Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

HTR

#100
hmm
mijn ouders zeggen: waarom moet je zown grote tv hebben...
mijn opa en oma's zeggen: waarvoor heb je zown grote tv nodig? je moet wat te wensen houden, je bent nog zo jong.... vroeger  ::) hadden wij dat ook niet
mijn vriendin: onzin

hebben ze gelijk? :-\

ik ben er zelf iig heeeel blij mee  ;D maar die reacties zijn niet zo super..

donaldk

Quote from: hometheatrerulezz on June 22, 2006, 23:49:54
ja  :-\ maarja daarna word t wel flink beloond  ;D
nodig wel een stel vriendinnen uit mogen die meehlpen em naar boven te brengen en daarna film-inweidings avondje  ::) ;D

;D

HTR

hahaha precies! alleen dan niet met zown beeamer maar men nieuwe panasonic  O0
lijkt me een goed idee!

Rappie

Als ze dat groot vinden moet je ze maar eens over het forum heen laten scrollen, zijn veel mensen bij die nog thuiswonen hoor ;D (including me, en ik heb ze zover dat er een barco aan het plafond mag komende week :) )
Eigenaar van Paulthé

HTR

#104
wow mooi voormekaar! cine 9?
ik zal ze de link naar deze site geven(Y) kijken wat ze dan zeggen, enne ik heb ze al gedeeltelijk overtuigt,
met de prijs van de plasma dat t allemaal best wel meevalt en zoizo hobbies verschillen;)

BitchCrew

Mja te groot, da zegge ze altijd...

Waarom moet je nen kleinere kope om dan te zeggen, ik wou dak nen grotere had. Oude mense he :D

Heb ier hetzelfde gehad hoor, men zus over men planne verteld , die ware razend enthousiast en woude dat ook in hun huis.
Als ze het zagen was het van, amai das groot. Das overdreven.

Ma het moet lang meegaan he. 82 cm is nu echt standaard maatje voor tv. Liever een maatje meer ze ;-)

HTR

ah ik heb de oplossing! ;D
ik zeg: ik heb een leuk tvtje gekocht... niet veel bijzonders hoor... hij word einde vd week bezorgt!
en als ie bezorgt word  >:D lekkere giga doos  ;D
zo van: kijk, dit ding is nou net zo duur als die van jullie dus niet zeuren!
en idd, wat je al zei, tis of te groot of te klein mensen vinden t nooit gewoon es goed... al heb ik men andere oma wel zover gekregen, om me te verdedigen tegenover men ouders.... over de stroomrekening licht ik ze later wel in  ::)

HTR

zow, ik heb men kamer verbouwd (dingen verschoven..) en mijn speakers staan aan de andere kant vd kamer nu voor de muur en niet voor t raam, wat klinkt dat ineens totaal anders :o
dit had ik niet verwacht...

B.J.

Quote from: hometheatrerulezz on June 26, 2006, 17:11:40
zow, ik heb men kamer verbouwd (dingen verschoven..) en mijn speakers staan aan de andere kant vd kamer nu voor de muur en niet voor t raam, wat klinkt dat ineens totaal anders :o
dit had ik niet verwacht...

Dat hadden wij je wel kunnen vertellen hoor  ;)  ;D ;D

HTR

ik had wel verwacht dat dr IETS verschil in zou zitten maar zoveel niet... ik laat t lekker zo staan!
klinkt goed zo, en op deze plek kan ik de plasma ook ophangen dat maakt t af ;D

mradem

Als je het zelf er voor over heb en je kan het gewoon betalen dan moet je het doen. Verhaen van vroeger etc zou ik niet zoveel waarde aan hechten. Toen hadden ze ook geen auto's :D . Moet je daarom geen auto kopen dan...
Je moet alleen goed kijken naar wat je koop voordat je je geld gaat uitgeven.

HTR

ik moest t 6 keer lezen voor i ksnapte waar je t over had, i kdacht dat je t nog over de opstelling had  ;D
dat doe ik zeker:) ik onderzoek veel op t internet, op deze site, reviews alles bekijk ik alvorens ik overga op een koop. en op dat moment zoek ik naar de beste prijs... meestal is dr wel wat te regelen  ::)
lokale zaak zijn nml bekenden en die help ik ook aan klanten (als mensen me vragen stuur ik ze daarheen)
duss dan krijg ik wat extra korting  ;D

Allure

De ene hand wast de andere. Prima toch? Prachtig scherm krijg je, neem je ook een digitale satellietontvanger? Want waarschijnlijk krijg je nu een wel heel groot verschil tussen analoge kabel en DVD... :-)
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

HTR

ja volgensmij ist ook wel een mooi scherm...
ik wil em zoizo laten calibreren, want dan word ie natuurlijk nog mooier  ;D
en over die digitale ontvanger, zat ik ook over te denken... want die standaard kabel tv zal dr wel niet zo mooi
uit zien op zown groot scherm.. ik ben ook al weer aan het sparen voor een dvdspeler met hdmi en component, want op dit moment heb ik alleen een dvd met scart, s-cideo en composite.. dat ken dan natuurlijk niet heh  ;D
maargoed, maar gewoon stap voor stap alles aanschaffen... en ik zal proberen men pa te overtuigen zijn dvdspeler te lenen, das nml wel een component...

