Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

HTR

ik woon in groningen, de winkel zit hier int centrum.
enne ja ik maak eerst fotos:P de eerste in de winkel, in de auto onderweg hier naartoe, uitpakken, neerzetten, aansluiten, en de eerste beelden hier zet ik ook op foto ok?
en ik denk ook wel dat ie mooi zal staan in deze setup:) 43"is ook wel lekker groot ;D
enne wie keer wil komen is helemaal welkom, ff pm'en...
let alleen niet op de dvdspeler:P ik zal dr eerst een oude philips aan gooien, ja ik weet t, is jammer, maargoed die plasma is zo duuuur  :-\  ik zet men pc dr ook op, dus kan al wel direct van hd genieten. 720p, want 1080i kan mijn laptopje niet aan ;D

triple_A

Ah, groningen.. beetje ver weg voor mij.. helaas.
Ik denk trouwens dat je met je computer een beter resultaat haalt met dvd's afspelen dan de gemiddelde stand alone dvd speler hoor, met je pc kan je immers upscalen naar de native resolutie van je plasma. :) ffdshow gebruik ik daarvoor.

enne.. 42inch is idd wel lekker  groot ja, we hebben hier beneden ook een 42inch plasma, en ik kan je zeggen dat dat al een behoorlijke maat is om in je kamer te hebben ;D
mvg, Triple_A

HTR

ik snap wat je bedoeld, waar kan ik dat programma vandaan halen?
enne tis niet 42 " maar 43 "  ;D ::)
ja tis ook al wel groot maargoed groter is wel leuker ;D tot op zekere hoogte, groter als 65" wil ik niet.


HTR

okee dankje! ik gebruik zelf windows media player classic. slikt alles.
enne dan word t dus ipv die dvdspeler men laptop met vga aansluiting.
ook lekker de volle resolutie uitsturen. zet em dan op 1280x720.

OEH ik zie em al staan tussen men speakers ;D sexy! imo mooier als de pana die ik eerst hebben wou.
en t beeld uiteraard ook maar ook kwa uiterlijk.

HTR

#230



droom...... drooomm.....           ;D

edit:
ik negeer mijn pa nu ook ;D die probeert me nog steeds te overtuigen dat ik een philips 32" crt neem...
of een goedkoop merk (een voor een euro of 300) ik denk heh:P dat ik em maar niet zeg wat deze kost, dan krijgt ie een hart verzakking ;D

Dracoplasm

Welke winkel in gron ben je geweest eigenlijk.

En de mediamarkt alhier heeft momenteel een Sony 26" lcd voor 777 euro. Ben bijna in staat mijn Acer weg te doen, maar goed.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR


Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on August  2, 2006, 22:16:05
hificorner, topshop! imo

Helemaal mee eens, komt ook mijn DV6200 weg, wat losse kabels, en een prachtig prijsje weten te maken voor de NAD dvd speler van mijn pa.
Vind het vooral erg leuk om in de 2de hands hoek rond te snuffelen.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

staat veel leuks bij... als t goed is, zie je mijn tv dr ook wel staan ;D hij staat op dit moment in de gewone winkel, in het midden naast t spectral meubel! (die heb ik dus gereserveerd)

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on August  2, 2006, 22:33:43
staat veel leuks bij... als t goed is, zie je mijn tv dr ook wel staan ;D hij staat op dit moment in de gewone winkel, in het midden naast t spectral meubel! (die heb ik dus gereserveerd)

Dan weet ik wel wat je bedoelt, ik wil binnenkort naar de nieuwe NAD 'high end' serie gaan luisteren, vind de combo NAD - Klipsch toch beter uit de verf komen op 1 of andere manier... Wie weet staat dat bakbeest er dan nog wel.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

ja de nad highend staat nu bij de ingang aan de linkerkant 3e plank naar achter op oog hoogte... :P (was dr gister nog en viel me ineens op dat die dr stond) duss jij hebt de plasma goedgekeurt ;D (wel zo handig, wil natuurlijk niks doen tegen de wil in van de htforum leden die in groningen wonen  ::)

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on August  2, 2006, 22:42:58
ja de nad highend staat nu bij de ingang aan de linkerkant 3e plank naar achter op oog hoogte... :P (was dr gister nog en viel me ineens op dat die dr stond) duss jij hebt de plasma goedgekeurt ;D (wel zo handig, wil natuurlijk niks doen tegen de wil in van de htforum leden die in groningen wonen  ::)

