Mijn HT in "Op de Eerste Rang" in HVT

Started by garmtz, April 26, 2002, 19:14:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SiR-ROUND

#25
SB en Pink???

Waar hebben jullie het over bij deze thread?

Posten jullie wel bij de juiste ???

Heb ik iets gemist?

jaco

#26
Sir,
Volgens mij gaat het hier over de top 10 die garmt noemde in het betreffende interview. Daar zaten diverse ''enge" films bij.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

#27
MrPink,

Er zijn nog steeds horrors die ENG zijn hoor, maar inderdaad dat zijn niet de mainstream scare movies.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

#28
Ja zeg...?

Dank je Jaco...

Weet iedereen meteen dat ik niet weet waar het over gaat en dus dat ik het blad niet heb gekocht...

 :-[

MrPink

#29
Ik vind niets eng, ook in het dagelijks leven niet. Ik kan me wel voorstellen dat mensen bepaalde dingen/films eng vinden hoor, maar ik dus niet meer. Ik ben erachter gekomen dat het helemaal niet nodig is om ergens bang voor te zijn :)

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

#30
Dat meen je niet?

Nergens voor?

Ook niet voor een optreden?

Faalangsten?

In je eentje tussen 500 kanibalen?

J.A.F._Doorhof

#31
Vertel, vertel.

Ik moet binnenkort prefentief een verstandkies laten verwijderen bij de kaakchirurg (10 Mei) en sterf het nu al af van de zenuwen (en ik krijg nog wel een totale narcose).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

#32
We gaan off-topic...

 ;) ;) ;) ;)

(Kon het wederom niet laten)

garmtz

#33
QuoteOok maar de HVT gehaald. Je staat er leuk op Garmt.
Thanks!
QuoteIk denk wel dat mensen zich af gaan vragen waarom je een DC-1, MC-12 en 861 hebt staan en daar niets over verklaard. (behoudens dat je apparatuur test voor hifi.nl)
Tja, het stond in het verhaal van Marc Lemmen, maar is eruit gehaald bij plaatsing. Het verhaal was nl. anderhalve pagina te lang... :)
QuoteVerder is de tijdslijn niet helemaal in orde schat ik zo in, maar dat had M. L. bij mij ook al een beetje mis. Maar goed, je verteld het 1 keer en dan komt dit er toch maar uit door zijn aantekeningen.
Ja, maakt niet zoveel uit.


Spacebass

#34
;D  ;D

Ik heb het niet over bang zijn als mens, maar de beleving van een horrorfilm. Ik zit er gewoon helemaal in (als het een goede film is)

En bang zijn hoort denk ik bij je overlevings kit.

Of heb je een oranje jurk aan  ;D
(Hare Rama Hare Krishna)

Spacebass

MrPink

#35
Sorry jongens, nee. Wel gespannen voor bepaalde dingen, maar bang, nee. En ik draag ook geen oranje dan wel roze jurk ;) Waarom zou ik nou bang moeten zijn?

Groetjes,
Oscar

Spacebass

#36
Heb je niets te verliezen, hoef je ook niet bang te zijn
Spacebass.

MrPink

#37
Klopt volkomen!

Groetjes,
Oscar

Spacebass

#38
;D  ;D
Zie je wel!!
Je had gewoon bij de Hare Rama Hare Krishna beweging moeten gaan en gewoon zo'n oranje/roze jurk dragen!!
...of toch niet...
Dan moet je ook je HT opgeven..je moet je immers niet afhankelijk maken van aardse zaken...

tja en weinig kans dat je die kwijt wil!!!!
En nou niet meer klagen over off topic ik zal niets meer over roze en oranje jurken zeggen.....

