Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

Eriks

Ik had in mijn vorige woning ook een rode achterwand en dat wordt idd heel mooi bijna zwart in het donker, leuk om te zien dat jij nu ook rood neemt!!
Volgens mij komt het behoorlijk in de buurt met het rood wat ik had. Ik zou mezelf trouwens helemaal opvreten als ik zo lang op zo een toffe TV moest wachten  ;D
Ben benieuwd.    complimenten

Gr
Eriks

HTR

het gaat nu nog langer duren want ik moet nu langer sparen.
dit is omdat de winkel waarik hem besproken had, ineens verdwenen is..
geen contact meer mee te krijgen via mail of via telefoon, telefoon is gewoon dood.
dus ik ga dr ook zeker niet meer vanuit dat ik hem hier krijgen kan.
dus word het opzoek naar een winkel dichterbij, met een vergelijkbare tv of zoals ik bij
het topic over het wenslijstje heb gezegt: een kleinere tv + beamer.
maar toch is zown grote tv zo sexy :-*
en ik ben sinds dit incident nogal een verwend nest geworden, want ik wil nu minimaal 50"
42 lijkt ineens zo klein op men kamer  ::) ;D

en inderdaad dat rood word bijna zwart, en als je film kijkt let je dr niet meer op en is het voor je ogen gewoon zwart. maarja met sfeerlicht ziet t dr weer stukken mooier uit als zwart, dan is dr sfeer!
het is nu een zooi in men kamer, ga maar weer es opruimen!  ;D

R

Misschien moet je eens wat relativeren... 42" is echt groot  hoor. Daarnaast zou ik het prijsverschil gebruiken om een echt winkel of dealer uit te zoeken. Die ook een tijdje blijft bestaan en waar je met je evenetuele problemen naartoe kan. Dozenschuivers is leuk voor 100€ of zo, maar neit bij zo'n aankoop. Stel nou dat je je tv had gekocht en hij niet goed was en dat de zaak toen verdwenen bleek te zijn...

HTR

hmhm ik wou toch ook de kleinere shops een kans geven maargoed... deze shop heeft het stereotype beeld maar weer es waar gemaakt ::)  en ja je hebt gelijk ook 42 is groot... maja ik wil t bios effect hebbe heh..
(ik hoor je nu schreeuwen: NEEM EEN BEAMER  ::) ) nou daar zit ik nu ook aa nte denken... icm ene kleine lcd ofzo voor tv kijken.

bmateijsen

Wanneer je kan verduisteren dan is het met een projector makkelijk een stuk groter te gaan, voor minder geld.

Quote from: hometheatrerulezz on July 25, 2006, 15:17:30
hmhm ik wou toch ook de kleinere shops een kans geven maargoed... deze shop heeft het stereotype beeld maar weer es waar gemaakt ::)  en ja je hebt gelijk ook 42 is groot... maja ik wil t bios effect hebbe heh..
(ik hoor je nu schreeuwen: NEEM EEN BEAMER  ::) ) nou daar zit ik nu ook aa nte denken... icm ene kleine lcd ofzo voor tv kijken.

LittleNinja

#205
Quote from: bmateijsen on July 25, 2006, 15:26:54
Wanneer je kan verduisteren dan is het met een projector makkelijk een stuk groter te gaan, voor minder geld.


Veel meer bioscoop kun je het niet krijgen!!  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

hmhm ik snap wat je bedoeld. als ik echt bios wil dan ga ik dr natuurliujk naartoe... (heb toch dat pasje)
maargoed thuis is idd ook lekker:D een 808s ofzo zal ook wle mooi zijn, en idd een stuk goedkoper als een dikke plasma. maarja als ik hier zo rondkijk,t plafond aan de nadere kant van de kamer, waar de barco dan te hangen zou komen zit ee nvliso trap duss daar kan ie niet hangen, en een digitale eventueel wel. dus zal i ktoch voor een mooie hd digi gaan. 720p of over een tijd 1080p
met dat soort projectoren kun je zonder dat t opvallend word of lelijk groot projecteren...  in mijn kamer is 220 breed groot zat duss dat zal dan wel een plaaatje worden maargoed tis nog niet zover  :-\
gelukkig kan men pa van zen werk een beamer meenemen na zen vakantie duss dat is wel mooi voor een paar daagjes ;D

bmateijsen

Kijk of je bijvoorbeeld nog ergens een Themescene H79 kan kopen. Dat vind ik echt 1 van de betere projectors.