Haha, goedkeuring moet je heerlijk zelf doen, vind het een mooi scherm. Wil ook wel zoiets maar wacht eerst tot ik ergens fatsoenlijk woon en de ruimte heb, dan komen de upgrade's wel weer.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

hoeft niet persee hoor:P ik heb ook maar een kamertje van 3 bij 4.5 meter ongv... ik maak t wel passend ;D

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on August  2, 2006, 22:49:39
hoeft niet persee hoor:P ik heb ook maar een kamertje van 3 bij 4.5 meter ongv... ik maak t wel passend ;D

Ow het past ook echt wel, dat is niet het probleem, maar vind het enigzins zonde op het moment. Wil er vollop van kunnen genieten ipv nog een paar jaar water bij de wijn doen. Waarbij ik over die paar jaar erachter kom dat ik weer wat nieuws wil, ken mezelf wat dat betreft donders goed ;-) Maar nieuwe dvdspeler - receiver is nooit weg.

Denk er zelfs over na om terug te gaan naar stereo vanwege ruimte, een mooi stel monitor audio lijkt me wel wat, de gold serie formaat boekenplank. Ooit gehoord op een prachtige NAD versterker (een witte, weet het type niet, THX gecertificeerd).
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

je bedoeld de gs 10?
hele mooie keuze! net zo duur als de s8 die ik heb.

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on August  2, 2006, 22:56:15
je bedoeld de gs 10?
hele mooie keuze! net zo duur als de s8 die ik heb.


Weet het type niet uit mijn hoofd, maar klonk erg goed en zag er prachtig uit.
Was toen de tijd bij een audio zaak in Emmen waar ik ook mijn B&W's 601s3 had gekocht, mijn denon versterker, veeeeel kabels vdHull Clearwater, verschillende type's Monster, en uiteindelijk ook mijn Klipsch set en stands. Bestaan nu helaas niet meer, was een zeer fijne winkel.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

#242
okee
dan zal t de gr10 zijn geweest, nu de nieuwe serie is de gs ( gold reference/ gold signature)
hmm ik zit nu nog te twijffelen: ophangen of neerzetten.
wat zouden jullie doen?

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on August  2, 2006, 23:10:15
okee
dan zal t de gr10 zijn geweest, nu de nieuwe serie is de gs ( gold reference/ gold signature)
hmm ik zit nu nog te twijffelen: ophangen of neerzetten.
wat zouden jullie doen?


Kunnen beter msn op ofzo, spam je hele topic vol  ;D

Ik zou voor hangen gaan, bij hificorner hebben ze hele mooie, goedkope en simpele ophang beugels, lekker strak tegen de muur, ideaal systeem!
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

ja nu je t zegt! ik heb je net toegevoegt op msn.
ik zet em wel eerst neer, (krijg die voet dr bij) en later kijk i kwel of ik ophang!  (wat natuurljik wel zo mooi is:P)

triple_A

Hahaha ik ga het bijna jammer vinden dat ik niet in groningen woon ;D

monitor audio is idd erg mooi. had vorig jaar bijna een set gekocht, maarja toen zag ik dcm en ben nou eenmaal een dcm freak ;D

over dat scherm; ophangen natuurlijk!
mvg, Triple_A

HTR

wat moet i kdan verwachten wat een beugel kost? moet goed zijn maar liefst wel zo goedkoop mogelijk... hoef niet beweegbaar oid te zijn... euro of hoeveel moet ik rekenen?

triple_A

Ik heb eigenlijk geen idee...
maar bij de oude vertrouwde hifishop zullen ze er vast wel een paar op vooraad hebben:P
mvg, Triple_A

HTR

ik vraag ze wel ff... krijg vast wel een net prijsje :)
ze willen immers van de oude serie af omdat de nieuwe dr aan komt en ze die in de shop willen.

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on August  3, 2006, 07:55:52
ik vraag ze wel ff... krijg vast wel een net prijsje :)
ze willen immers van de oude serie af omdat de nieuwe dr aan komt en ze die in de shop willen.

De beugels die ik bedoel zijn tussen de 30 en 40 euro, zoals eerder gezegt zeer simpel model maar zit hier prachtig aan de muur.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream