Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

HTR

vanmiddag geen tijd voor gehad, first thing tomorrow morning

marcobuurlage

Quote from: HTR on January 10, 2009, 00:03:33
vanmiddag geen tijd voor gehad, first thing tomorrow morning
das mij ophalen bij de bus :P

Grapje hoor ik ben zeer bernieuwd naar je set en kijk ook erg uit naar morgen :D
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

marcobuurlage

Eeeeen ik ben terug van stefan :D

Heeft een mooie set staan alleen de glinstertjes in het beeld waren wat storend maar je kreeg een andere zei je ! :D

Verder niks te klagen haha ;) hoop dat je het gezellig vond :D ik wel iig'


Spreek je (Y)
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

HTR

klopt, dat is inderdaad vervelend, maar het voordeel, ik kan zelfs met de lamp aan mooi film kijken en gamen, zie deze fototjes maar:



jasjenl

Quote from: HTR on January 10, 2009, 00:03:33
vanmiddag geen tijd voor gehad, first thing tomorrow morning
Ik heb inmiddels eens contact opgenomen met 'de concurrent' van de leverancier van jouw scherm en wat blijkt: zoals ik al vermoedde is hier sprake van een creatief stukje copy/paste c.q. jat werk. Ze zouden zelfs foldermateriaal gekopiëerd hebben van de concurrent en er dient binnenkort een kort geding over. Dan kunnen ze nog zo goedkoop zijn en eventueel niet moeilijk doen over het omruilen/teruggeven van een scherm als het niet bevalt, maar als een bedrijf zich inlaat met dit soort praktijken zou dat mij niet veel vertrouwen doen geven...
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

HTR

hmm ik zit nu op mijn werk, maar dat is wel vervelend inderdaad! zou je me willen pm'men over die concurrent? ik ben zelf wel even nieuwsgierig namelijk

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTR


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTR

nee dat is een site met dezelfde naam maar eindigend op .com ipv .net
opzich zou het heel stom zijn als hun er een kort geding over starten, aangezien ze het beiden van projecta hebben.

HTR

stefan heeft iets nieuws, rara wat

celerontje

Een RAMMELDEBAMding! ;D
Staat ie al helemaal goed afgesteld?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTR

een donderdoosje inderdaad, nou helemaal goed nogniet, But im getting there!
ik krijg overiges dinsdag een Onkyo SR-606, dit omdat ik toch naar surround wil.
deze heeft ook DTS HD Master en Dolby true HD. daarnaast 4 hdmi in!
voldoende vermogen voor men speakers, dus moet goed komen. daarnaast heb ik
onkyo al eens op men speakers gehad, en dat klonk wel erg goed vooral met films!
(ik heb hier een tijdje de 905 gehad)

celerontje

#1163
Misschien kan ik een keer samen met Marco naar je toe komen om het zaakje af te stellen?
Ik heb een dB meter, een DVDtje en aardig wat ervaring, dus...
Trouwens, hou je gewoon je stereoinstallatie en sluit je de pre-outs van de Onkyo aan op je stereobak?
Je Onkyo zal de HD formaten niet decoderen, omdat de PS3 dit al doet en als PCM uitstuurt.
Bitstream kan niet met de PS3.
Eventueel kan je voor BD's een Samsung BD-P1500 nemen, deze heeft geen fan, dus is een stuk stiller dan je 60 GB PS3, plus dat ie bitstream HD audio kan doen.
Dit zal waarschijnlijk net effe wat beter klinken, doordat de Onkyo betere decoders heeft dan je PS3.

EDIT: Die Onkyo heeft geen 5.1 pre-outs...
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTR

jullie zijn van harte welkom, maar dat volg ik even niet. ik sluit em met HDMI aan op de reciever, dit betekent toch dat ik
de audiotracks DTS HD bijv heb? dit krijg je niet met een optical of coax kabel. en via de HDMI kan de ps3 geen DTS
HD bitstream doorsturen?

celerontje

Ja en nee, je hebt wel volledig HD audio, maar dan gedecodeerd door de PS3, die heeft wat mindere decoders.
Net zoals met MP3, de ene codec geeft net iets betere kwaliteit dan de andere, ondanks dat je hetzelfde MP3 bestand afspeelt.

Dus de DTS-HD lampjes bv. zullen niet gaan branden, je receiver zal multichannel PCM binnenkrijgen.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

JCL

Quote from: celerontje on February 12, 2009, 14:24:50
Ja en nee, je hebt wel volledig HD audio, maar dan gedecodeerd door de PS3, die heeft wat mindere decoders.
Net zoals met MP3, de ene codec geeft net iets betere kwaliteit dan de andere, ondanks dat je hetzelfde MP3 bestand afspeelt.

Dus de DTS-HD lampjes bv. zullen niet gaan branden, je receiver zal multichannel PCM binnenkrijgen.

Dan laat je toch de Onkyo decoderen en de PS3 alleen maar doorsturen? Of heeft de Onkyo geen decoders voor de nieuwe geluidsformaten?

celerontje

Dat heeft de Onkyo zeker wel, maar de PS3 kan geen bitstream doen, dus laat je de PS3 zelf decoderen en volgens dat signaal (Multichannel PCM) naar de Onkyo sturen, via HDMI.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

master30

Quote from: celerontje on February 12, 2009, 15:29:43
Dat heeft de Onkyo zeker wel, maar de PS3 kan geen bitstream doen, dus laat je de PS3 zelf decoderen en volgens dat signaal (Multichannel PCM) naar de Onkyo sturen, via HDMI.

shit dat wist ik ook niet, nooit zo opgelet.
denkje alles mooi voor elkaar te hebben, alles hdmi 1.3 ps3 , receiver etc.
word je weer genept
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

celerontje

Je hebt nog steeds HD audio hoor, alleen gebruik je andere decoders, zo simpel is het.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Aleko

Inderdaad, je moet het zien als een .zip bestandje. In plaats van dat de receiver het geluid 'uitpakt', wordt dit gedaan door de PS3. Voordat het signaal uitgepakt is is het bitstream, daarna is het Multichannel LPCM.
--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

HTR

we zullen zien hoe t gaat klinken, ga er vanuit dat dat wel goed komt. ik ga ook een 12 meter audioquest HDMI-A kopen. zodat de ps3 weer op de juiste plek staat ( deze staat nu onder de projector ) en zodat de hd signaleen ook verwerkt kunnen worden.

HTR

beter plaatje van de sub.... die andere ging niet helemaal goed.

HTR

versterker is weg, morgen komt hier:

• onkyo sr606
• Audioquest 12 meter HDMI
• Audioquest 3 meter subwoofer kabel

HTR