Allure

Ik zou inderdaad gaan voor de HDMI-aansluitingen - je hebt er tenslotte 2! Die satellietontvanger wordt dan natuurlijk meteen een HDTV-ontvanger.

Ja het kost een paar centen maar voor de hobby is dat geoorloofd. Wat moet je er dan mee doen? Verzuipen aan bier? Verroken aan sigarretten? Of investeren in je uitzet: een 50" plasmascherm met een surroundset en goede bronapparatuur? :-)

Zeg nou zelf, die keus is toch niet zo heel moeilijk? Voor mij in ieder geval niet!  :D

Ben benieuwd naar de foto's van je scherm straks.
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

HTR

ik ben ook benieuwd naar de fotos van mezelf  ;D
enne idd ik geef t liever aan dit spul uit... ik rook niet drink niet, dus ik mag t wel ergens anders aan uitgeven;) liever een avondje lekker genieten van muziek en film als een dag lang met ene kater rondlopen  ;D
wow.. ik heb t net nog een keer opgemeten.. .dat word wel NET pas hoor:P als ik de speakers dr naast zet hou ik aan beidekanten van de muur net 60 cm over  :o

Thundax

Quote from: hometheatrerulezz on June 27, 2006, 17:23:53
wow.. ik heb t net nog een keer opgemeten.. .dat word wel NET pas hoor:P als ik de speakers dr naast zet hou ik aan beidekanten van de muur net 60 cm over  :o

Soms wenste ik ook dat mijn kamer iets breder zou zijn :)  Ik 'mag' nu ook maar 2 meter breed scherm ophangen voor de beamer die ik wil kopen, terwijl ik eigenlijk nóg breder zou willen :P..

Maar ik ben benieuwd naar je foto's die nu wel snel zullen volgen :)

HTR

ja is wel men bedoeling.. zal morgen de winkel es bellen hoe t staat met men bestelling....
ik wil overigens ook men muur naar voren halen (beetje zoals atmoz) ik had t zoizo al ingedachten, maarja tis leuk om forum genoten te zien met t zelfde idee ik zal wel tekening posten wat men bedoeling is

Thundax

Quote from: hometheatrerulezz on June 27, 2006, 17:55:20
ja is wel men bedoeling.. zal morgen de winkel es bellen hoe t staat met men bestelling....
ik wil overigens ook men muur naar voren halen (beetje zoals atmoz) ik had t zoizo al ingedachten, maarja tis leuk om forum genoten te zien met t zelfde idee ik zal wel tekening posten wat men bedoeling is

Het is dan leuk om wat voor-en na foto's te maken over hoe zo'n 'theater' wordt opgebouwd..  :)
Ik ben van plan binnenkort ook maar eens een topicje te starten om foto's van mijn (komende) HT neer te gaan zetten.. Tenminste, als ik nog toekom aan het maken van foto's, en ik niet alleen maar films ga kijken :P

HTR

#119
ff tekeningetje van de bedoeling
ik ben wel slecht in tekenen met paint maargoed t geeft een idee.... achter dat muurtje komt sfeerlicht, weet nog niet zeker wat, maar zat te denken aan die ledstaven die ze ook gebruiken bij optredens en discotheken, dan kan ik nml zelf kiezen welke kleur.. (afhanelijk van situatie)

HTR

#120
ik bedoelde met de vraag die hier stond: wat vind jullie van hoe men plannen zijn volgens deze tekening.
er komen led tubes achter.. deze geven voldoende licht, en kan je uit duizenden kleuren kiezen! (afhankelijk van de situatie dus..)

mexmen2

heb je ooit gehoord van Skechtup daar worden de tekeningen al veel beter van en het is in 3D maar niet gek gemaakt met paint.
over het plan ziet er goed uit :P
ps3 40gb / 16 bluray films

HTR

dankje... ik heb over dat ding gehoort, maar kan dr niet mee overweg om een of adnere reden.... :-\
verder heb ik al bouwplan... alles is al uitgetekent dus gaat goedkomen  ;D
al denk ik, dat ik miss toch GT maar ff moet pmen met vraagje of t wel echt ee ngoed idee is (de manier van opbouw)

HTR

#123
dit is men kabelzooi (voorzover t een zooi is)
en de 2e foto is het totaaloverzicht op dit moment. ik zie nu zelf ook dat ik mijn versterker op moet poetsen...
en de muur kan echt niet meer (vandaar ook de verf plannen) en op de muur zie je ook een stel a4tjes waarmee ik keek of de tv daar wel paste, en zoniet, om een andere plek te zoeken, maargoed hij past daar! ;D

spotmatic

Quote from: hometheatrerulezz on June 22, 2006, 23:49:54
ja  :-\ maarja daarna word t wel flink beloond  ;D met ene mooie tv:P enthousiasme zat, alles staat al klaar:P hahaha kan em dr zo neerzetten:P
nodig wel een stel vriendinnen uit mogen die meehlpen em naar boven te brengen en daarna film-inweidings avondje  ::) ;D

Zou er op die avond nog meer ingewijd worden? ;D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909