Mijn HT in "Op de Eerste Rang" in HVT

Started by garmtz, April 26, 2002, 19:14:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

garmtz

In de nieuwste HVT (april-nummer) kun je in de rubriek "Op de Eerste Rang" als het goed is lezen over mijn set en mijn ideeen over HT. Ik heb het zelf nog niet gelezen... :)

mr._Custard

#1
weet je al wat je gaat zeggen in het artikel ?

 ;)

shit_happens1

#2
Leuk man,

Die ga ik even kopen....

Groetjes,

Sylvester

SiR-ROUND

#3
GdMn...

Die Garmt is lekker in de picture lately...

 ;D

Maak me trots!

MrPink

#4
Leuk artikel Garmt! :)

Groetjes,
Oscar

garmtz

#5
Ik heb het vandaag gelezen. Zat vol met spelvauten...  ::) Maargoed, ik ben er wel redelijk tevreden mee...

Sum1

#6
Ach, spelfouten zijn we op het forum ook wel gewendt...  :P

Zal de HVT binnenkort eens gaan bekijken.

Jorge

#7
Laten we ook eerlijk zijn, jij hebt een van de meest audiofiele hometheater setup's in nederland staan.
Het zal eens tijd worden dat jij je geheimen deelt met de rest van de wereld  ;D

leuk voor je, zal hem ook eens halen.

Groetjes,
Jorge

J.A.F._Doorhof

#8
Leuk stukje.

Zal hem eens mailen om bij mij te komen kijken, moet toch niet achterblijven op Garmt.  ;D

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

#9
Moet je ZEKER doen Frank! Laat ze effe een poepie ruiken! :)

J.A.F._Doorhof

#10
Nou ja,
Poepje ruiken, ze zijn bij jouw nu natuurlijk al wat gewend, zal er hard aan moeten werken om er zo goed uit te komen  ;).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

#11
Nou, dat zal wel meevallen Frank... (slijm, slijm... ;)).

MrPink

#12
Mijn hemel, onze administrators in de bocht! ::)
Kom op Frank, ik wil ook wel een tijdschrift met jou erin ;)

Groetjes,
Oscar

Spacebass

#13
Kan het stukje ook geplaatst worden of schenden wij dan copyrights  ???

Koop niet zo vaak Nederlandse Audio/HT enz..bladen......
Nou ok dan.... omdat jij er in staat  ;D
(Moet je wel een percentage voor vragen hoor  ;D  ;D)

Spacebass

garmtz

#14
Ik kan het stuk hier niet plaatsen vanwege copyright. Er zit niets anders op voor je dan het blad te kopen of lenen. Je kunt altijd nog naar de kiosk lopen en het daar lezen.

MrPink

#15
Mocht het niet (meer) lukken, laat me het dan even weten.

Groetjes,
Oscar

jaco

#16
Krijg je geen toestemming voor een PDF file.
Die is wel te maken na het inscannen van het artikel.

Als je het netjes vraagt, en verklaart waar het komt te staan. Veel inkomsten derving zullen ze er wel niet van hebben. Misschien dat het wel mag nadat het huidige nummer uit de winkel is ?

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

garmtz

#17
Ik heb het eigenlijk niet gevraagd of ik het hier mag plaatsen. Ga er gewoon vanuit dat ze dat niet zo fijn vinden.

Spacebass

Dacht ik al..heb hem inmiddels gekocht..jaja ben dus vreemd gegaan (koop eigenlijk niet zo snel een Nederlands blad).

Hou je echt zoveel van Horror.

Bedoelde je met het niet filteren van je eindtrappen die Netfilters waar je het eerder over gehad hebt?

Goeie foto..zo van kijk dit is het!! (De eerste foto).
Leuk artikel, en een prachtige set.
Ben nog aan het nadenken wat dat voor een effect die subs aan de zijkant hebben, maar het is nu heel erg duidelijk geworden hoe je je set hebt opgebouwd.
Klasse!

