Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

royz

Wat vind je nou van die Sanyo icm met het scherm? Vertel en review!  :biggrin: zoveel is er nog niet te vinden over die sanyo!

HTR

even een paar plaatjes:

HTR


royz

tering, vet hoor! je upgrade is vast geslaagd ;)


btw cool, CoD world at war, ook mijn game speel alleen op de xbox  :devil:

HTR

het is heel cool
eigenlijk veel te groot voro de kamer, maargoed
boeit me ook niet erg veel, het word al snel kleiner als je co-op gaat spelen met zen 4en!

royz

maar wat is je conclusie over de beamer en het scherm? kwalitatief, qua prestaties, en in welke omstandigheden gebruik jij ze (verduisterd lijkt me zo op die fotos)

HTR

op dit moment gebruik ik ze verduisterd inderdaad
de projector was ik al tevreden over, gaf netjes beeld goed scherp en mooie kleuren, nu met dit scherm
word het alleen maar beter, betere kleuren, meer contrast ( betere zwartwaarden dus) en meer diepte in het beeld.
voor de 1300 euro die het me gekost heeft kan ik nietm eer zeggen als: doen! koopje

uitgebreidere ervaringen komen nog;) ik zit ondertussen cod 4 te spelen. met een M60E4 :P

Maurits

Ziet er goed uit!

Welk scherm is dat nu? Ik heb zelf ook interesse in zo'n scherm.
Heb je hem in Groningen gehaald?


Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

HTR

ik heb hem in drachten gehaalt, een goede winkel, ben er tot op heden erg tevreden over.
ik heb je een pm gestuurd met meer informatie!

ik moet wel even wennen aan het formaat van het scherm, kwa beeld is het prima, dat is precies de grootte die ik wil
maar zit toch wel een gigantisch ding omheen :P wel mooi: ik kan nu weer makkelijker bij men plasma, die er achter hangt
het doek heeft een speling van 3 mm voor de plasma, perfect dus!

Atmoz


niceeeee!!!

Vet scherm wat je daar hebt man!!
Looking very good O0 O0
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTR

ik ben nu alleen wel niewusgierig wat voor gain t scherm is, ik ga zo eens op de doos kijken, het knalt namelijk behoorlijk terug.
ze hadden eerst matwit. nu high contrast

Atmoz

Quote from: HTR on January  7, 2009, 07:47:17
ik ben nu alleen wel nieuwsgierig wat voor gain t scherm is, ik ga zo eens op de doos kijken, het knalt namelijk behoorlijk terug.
ze hadden eerst matwit. nu high contrast


Hmzz, je zou zeggen dat het minder terugkaatst toch? Ik heb zelf "High Contrast S" en dat knalt (gelukkig!!) niet terug.
Bij de koper van mijn nieuwe beamer knalde het SUPER terug, maar dat was ook een zéér goedkoop scherm...

Zie je van die lichtvlekken (spots) erin?
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

reza

Ziet er mooi uit.

Waarom heb je gekozen voor de Sanyo? En niet voor een andere nieuwe 1080p beamer?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

JeKa

Ziet er goed uit! Heb je een foto van het scherm bij daglicht? (dus niet van het beeld, maar van het scherm)

HTR

ik heb geen hotspots maar ik heb de winkel al gemailt, dus krijg zo wel een mailtje terug.
hij knalt inderdaad dus ik heb ze gelijk gevraagt wat de gain is, want dit stond niet op de doos

de fotos van scherm met daglicht komen, maar ik kan er wel bij zeggen dat deze wat minder mooi
is afgewerkt als de uiteidnelijke schermen, dit is de eerste highcontrast zullen we maar zegegn,
de rest komt halverwege komende maand binnen, als die binnen zijn, zal ik deze ook inruilen
tegen 1 van die nieuwe die mooier afgewerkt zijn.

de andere schermen zijn gewoon leverbaar. maar ben tot op heden tevreden verder
over de bouw van dit scherm, en het hangt daadwerkelijk strak.

HTR

2 fototjes in t licht

JeKa

De bak zelf is niet echt sexy, maar het scherm hangt echt mooi strak!

HTR

dit is een demo model bak, medio februari krijg ik het daadwerkelijke scherm, met een goed afgewerkte kast. dit is dus een tijdelijke zodat ik kan kijken tot die tijd. super geregeld door de winkel!

JeKa

Quote from: HTR on January  8, 2009, 15:29:44
dit is een demo model bak, medio februari krijg ik het daadwerkelijke scherm, met een goed afgewerkte kast. dit is dus een tijdelijke zodat ik kan kijken tot die tijd. super geregeld door de winkel!

Ok, dat is inderdaad netjes! Was ie nou ook nog elektrisch?

HTR

jup met RF ab ik moet em alleen nog ff in men pronto pro zetten

JeKa

Quote from: HTR on January  8, 2009, 15:33:23
jup met RF ab ik moet em alleen nog ff in men pronto pro zetten

Onvoorstelbaar.... Als je in februari de definitieve hebt wil ik wel eens komen kijken (en luisteren naar je Logans) als het kan

HTR

wat is onvoorstelbaar?
die service of die prijs van 299?

JeKa

Quote from: HTR on January  8, 2009, 15:41:49
wat is onvoorstelbaar?
die service of die prijs van 299?


300 Euro voor een tabtensioned electrisch scherm.

HTR

ja erg netjes inderdaad!
ik zit zelf nu lekker call of duty 5 te spelen met een paar vrienden hier
k ben vandaag jarig, dus moeten we ff vieren door lekker veel te schieten