Ja, Garmtz als jij bij de HRHK beweging gaat wil ik best op je spullen letten  ;D  ;D  ;D

Spacebass

MrPink

Er is een groot verschil tussen de jurken en mij. Sommigen moeten hun materiële zaken wegdoen om te weten dat ze zonder kunnen, ik niet. Je hebt niet noodzakelijkerwijs verboden nodig om te weten wie je bent :)

Maar als ik toch besluit om alles weg te doen zal ik zeker aan je denken ;)

Groetjes,
Oscar

PS Hoe banger je ergens voor bent, hoe groter de kans dat het ook gebeurt.

PPS Jeetje Frank, onder totale narcose?

Spacebass

#40
;D ;D
QuotePPS Jeetje Frank, onder totale narcose?

Sorry Frank, zoals ik al zei, ik zal mij voortaan netjes proberen te gedragen en zo min mogelijk off-topic-en.

Spacebass

MrPink

#41
LOL ;D

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

#42
Zal hier dan wel antwoord opgeven (maak mezelf nu ook schuldig  ;D, maar in dit topic mag het denk ik wel).

Tja, onder totale narcose.
Je kunt je namelijk niet indenken wat voor fobie ik heb voor de tandarts. En ik heb dus NOOIT wat.
Officieel zouden ze de afspraak ook geheim houden, maar dankzij een klant die dit niet snapte weet ik dus dat ik 10 Mei moet, en om eerlijk te zijn ik ben nu al doodnerveus (denk aan niets anders), en ik snap er niets van. Kapje voor tot 2 tellen en later wakker worden............... Maar ja, dat is angst je snapt er vaak niets van.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

#43
Frank,

Adviesje:

Zet niet "The Dentist" op voorlopig...

 :-X

MrPink

#44
Heb je die angst altijd al gehad of is er een keertje iets vervelends gebeurd?
Zolang je maar niet besluit om onder narcose alles eruit te laten halen zodat je "nergens meer last van hebt".

Het komt allemaal wel goed :)

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

#45
Inderdaad altijd al gehad, weet echt niet waarom.
Maar het neemt echt extreme vormen aan, voor een controle ben ik al een week nerveus en nu denk ik gewoon aan niets anders meer als 10 Mei. Dit is gewoon extreem. Ik ben in GEEN geval bang voor de napijn oid, maar gewoon de behandeling (vandaar de narcose).

Het is ongegrond, maar wel super lastig.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

#46
Zeker lastig :(

Het enige advies wat ik je kan geven is drastisch positief gaan denken. Je gedachten erover niet ontwijken maar confronteren, en tegengaan met bijv. "Het is leuk om naar de tandarts te gaan, want dan kan ik laten zien dat ik niets mankeer". Iedere dag lachend voor de spiegel staan en tegen jezelf zeggen " Ik ben niet bang voor de tandarts, want er is geen reden voor". Ook tegen andere mensen zeggen dat je er niet bang voor bent. En vertrouwen in jezelf hebben dat het werkt.

Makkelijker gezegd dan gedaan, maar het werkt.
Heel veel succes!

Groetjes,
Oscar

Spacebass

Nou nog een keer omdat het van Frank mag  ;) .

Heb je niet weleens iets gehad waarbij je zei, godv@$#@ en nu ga ik dat gewoon doen, en boem je hebt het gewoon gedaan (van mij part een pleister van je behaarde kuiten af trekken  ;D ).

Weet je, nadat ik ongeveer 5 tandartsen gehad, heb ik nu een jonge vrouwlijke tandarts gevonden (dankzij mijn vrouwtje, en weet je wat nou zo leuk is.. de assistente is ook een jonge vrouw  ;D, en als ik dan behandeld word, word ik bijna geplet door hun, ik zal het maar netjes zeggen: bovenlichaam..en sinsdien ben ik niet meer zo bang voor de tandarts.. :D
Ik lig daar dan aan meerdere "dingen" tegelijk te denken en ben dan zo mak als een lammetje.. ;D

Misschien een tip voor jouw  ;D,
Spacebass

MrPink

#48
ROFL :D

Dat is nog beter!

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

#49
Hurt me baby!

 ;D