Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Started by HTR, October 24, 2005, 13:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

donaldk

#50
Zo dat is goedkoop, meestal moet je ook nog wel een fresnel lens, een halogen spotje en nog een tft paneel hebben, dus slechts een rolletje tape klinkt interessant. Kun je wat meer info geven;-)??

HTR

#51
verrekijkerlens, bouwlamp, doos, tape, alufolie (anders vliegt je doos in de fik:P)
daarna een zooi aan knex voor geleidng van de 35mm film...:D en ander dun karton om een tandwielidee van te maken zodat de film er recht voor gaat (gaatjes aan de zeikant)

donaldk

Quote from: hometheatrerulezz on January 21, 2006, 18:05:30
verrekijkerlens, bouwlamp doos, tape, alufolie (anders vliegt je doos in de fik:P)
daarna een zooi aan knex voor geleidng van de 35mm film...:D en ander dun karton om een tandwielidee van te maken zodat de film er recht voor gaat (gaatjes aan de zeikant)

Heel leuk en wat inventief, misschien kun je nog eens een paar betere foto's maken.

HTR

okeei s goed ;D zal ik doen... ik zit nu alleen met een te hete lamp dus moe t steeds uitdoen
maar word nog aan gewerkt

HTR

om het ff duidleijk te maken heb ik een copie gemaakt en buiten de "projector" neergezet, hier zit geen motor en diversen op. ik ben overigens over gestapt van de grote bouwlamp naar een kleine maar felle halogeen...




HTR

en die lamp bevind zich in het midden van dit "apparaat" er zit overigens ook nog een plaatje tussen die er voor zorgt dat er alleen licht komt door t stukje waar 1 fototje voor hangt dus zie alleen het plaatje, en geen geluidspoor en geleidingsgaatjes

HTR

iemand een ideetje hoe ik men beeld groter kan krijgen? ik heb nu dia van 1 meter 20 +-

HTR

hmm ik heb vanmiddag gekeken naar een digi projector hier naast dat amateur ding van mij met een 35 mm film en ik moet zeggen dat , mits goed schoon en krasvrij ik de film een veel mooier plaatje vind geven als de digitale projector...

HTR

ik bedeol daarmee geen pixels of scanlines etc, mooimooi  ;D

HTR

ik heb zojuist men harman kardon 2550 omgeruild voor een
marantz PM7200 klinkt SUPER  ;D ;D

Rappie

omgeruild nog wel .... nu het beeld nog omruilen he ;) (vond het zo zielig dat je steeds maar in jezelf aan het praten blijft dat ik dacht; even reageeren ;) )
Eigenaar van Paulthé

HTR

dankje
idd erg weinig reacties van adneren:P men projectortje is toch niet zo
heel erg interresant:P

Jean Pierre

Quote from: hometheatrerulezz on February  7, 2006, 14:52:44
dankje
idd erg weinig reacties van adneren:P men projectortje is toch niet zo
heel erg interresant:P

Hehehe ik denk dat bijna iedereen het wel volgt hoor, maar geen tijd heeft of geen nuttige reactie :p. Ik vond het wel grappig gedaan overigens die projector! ennuh hoezo je versterker omgeruilt ga je voor stereo :O?

HTR

jup
ik heb gekozen voor stereo omdat ik 97 % van de tijd muziek luister en de overige 3 miss film

Rappie

Lijkt me logisch met zo'n schermpje ;) Maar als je meer muziek luisterd waarom ook niet hè ....
Eigenaar van Paulthé

Dracoplasm

Quote from: hometheatrerulezz on February  7, 2006, 14:01:47
ik heb zojuist men harman kardon 2550 omgeruild voor een
marantz PM7200 klinkt SUPER  ;D ;D

Gefliciteerd, mooi ding  ;D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

vind ik ook, gelijk een stel SACD tjes gekocht en WOW wat een verschil ik ben betovert door
men setje... wist niet dat deze speakers zown geluid konden produceren!

astrobart

Quote from: hometheatrerulezz on January 22, 2006, 17:44:20
om het ff duidleijk te maken heb ik een copie gemaakt en buiten de "projector" neergezet, hier zit geen motor en diversen op. ik ben overigens over gestapt van de grote bouwlamp naar een kleine maar felle halogeen...





meen je dit nou of zit je ons allemaal in de maling te nemen ;D
(waar zit overigens de sluiter (shutter) op deze pj :o

HTR

die zit in die doos;) dat heb ik er bewust buiten gelaten om t duidelijker temaken
de sluiter is zegmaar een giga pleerol met een 16:9 opening aan 2 kanten die rondtolt gelijk met de film.
tis niet super maar werkt wel

HTR

heb zojuist men spul geinstalleerd in mijn mooie nieuwe marmeren hifi meubel
;D

Dreamer


HTR


Dreamer

Op het moment eigenlijk niets, ja een oude trailer die helemaal rood verkleurt is (oude film). Maar ik kan er wel redelijk snel aankomen als je iets zoekt. Moeten wel geen al te oude titels zijn.

HTR

wat voor richting zat je te denken kwa films?
weet zo ff niks, ja weet we lvee lfilms maar
niet wat er zo te krijgen is op echte film
enne wat gaat t kosten per film?

HTR

nog wat goede vragen,
hoe groot ist,
wat weegt t
hoeveel stukken ist verdeeld:P

ik heb ze wel van patje gezien marre die zijn  1.5 meter diameter:P (de rol) das wel groot kwa vervoer:P