Groet,

Bjorn

Quote from: hometheatrerulezz on July 25, 2006, 15:37:34
hmhm ik snap wat je bedoeld. als ik echt bios wil dan ga ik dr natuurliujk naartoe... (heb toch dat pasje)
maargoed thuis is idd ook lekker:D een 808s ofzo zal ook wle mooi zijn, en idd een stuk goedkoper als een dikke plasma. maarja als ik hier zo rondkijk,t plafond aan de nadere kant van de kamer, waar de barco dan te hangen zou komen zit ee nvliso trap duss daar kan ie niet hangen, en een digitale eventueel wel. dus zal i ktoch voor een mooie hd digi gaan. 720p of over een tijd 1080p
met dat soort projectoren kun je zonder dat t opvallend word of lelijk groot projecteren...  in mijn kamer is 220 breed groot zat duss dat zal dan wel een plaaatje worden maargoed tis nog niet zover  :-\
gelukkig kan men pa van zen werk een beamer meenemen na zen vakantie duss dat is wel mooi voor een paar daagjes ;D


HTR

#208
okee en wat kost zown ding? en wat voor schermgrootte raad je me daarbij aan? ik ken t merk maar dat apparaat zelf niet..

oeh dat is wel een duur apparaat is het met die projectoren ook veilig hem 2ehands te kopen?

Frank.V

ja hoor, projectors kun je gewoon veilig 2e hands kopen, maar voor de zekerheid zal ik als ik jouw was de projector niet laten opsturen maar gewoon gaan ophalen, want dan kan je teminste zien of de projector nog goed werkt!!

succes met de aanschaf ;)

HTR

thnx. maar ik denk dat dr eerst een 32"tv komt... want daar kan ik ook al op kijken (is zoizo groter als men 15"laptop) en later die beamer dr bij...

Frank.V

Dat is natuurlijk ook een goed idee :P...
Vooral is het handig als je nog een extra scherm hebt als je later een beamer koopt, want als je gewoon even 10 minuutjes tv wilt kijken, dan hoef je tenminste de beamer niet aan te zetten, dat kost namelijk weer wat tijd en energie :P

HTR

inderdaad, en je hebt niet die lampuren die je aan iets onnozels als tv series opmaakt ;D
nee dat is dan voor alleen films de beamer of heeel soms een spelletje als ik vrienden op bezoek heb ofzo...
en verder de lcd tv dan, ook voor spelletjes spelen... dat is natuurlij kook relaxter als op een 15" je :P
maar tot die tijd red ik me dr wel mee..
hopen dat snel iemand men marker koopt! dan schiet t al een heel stuk meer op. maarja ook hier nog geen reacties gehad.  :(

Frank.V

Tja, deze hobby vraagt om geld en geduld  ;D

HTR

ik heb alle tijd  ;)
al zou ik nu wel een beamertje wille hebbe en een lcdtje ;D

Frank.V

ja, ik wil ook een beamer aanschaffen en nog een dolby d en dts versterker kopen, heb nu nog een pro logic/stereo, maar ik mis het echte surround.. Ik heb het geld ervoor, maar moet mijn ouders nog ff overhalen :P

HTR

hmm ik hoef niet echt surround te hebben, mijn stereobeeld is nu heel mooi, en ik luister vooral muziek.
daarnaast zouden dr dan wel vergelijkbnare componenten moeten komen dus zal me ook iets van 4000 euro kosten.... dat gaat niet door  ;D
ja als ik de lotto win ofzo  ;D
wil niemand een leuke marker? heb je geen vergunning voor nodig, en is mooie bescherming vna je ht ;D
(ik ga wel ver voor een httje heh  ::) )

HTR

#217
beetje fleur in men kamer:

edit: let niet op de kleuren en de resolutie is gemaakt met men webcam....
en t zijn posters van pirates 1 en 2

Frank.V

Wow vette posters...
mag ik vragen waar je die vandaan hebt gehaald??

HTR


Frank.V


triple_A

Heb net je hele topic gelezen  ;D
idd zwaar balen, dat van die plasma..

Maarre.. ergens aan het begin van dit topic laat je een foto zien van je diy projector waarop je zo een voorstukje van path'e afspeelt. hoe kom je daar aan als ik vragen mag ;D of heb ik weer ergens overheen gelezen?
mvg, Triple_A

HTR

bij de pathe losgepeurtert. ligt nu in men kast, gebruik di eprojector niet, is leuk om te proberen en zo maar alleen de pathe trailer steeds is ook niks ;D
en dr komt wel een plasma, nu druk in onderhandeling met men leningsmaatschappij (men oom ;D )
want krijg nml voor een zacht prijsje een 436 xde aangeboden van de zelfde zaak waar ik men speakers en zo vandaan heb.

triple_A

Mooi ding!  :o

In welke regio woon je? lijkt me wel leuk om eens bij die winkel langs te gaan ;D

mvg, Triple_A

ThaBoy

enorm leuk...die plasma zal erg leuk staan in jou setup...ik kijk ernaar uit om foto's te zien dus zodra je hem hebt...eerst foto's maken en
uploaden hier en pas daarna filmpje kijken...deal? :p :p ;)