Heb hem meteen aan een collega laten zien.
Spacebass

EdjeZ

#19
Elektrostaat powerrrrrrrrrrrrrrr.......Goeiendag zeg, je legt de lat wel erg hoog voor de freaks onder ons  ;)  Erg leuk om wat andere foto's te zien van je ruimte en apparatuur, dan op je site staan. Ook zo'n optel-sommetje wat je dat ongeveer gekost heeft.  Ach ja, altijd baas boven baas.  Petje af. Ben toch een beetje jaloers.

garmtz

#20
QuoteHou je echt zoveel van Horror.
yep, reken maar!
QuoteBedoelde je met het niet filteren van je eindtrappen die Netfilters waar je het eerder over gehad hebt?
Ja, ik hoor grote effecten bij netfilters op digitale apparatuur en voorversterker, maar eerder een negatief effect bij eindtrappen. Ik heb nu een heel mooi stekkerblok die wellicht WEL een positief effect heeft (Yamamura Ciabatta). Ben benieuwd...
QuoteGoeie foto..zo van kijk dit is het!! (De eerste foto). Leuk artikel, en een prachtige set.
Dank, dank... :)
QuoteBen nog aan het nadenken wat dat voor een effect die subs aan de zijkant hebben, maar het is nu heel erg duidelijk geworden hoe je je set hebt opgebouwd.
Klasse!
Het voordeel van de zijsubs is dat stereo-informatie in het laag behouden blijft en niet naar 1 sub wordt gestuurd. Bovendien geeft bas aan de zijkanten van de luisteraar een zo ruimtelijk mogelijk geluid. Verder voordeel is dat geherrouteerde bas van de kanalen die op small staan niet in dezelfde sub komt die LFE weergeeft, wat voordelen heeft voor maximale dynamiek en vermindering van intermodulatievervorming.

garmtz

#21
QuoteElektrostaat powerrrrrrrrrrrrrrr.......
Grrrrrrrrrrrrrrr.... :)
QuoteGoeiendag zeg, je legt de lat wel erg hoog voor de freaks onder ons  ;)
QuoteErg leuk om wat andere foto's te zien van je ruimte en apparatuur, dan op je site staan.
Ja, ik ga die foto's nog wel eens vervangen door mooie foto's...
QuoteOok zo'n optel-sommetje wat je dat ongeveer gekost heeft.  Ach ja, altijd baas boven baas.  Petje af. Ben toch een beetje jaloers.
Ach, hoe meer apparatuur, hoe meer zorgen... ;)

Spacebass

#22
Hoe vind je deze dan: Event Horizon.

Een soort Hellraiser in de ruimte.

Maar ja niet iedereen is er over te spreken.
Ik kon zelf de pijn voelen....brrr :)

Ik ben zelf niet echt een horror fan, maar moet toegeven dat ik heel veel horror films gezien heb.

Mijn favorieten
The omen 1 & 2
Hellraiser
Dracula (bijna allemaal en alle varianten erop)
Childeren of the corn
The Evil Dead
The Exorcist
Rosemary' baby
The birds
Alle sf horrors
en alles wat hier op lijkt (van de meeste ben ik de naam al weer vergeten)

...nou ik denk dat jij het nu wel snapt  ;D
Ben vooral dol op de horrors waarbij ik eigenlijk niet wil
kijken..en dat allemaal door die kl%te muziek / sfx  ;D vooraf.
Tja eigenlijk hou ik het meest van die horror films waarbij de mens en "het kwaad" op de meest gruwelijke manier tegenover elkaar staan...en dan kunnen die oudere films veel enger zijn..brrrr.. en dan te bedenken dat ik ze alleen kijk als er niemand thuis is en dan ook nog 's nachts... :o ( Anders worden de overige huisgenoten opgeschrikt door gegrom en gekrijs en mijn geschreeuwl ;D )
Ben jij ook wel eens naar zo'n Horror marathon geweest in Tuschinski vroeger..

Spacebass

MrPink

#23
Rustig SB, kalm aan...kom, veeg dat schuim even van je mondhoeken ;)

Vroeger vond ik horror/griezelfilms erg eng, kon er vaak nachten niet goed van slapen, maar sinds een jaar of 20 of zo helemaal niet meer. Niets is meer eng, alleen spannend. Event Horizon vond ik een leuke film :) En natuurlijk Alien en zo...

Groetjes,
Oscar

jaco

#24
Ook maar de HVT gehaald. Je staat er leuk op Garmt.
Ik denk wel dat mensen zich af gaan vragen waarom je een DC-1, MC-12 en 861 hebt staan en daar niets over verklaard. (behoudens dat je apparatuur test voor hifi.nl)

Verder is de tijdslijn niet helemaal in orde schat ik zo in, maar dat had M. L. bij mij ook al een beetje mis. Maar goed, je verteld het 1 keer en dan komt dit er toch maar uit door zijn aantekeningen.

Nu maar hopen dat het boevengilde de hvt niet leest  ;D

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm