Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

tiptop

Gefeliciteerd 8)

Mooi ding. 8)

Zou er ook wel een willen, maar dat volgend jaar denk ik. :P
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTR

euhm het is volgend jaar :P of bedoel je in 2009?

ik heb hem voor mooi prijsje kunnen krijgen, dus kon ik er niet omheen om hem te laten liggen....
krijg hem wel nieuw, dus niet 2ehands

HTR


reza

Hoi HTR,


Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Hoe breed ga je projecteren? 2,30 staat in je signature?
Dat kan wel eens een probleem worden in samenwerking met de AW15 dit omdat er best wel weinig licht
uit het beesje komt ::)

En dus moeite kan hebben met de groote van het scherm. op AVS stond dat je absoluut niet breeder moest gaan als 2.00mt.

Heb je hem al werkend gezien op zo,n breedte?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

e-lektron

Volgens de specss heeft deze 1300 ansi lumen, wat is daar dan zo abnormaal aan? Een sanyo z1 kan toch ook zonder problemen zo breed projecteren en die heeft maar 700 ansi lumen (in de specs ook).

HTR

ik zat te denken aan dat scherm, omdat deze het welbekende electrische scherm is voor die nette prijs ( 160 euro)
het projectieoppervlak is 220 cm... ik snap dat kleiner misschien een beter idee is, ook ivm pixel structuur, (hoe is dit overiges?)
maargoed een kleiner scherm, is duurder..... en kwa prijs komt mij dit wel ff goed uit...



LittleNinja

Quote from: HTR on January  2, 2008, 22:04:21
ik zat te denken aan dat scherm, omdat deze het welbekende electrische scherm is voor die nette prijs ( 160 euro)
het projectieoppervlak is 220 cm... ik snap dat kleiner misschien een beter idee is, ook ivm pixel structuur, (hoe is dit overiges?)
maargoed een kleiner scherm, is duurder..... en kwa prijs komt mij dit wel ff goed uit...




Dat is een heel nette prijs voor zo'n scherm! Welke is dat? ( Dus mij niet zo bekende..  ;D )

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

ik pm je wel even, om de forum regels toch nog maar beetje na te leven  ;) ;D

HTR

hij is overiges niet 160 e maar 149 :P

LittleNinja

Quote from: HTR on January  3, 2008, 08:04:00
hij is overiges niet 160 e maar 149 :P

+10 als je hem gaat halen. Wanneer ga je? Misschien ontmoeten we elkaar daar.  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

we moeten maar even kijken, ik denk dat bezorgen makkelijker is.... maar een meet&greet zegmaar kan altijd wel....
moeten we maar even pm contact over hebben!

LittleNinja

Quote from: HTR on January  3, 2008, 21:44:20
we moeten maar even kijken, ik denk dat bezorgen makkelijker is.... maar een meet&greet zegmaar kan altijd wel....
moeten we maar even pm contact over hebben!

Het wordt lastig om dat af te spreken, maar dat moet zeker een keer goed gaan komen.  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

vast wel:) nu eerst maar es wachten tot die projector binnen is!

reza

Quote from: e-lektron on January  2, 2008, 12:30:52
Volgens de specss heeft deze 1300 ansi lumen, wat is daar dan zo abnormaal aan? Een sanyo z1 kan toch ook zonder problemen zo breed projecteren en die heeft maar 700 ansi lumen (in de specs ook).



Specs zeggen helemaal niks ;) Het gaat om het plaatje wat hij geeft en ik kan je vertellen dat er weinig licht uit dit beesje komt of hij nou volgens de papieren 1300 lumens heeft of niet!!


Quote from: HTR on January  2, 2008, 22:04:21
ook ivm pixel structuur, (hoe is dit overiges?)




Ikzelf moest heel erg wennen maar dat komt omdat ik natuurlijk altijd ''smootscreen'' gewent was
( pana 700,900,100 ) en dan in 1 keer rag scherp en ik zit best wel dicht op het scherm dus valt het sneller op. Maar nu heb ik totaal nergens meer last van nu moet ik ook wel zeggen dat ik eigenlijk alleen maar HD bekijk tegenwoordig. ;)


Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HTip

Gefeliciteerd met je alweer 20e verjaardag... 8)

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTR

dankje!

helaas nog geen projector  ::)
ik zal het dus nog ff moeten doen met alleen de plasma :P

het geluid ben ik overiges nogsteeds erg tevreden over, ik weet
dat ieder zen eigen geluid smaak heeft, maar mijn tip in het algemeen:
beluister logan eens een keertje!

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

HTR


tiptop

Quote from: HTR on January  8, 2008, 09:31:44
dankje!

helaas nog geen projector  ::)
ik zal het dus nog ff moeten doen met alleen de plasma :P

het geluid ben ik overiges nogsteeds erg tevreden over, ik weet
dat ieder zen eigen geluid smaak heeft, maar mijn tip in het algemeen:
beluister logan eens een keertje!
Staat anders wel in je signature, die projector en het scherm ;D

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTR

ik heb hem al wel betaalt dus technisch is hij van mij.... de importeur had hem niet op voorraad, dus komt zo snel mogelijk! het scherm hoort dr opzich dan nog niet in, omdat ik die nog niet officieel besteld heb, maar al wle 100% zeker weet dat dat em word....

LittleNinja

Huh?! Hoe kan ik je verjaardag over het hoofd hebben gezien...  ??? :-[

Alsnog gefeliciteerd jongen!! Hopelijk zorgt meneer Sony dat de projector er snel komt!
( Zit Brandsteder nog steeds in toko?? )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTR

thank you, geen probleem dat je t gemist hebt hoor :P

ja ik wacht af, bel straks nog wel ff naar meneer importeur, kijken of ze wat meer duidelijkheidhebbe voor me

tiptop

Gefeliciteerd dan nog (wist het ook niet) :D

En straks met het grote beeld 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

WickedGame

Heb aandachtig gelezen en voor je leeftijd een geweldige set  ;D

Prachtig die Martin Logan's :)

En zag dat je net als ik een MM'er bent, welke vestiging? En tja idem als jou (hoe kan het ook anders) doe ik Hifi/DVD en af en toe TV of Camera (Tja all-rounder  ;D)

Ben niet zo actief meer bij de MM heb een vaste baan, maar op de zaterdag klus ik nog wat bij puur omdat ik het leuk vind, en ze het mij hebben gevraagd om te doen. Tevens ook voor verkoop training.

HTR

dankje voor je positieve woorden over men set, ben er ook erg tevreden mee...

ik werk zelf in groningen en idd op tv en hifi afdeling, ik vermaak me er wel, al ben ik het vaak totaal niet eens met wat mijn collegas zeggen tegen klanten, en die horen dan weer een boel geklaag van mij :P

ik heb een boel negatiefs gehoord over MM winkels en dergelijke als zijne dozenschuivers, en ik doe men best om van die naam af te komen, door goed advies en veel service....

kan zelf niet wachjten tot verderop in dit jaar wanneer wij een losse gesloten hifistudio krijgen.. dat maakt het luisteren natuurlijk pas echt de moeite waard, en ook echt mogelijk... heb zelf een hekel aan de huidige open studio.

welke vestiging werk jij?