Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

Onne

Wow , gefeliciteerd!! Ze zien er erg mooi uit maar hoe klinkt het ?

Moeten deze ook ingespeeld worden ?
GR Onno

HTR

ze klinken (voor zover ik t nu al horen kan) super,
inspelen hoeft niet want ze zijn 2ehands

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTR

hehe dat was een grapje die film, omdat garmtz, op zijn fotos van zen ht met de lgans ook dit punt op pauze had staan  ;D

HTR

ja de match is wel lekker, al vind ik hem zelf een tikkeltje aan de warme kant, ik hou wel van wat frisser geluid....
maar met versterker kijk ik nog wel even rond, ik ga morgen eerst mijn playstation 3 ophalen
nog de 60 gb variant met 2 controllers en 2 games

HTip

Ziet er mooi uit. Passen uiterlijk ook erg goed bij je meubel 8)

Ik denk alleen dat de lampen een beetje de aandacht van de mooie speakers afleiden ;) Misschien een idee om de speakers er pal voor te zetten. Dan schijnt het licht mooi door de speaker heen :)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LexiconLogan

Quote from: htip on November  3, 2007, 16:05:26
Ziet er mooi uit. Passen uiterlijk ook erg goed bij je meubel 8)

Ik denk alleen dat de lampen een beetje de aandacht van de mooie speakers afleiden ;) Misschien een idee om de speakers er pal voor te zetten. Dan schijnt het licht mooi door de speaker heen :)

Ja goed idee! Is ook wel goed denk ik om de ML's iets verder uit elkaar te plaatsen
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTR


HTR

ja is idd mooier, speakre sstaan ook verder uit mekaar en verder naar voor, dat is een behoorlijke verandering in het geluid! veel critischer als met de vorige speaker van me....

HTR


HTR

en morgen haal ik men ps3 op, met 2 controllers, 60 gb en resistance  en motorstorm als games
kon ik voor 350 euro niet laten staan! (nieuw!)

B.J.


HTR

dankje!
martinlogan, helemaal mijn klank! zelfde als wat jij al noemde, upgraden is prima, maar dan binnen dit merk, in mijn geval, vista, vantage en summit, voor jou en lexilogan blijven alleen de summits nog over....
al lijkt me dat nieteens nodig gezien op wat voor niveau de vantage presteert!

wat natuurljik niet ontbreken kan:

mikeske

Proficiat man, echt prachtige speakers.
En die ps3 voor die prijs is wel heel mooi.
Waar hebt je hem voor die prijs gevonden ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR


HTR

In het kort een samenvatting van alle veranderingen van de afgelopen bijna 2 jaar...
beginnend bij:














en als laatste stap vandaag:


mikeske

Mooie overgangen  :P

Kan je niet nog zo een ps3 kopen voor me  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

B.J.

Quote from: HTR on November  3, 2007, 17:47:24
dankje!
martinlogan, helemaal mijn klank! zelfde als wat jij al noemde, upgraden is prima, maar dan binnen dit merk, in mijn geval, vista, vantage en summit, voor jou en lexilogan blijven alleen de summits nog over....
al lijkt me dat nieteens nodig gezien op wat voor niveau de vantage presteert!

wat natuurljik niet ontbreken kan:


Je bent hartstikke welkom hier. Ik heb net nieuwe LS kabels gekocht. De set is steeds meer af. (Summits komen straks in een grotere woning  :D )

HTR

ah okee, bedankt!!
dus je wil wel over naar summits?
voor mij voorlopig nog erg buiten budget.... ik heb deze voor een mooi bedrag kunnen krijgen, dus erg blij mee.
en volgensmij zaten de vantages rond de 6000 en de summits rond de 11 000 euro....
dat is voor mij voorlopig nog VER buiten budget
jammer, maar niet heel erg, t leuke is ook van een hobbie om te veranderen en te experimenteren.
en de lol is er snel af als je de best mogelijke set hebt....

LexiconLogan

Quote from: HTR on November  3, 2007, 18:54:47
ah okee, bedankt!!
dus je wil wel over naar summits?
voor mij voorlopig nog erg buiten budget.... ik heb deze voor een mooi bedrag kunnen krijgen, dus erg blij mee.
en volgensmij zaten de vantages rond de 6000 en de summits rond de 11 000 euro....
dat is voor mij voorlopig nog VER buiten budget
jammer, maar niet heel erg, t leuke is ook van een hobbie om te veranderen en te experimenteren.
en de lol is er snel af als je de best mogelijke set hebt....
Je moet altijd iets te wensen overhouden. Ga nu eerst maar eens van dit forum af en film kijken ;)
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTR

haha ik heb zo eerst etentje met collegas, maar heb ondertussen filmpje opstaan, morgen maar eens echt de tijd voor nemen!

tiptop

Hoi Stefan,

Ziet er fantastisch uit zo, man. 8) Erg mooi. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

HTR

dankje! staat weer mooi te draaien de set...., t eten was iig lekker :)

HTip

Het ziet inderdaad schitterend uit. Zeker nu de speakers verder uit elkaar staan 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive