Koop gedrag DVD's ?

Started by J.A.F._Doorhof, September 17, 2002, 09:27:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hoeveel DVD's komen er per maand bij ?

1-2
3 (15.8%)
2-4
4 (21.1%)
4-6
3 (15.8%)
6-8
3 (15.8%)
8-10
3 (15.8%)
10-12
2 (10.5%)
12-15
0 (0%)
meer dan 15
1 (5.3%)

Total Members Voted: 18

J.A.F._Doorhof

Hoe snel groeit jullie verzameling ?

Ik moet eerlijk bekennen dat met de komst van de goedkope R2 DVD's en de supergoedkope oosterse DVD's mijn verzameling soms wel erg hard groeit.

Heb over het gemiddelde genomen maar 10-12 ingeschreven.
Er zijn maanden met meer, en met minder   ;)

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Ik koop eigenlijk alleen maar 'goede' titels. Dus nooit pan en scan bagger, en alleen films waarvan ik verwacht dat ik ze meerdere keren zal zien.
De rest leen ik wel van minder kritische vrienden  ;)

Toch haal ik een aardig tempo: de eerste 3 jaar kwam ik op 75 titels per jaar, tot mijn schrik ;D kwam ik er achter dat ik het laatste jaar 100 titels gekocht heb. Titels, dus tv-seizoenen als Buffy en Angel tellen dan als 1 titel.

Zal wel door mijn Piano komen  :)
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

markvl

Een van de valkuilen waarin je terecht kunt komen is: series!
Met name op Anime gebied kun je dan zeer snel een kast vol krijgen.
En over het algemeen: je moet bij blijven. Stel je voor dat een titel zometeen niet meer leverbaar is! ;)

Ach, en 5 uur slaap per nacht is ook wel genoeg, toch? :P

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

FrankL

Ik ben jaloers! Ik heb 6 uur nodig  ;D

Sh*t, ik ben aangestoken door het anime virus. Laat ik maar eens voorzichtig met 1 serie beginnen ...
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

markvl

Ja, zo beginnen alle "gebruikers"...  ;)

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

J.A.F._Doorhof

AAAARH SERIES.

Zo begon ik ooit met één Amityville, één Friday the 13th...... tja je snapt het al, vindt het ook zo lullig als ze daar alleen staan  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Henk

Het is bij mij wisselend, de ene maand maar een of twee DVD's en een andere maand meer dan 10... (ik ben opgehouden met het bijhouden van een totaal). Hierbij tel ik trouwens DVD-Audio discs ook mee (heb er intussen een stuk of 15 en er zijn nog 3 onderweg) en tel ik boxsets/S.E. als een DVD.

J.A.F._Doorhof

Vreemd, dat is volgens mij het begin van het onkennigsgedrag, ik tel ook boxen als één DVD, mijn vrouw telt ze als losse DVD's (mijn zakgeld gaat zo wel erg snel op  ;D).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

searcher

De meeste speelfilms blijf ik huren de muziek dvd's koop ik evenals de disney's en dan kom ik op 2-4 films per maand ehh dacht ik  ;)

Om meer te doen met mijn zakgeld  ::) surf ik de koopjes af.

                                                                                                    m.v.g searcher



bmateijsen

ik huur nog steeds erg veel, en vaak zijn dat titels die ik toch nooit zal kopen. Verder koop ik alleen waarvan ik denk dat de DVD mij veel gaat beloven, of qua film of qua extra's.

Dus uiteindelijk houd ik de schade redelijk beperkt :D

Groet Bjorn

Adamski

huren kost bij de dichtsbijzijnde videotheek 400 eurocentjes...nou in geen 400 jaar dus he....die man moest zich schamen, wat een prijs...(sorry moest even een frustratie kwijt)

gemiddeld komen er zo'n 6 tot 8 dvd's per maand bij...
waaronder nieuwe films maar de laatste tijd veel uit de "el cheapo" rekken van de FRS... dit zijn dan vnl. films met ee "jeugd sentimentje"
(hoor mij nou....ja hoor het broekie is ook al 24 hoor ;D)
ennuh....ja de hongkongnese dvd's doen het de laatste tijd ook zeer goed....

stefanw

 :P
Hallo ,

Sinds ik begin deze maand de stap heb gezet om online te durven bestellen met ccard ben ik niet meer te houden!!!?!?!??
2 deze maand via Uk binnen 2 via Australie en er komen er nog 2 vanuit Australie als de post z'n werk goed doet!
Verder heb ik er deze maand nog drie binnen gekregen via een handelaar op marktplaats.
Dat maakt deze maand al 9 + ik heb er nog 1 of 2 bij freerecordshop gehaald=totaal 11!
Ik zei tegen m'n vriendin dat ik voor het eind van het jaar 50 dvd's wilde hebben maar daar zit ik nu al overheen.
Nu de drempel dus maar wat hoger gelegd! :P
Waar ik ook benieuwd naar ben als jullie een film willen kopen huur je hem dan ook eerst nog? of leg je de 4 euro bij de prijs van de dvd?(scheelt toch weer natuurlijk!)
Ik wilde Black hawk down bijv. na in de bios te hebben gezien maar ik vind hem nu nog te duur, resultaat afgelopen zondag toch ook maar gehuurd ( ik kon hem niet weerstaan)en nu nog een keer kopen
Stefan

FrankL

Nee, huren is zonde van het geld. Ik leen wel regelmatig.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95