Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

HTR

eens kijken overigens wat ik over een maandje krijg op men verjaardag ;)
21 jaar moet goed gevierd worden!

LittleNinja

#1076
Dikke aanwinst HTR!! 8)

Dat je snel mag gaan genieten..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

dankje, al heb ik redelijk slecht nieuws voor mezelf, brief van verzekeraar gehad, moet behoorlijk bedrag extra betalen nu, waardoor het zeker 2 weken opgeschoven word dat ik hem hier naartoe laat sturen....  :(  dus waarschijnljik geen fullhd kerst voor mij.........

HTR

oops de winkel ( die duitse ) heeft hem al opgestuurd! wat nu:S

weet 1 van jullie hoe lang een  rembours pakket blijft liggen bij de bezorger? voor hij word teruggezonden naar afzender?
hij is via ups verzonden...

master30

kan die verzekeraar niet tot na de kerst wachten ? ;)
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

HTR


master30

zou ik zo zien te regelen, kan je met kerst toch fullhd kijken  ::)
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

JeKa

Quote from: master30 on December  8, 2008, 19:04:36
kan die verzekeraar niet tot na de kerst wachten ? ;)

Tuurlijk, gewoon op een eerste herinnering wachten.... Wel je prioriteiten goed weten te stellen natuurlijk ;D

HTR

okee er staat namelijk : DIENT VOOR 16 DEC betaalt te worden

ik vind t verschrikkelijk om die projector zo dichtbij te hebben en terug te moeten sturen :P
dat is bijna alsof je projector van je plafond word gehaalt als je een film zit te kijken( BIJNA zo erg  ;D )

HTR

zo ik heb duidelijkheid, volgende week woensdag haal ik hem op! dus nog 7 dagen wachten.....

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

haha dat ga ik dus niet doen, ik ga gewoon beiden betalen;)
wat een gigantische hoeveelheid smileys overiges!  :baaa:

B.J.

He das nieuw  :withstupid:  ;D ;D

(Hadden we net geen kerstsmilies?)

HTR

jeej hij is thuis! en t beeld is precies wat ik er van verwacht/gehoopt had. top!

HTR

er zijn overigens 2 andere dingen die begin volgendjaar komen ( januari) een pre pro set van sony,
de TAE-9000ES en de TAN-9000ES, daarnaast ben ik opzoek naar een dealer van final die ook de 300i center
verkoopt, dit vind ik een mooie speaker, en past ook nog eens perfect onder de tv/projectiescherm.
hij is 121 bij 20.7 cm




HTR

Kheb nu een Pronto Pro! nu maar eens kijken hoe ik dat ding moet configureren....

HTR

fototjes van huidige opstelling ( nog zonder tabscreen)

Atmoz


Nice :D
Lekker filmpjes in 1080p kijken!!
Super O0
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTR

inderdaad! ik krijg men tabscherm dinsdag thuisbezorgt, dan is het helemaal feest! zo gamen is toch niet zo handig bijv. daarnaast kan ik zo niet zo makkelijk bij mijn plasma, die er achter zit. :


HTR


JeKa

Quote from: HTR on January  5, 2009, 18:19:14
jeej morgenavond komt ie! :hehe:  :bigsmile: O0 :biggrin:

Ik ben toch wel erg benieuwd wat het is gezien de prijs!

HTR

ik ook, ik mag hem zelfs terugbrengen als t niks is, dus no problemo

HTR

scherm is aangekomen, ben em nu aan t ophangen O0 :biggrin:

MLCinema

Dus morgen vertel je wat je ervan vindt, of overmorgen, of de dag erna :crazy:. We wanna know it now!!!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTR

zeer tevreden over t scherm, in een nette doos geleverd, die genoeg bescherming bied. werkt gelijk en kwa spanning, ik moet t nog wat bijstellen
maar het scherm hangt nu in principe al helemaal vlak( geen golfjes, of krullende randen)
fotos komen in loop van de avond:P