uitbereiden, (heb nu 12 films ;D)

HTR

ik heb ook mijn kabel es getest( de compo )
en die naast een scart geprobeert, ik moet zeggen dat deze kabel t beter doet (otw is de centen wel waard) ik zie dat de kleuren wat mooier zijn en minder ruis (artifacts)
alleen stoor ik me aan t zwart  ::) dat is toch echt stuk mooier bij plasma, maargoed! verder ben ik erg over dit scherm te spreken.

reza

Mooie tv ;) Geeft een heel mooi plaatje! Ik ben toevallig gisteren bij mn collega wezen kijken, die heeft precies dezelfde.
Ik was/ben zwaar onder de indruk van het plaatje. Ook met analooge tv gaf hij een heel mooi beeld.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HTR

helemaal met je eens... maarja alleen vind ik t zwart nog wel jammer dat dat niet iets beter is maargoed... tis ook geen plasma vna 4500 euro ;) verder met lichte films en tv ben ik zeeer tevreden!

graafke

ziet er goed uit!  ;D je hebt ook voldoende geurtjes op voorraad  ;)

HTR

mot wel heh;) en ik moet t toch ergens laten anagezien t tv kastje eerst een adnere was die ik aangepast heb, waar die zooi op stond ;D

HTR

en nog 1tje in film kijk modus.. de lichtverdeling is heel slecht op de foto. de lamp die je onder de tv ziet
verdeelt t licht beter over de muur als op de foto te zien is. de achtergrond is dan heel donker rood  als de lamp aan staat. dat vind ik ewl erg mooi.


oops foutje moet ik wel ff de foto toevoegen ;D


HTR

lord of war ;) jup vind ik ook coole film maar niet voor savonds laat want dan gaan men ouders zeiken over volume;)

reza

Quote from: hometheatrerulezz on September 15, 2006, 19:17:42
helemaal met je eens... maarja alleen vind ik t zwart nog wel jammer dat dat niet iets beter is maargoed...

Laten callibreren ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

R

Wat voor resolutie is het scherm? Heb je er al een HD bron aangehad?

HTR

reso van 1366 768.
jha heb de pc dr op gehad met hd.
nog vind ik t zart matig door t backlight. deze heb ik al op hoogste spaarstand staan en is nog te licht imo.

Dracoplasm

Mooie tv, cool.
Mijn zwart is ook niet altijd gewedig maar is echt film/dvd/hd 720p afhankelijk!
Binnenkort eens ff kijken  8)
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

hmm ik vind t te... want wat je ook hebt, is dat t scherm int midden donkerder is als aan de zeikant. wat forum genoten ook zeiden in een ander topic van me, tis een oudere serie...
ik ga em volgende week weer terugbrengen, en dan neem ik een 42pv600 mee...
(ja ik weet wat je denkt, hij heeft een tv, brengt ie em weer terug, maar dit is ook maar niks, en
voor dat bedrag kan je heel wat mooiers krijgen;) en dit kon ik gewoon niet in de winkel zien )

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on September 18, 2006, 20:43:52
hmm ik vind t te... want wat je ook hebt, is dat t scherm int midden donkerder is als aan de zeikant. wat forum genoten ook zeiden in een ander topic van me, tis een oudere serie...
ik ga em volgende week weer terugbrengen, en dan neem ik een 42pv600 mee...
(ja ik weet wat je denkt, hij heeft een tv, brengt ie em weer terug, maar dit is ook maar niks, en
voor dat bedrag kan je heel wat mooiers krijgen;) en dit kon ik gewoon niet in de winkel zien )

Jammer. Succes.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream