Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

HTR

zo ist maar net! ik denk dat ik voor de tijd ook al met die anamorph aant knutselen ga, t kastje al maken en zo...

en morgen t scherm afwerken, verder opspannen en de zwarte masking er omheen.

reza

Quote from: HTR on January 15, 2008, 17:57:17
zo ist maar net! ik denk dat ik voor de tijd ook al met die anamorph aant knutselen ga, t kastje al maken en zo...

en morgen t scherm afwerken, verder opspannen en de zwarte masking er omheen.




De sony kan toch niet de vertikale stretch maken die nodig is om 21.9 te creeren??
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HTR

wel als ik de computer als scaler gebruik, en voor de ps3 zou ik even moeten kijken hoe dit toe te passen... misschien op 4:3 zetten?

HTR

plaatje

-madison-

NICE! :o de sony is dus binnen 8)

(goede film trouwens ;))
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

HTR

GAMEN IS STOOOOER ZO  :o ;D

-Freek-

Ziet er geweldig uit :o! Hoe breed is het scherm?

En zou je me eens kunnen vertellen hoe je die lens precies gemaakt hebt? Als ik zie dat CoD er helemaal niet uitgerekt uitziet, lijkt het me toch wel erg vet om helemaal op dat formaat over te gaan (gamen + films).

master30

Ik stem voor cinmascope, ik wil niet meer terug.  8)
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

-Freek-

#983
Quote from: master30 on January 29, 2008, 16:40:20
Ik stem voor cinmascope, ik wil niet meer terug.  8)
Ook voor gamen?
Mijn 21:9 scherm zou net zo breed worden als mijn huidige 16:9-scherm, dus ik ben nog even aan het twijfelen. Moet natuurlijk ook zo'n lens hebben. Wat gebruik jij daarvoor master30?

Ben wel benieuwd naar hoe Stefan zijn lens in elkaar heeft geknutseld.

/edit: oh, heb de link op de vorige pagina gevonden over de lens ;D.

tiptop

Ziet er ontzettend goed uit zo zeg 8) :D

Gefeliciteerd met je nieuwe beeld :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

LittleNinja

Misschien toch een zwart kleedje over het kastje...

Verder ziet het er goed uit!!!! Erg cool!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTip

Proficiat met je upgrade. Volgens mij ziet het in het echt nog veel strakker uit 8)

Tip: Ik zou je scherm wat hoger hangen (stelregel is 1/3 schermhoogte op ooghoogte)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

master30

Ik gebruik een prismasonic FE1500

ik zat op 168cm breed, nu met 21x9 op 2,20 mtr
gamen heb ik nog niet gedaan, moet ik nog testen,
De games zijn toch niet 2.35:1? volgens mij is het beeld dan niet correct.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

HTR

#990
 O0 southpark  O0

HTR


TheSpeedSkater

Je hebt een mooie set staan nu zeg! Genieten maar.. Heb je ook een sub eigenlijk?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

HTR

nee heb ik niet, maar heb meer als voldoende laag met deze speakers in mijn VEEL te kleine kamertje ( 12 m2)
eigenlijk hebben de logans veel meer ruimte nodig, maar dat houd me niet tegen er enorm van te genieten!

ben heel erg blij met de set, een projector was gewoon nog een must ;)

nu nog een fatsoenlijk scherm en dan zijn we klaar ( hier zit schildersdoek op, om t concept 21:9 zonder al te veel
kosten uit te kunnen proberen)

TheSpeedSkater

Precies. Er moet nog wat te wensen over blijven natuurlijk!
Ik vind het beeld er goed uit zien zo, tenminste op de foto. Kan waarschijnlijk mooier worden door een scherm.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

sj0er-D

ziet er strak uit.. hij ziet er alleen een beetje ovaal uit.. op de hoeken van je tijdelijke scherm word minder fel geprojecteerd dan in bijv het midden.. of zeg ik nu iets wat iemand anders allang heeft opgemerkt ;D

HTR

dat is men eigen schuld is ondertusse opgelost overal egaal verlicht

sj0er-D

Quote from: HTR on January 29, 2008, 22:27:12
dat is men eigen schuld is ondertusse opgelost overal egaal verlicht
ok :D

nieuwe foto's! :P

-Freek-

Hey Stefan, zou je even naar mijn vragen op de vorige pagina willen kijken? Wil zelf ook zoiets maken misschien, dus ben heel erg benieuwd :).

HTR

Quote from: sj0er-D on January 29, 2008, 22:28:06
ok :D

nieuwe foto's! :P

see?

tevreden  ;D

freek: heb je toevallig iets als msn? zo ja mag je me ook wel toevoegen, gaat wat makkelijker met uitleggen en zo, men email adres staat bij men persoonlijke gegevens hier opt forum...