Wie gebruikt er hier een X-Box.

Started by J.A.F._Doorhof, September 11, 2002, 08:45:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Wie van jullie zijn er in het bezit van een X-box ?

Gezien de lage prijzen van dit moment heb ik ook maar de gok gewaagd en zo een MS ding aangeschaft (nu alleen nog de tijd vinden om te kijken ;D).

Wat zijn jullie meningen, games die de moeite waard zijn etc.

MvrGr.
Frank
;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Ik niet, maar ik heb wel eens een Star Wars (Empire Strikes Back setting) spel gezien wat er mooi uitzag en spannend leek.

Groetjes,
Oscar

bmateijsen

ik heb de tegenhanger... dus de gamecube en in tegenstelling tot de klote controller van de x-box is de controller van de cube werkelijk werelds..

Nog niet zoveel spellen op de markt voor de cube, maar dat begint te komen..

Frank, heb je hem op de G70 aangesloten die X-box??
dat is wel rete cool.. Halo op 2.60 meter breed....

Groet Bjorn

patrick_vdb

Zozo aan het gamen gegaan Frank. Ik heb de PS2 geen X-box (ben eigenlijk ook geen voor- of tegenstander want elke console heeft zo zijn eigen sterke en zwakke punten). Qua games van de X-box ben ik niet zo op de hoogte, zal eens kijken welke ook op de PS2 uitgebracht zijn voor eventuele tips ;)

Mvrgr

Patrick

patrick_vdb

Quote from: patrick_vdb on September 11, 2002, 12:07:46zal eens kijken welke ook op de PS2 uitgebracht zijn voor eventuele tips ;

Net eens effe op de X-box website gekeken en jawel hoor. Als je van creepy films houdt waarbij sfeer belangrijker is als de actie of gore (en dat zit volgens mij wel goed ;D) dan moet je zeker eens Silent Hill "Restless Dreams" proberen van Konami (zie http://www.konami.com/silenthill2/). Dit spel is ook uit op de PS2 (heb hem nog niet uitgespeelt) en bezorgt je werkelijk rillingen en een zeer onbehagen gevoel tijdens het spelen.

Mvrgr

Patrick

Grindtegel

yep, deze jongen is in het bezit van een xbox (en een n64, gameboy,dreamcast en ps1).

ik ben zelf geen voorstander van een bepaald systeem, maar koop hardware vanwege de software die erop te krijgen is.

De xbox heb ik min of meer aangeschaft voor Halo, dit is een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb en geloof me, dat zijn er zeeeeeeer veel.

De andere spellen die ik bezit voor de xbox zijn Amped(snowboarden), JSRF (futuristische inlineskate/platformspel, vervolg op JSR op de dreamcast die ik ook heb), Dead or Alive (vechtspel,gratis van mr. Gates gekregen, niet echt geweldig), Rallysport Challenge( racen, ook gratis gekregen).

Als je de xbox koopt MOET je Halo aanschaffen, of je moet absoluut niet houden van 1st person shooters.

Beeld(16:9) en geluid(dd5.1) van de xbox zijn geweldig, stuk beter dan bv de dreamcast die ik ook erg mooi vind en de PS2 die een vriend van me heeft.

Toch blijf ik het meest fan van Nintendo (gamecube zal ook nog wel een keer komen), vanwege het meeste spelplezier die ik met hun spellen heb.

Ik heb een kabeltje besteld voor het aansluiten van de xbox op mijn Piano ;D . Dus straks Halo spelen op 1,9m breed!!!!!

Op dit moment zijn er echter niet echt veel ECHT goede spellen uit op de xbox, maar er zitten er een paar leuke aan te komen (Halo2 uiteraard, Splinter Cell en colin McCrea Rally 3)

genoeg info zo, of wil je meer weten?

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

bryan vd B

Quote from: bmateijsen on September 11, 2002, 11:45:57
ik heb de tegenhanger... dus de gamecube en in tegenstelling tot de klote controller van de x-box is de controller van de cube werkelijk werelds..

Nog niet zoveel spellen op de markt voor de cube, maar dat begint te komen..

Sorry maar je vind de xbo controller een klote ding.Het spijt me zeer maar dat ding vormt precies naar je handen en heeft tenminste 2 normale anologe sticks integenstelling tot de GC controller.en persoonlijk vind ik de kwaliteit van de GC controller nou niet zo geweldig aangezien erbij mij al 2 stuk zijn gegaan bij normale omgang.
Heb je daarin tegen wel is op een controller ''s'' gespeeld van de xbox echt een goed dingentje en speeld lekkerder(mening) als de gewone controller.
Ik probeer hier niet te flamen dus vat deze kritiek niet verkeerd op ;)
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Erik

Misschien dat ik er ook maar eens een ga halen voor 300 euro inc DVD AB en 3 spelen is eigenlijk niets meer en gamen in dd51 lijkt me best wel cool.
Maar wordt dat ook op die oude spelen (lees die 3  gratis spellen) ondersteund of alleen op de nieuwste titles.
Met ondersteuning bedoel ik ook echt d effecten niet allen muziek in DD51
btw dat live gebeuren lijkt me ook wel stoer.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

bryan vd B

Quote from: Erik on January  7, 2003, 20:34:18
Misschien dat ik er ook maar eens een ga halen voor 300 euro inc DVD AB en 3 spelen is eigenlijk niets meer en gamen in dd51 lijkt me best wel cool.
Maar wordt dat ook op die oude spelen (lees die 3  gratis spellen) ondersteund of alleen op de nieuwste titles.
Met ondersteuning bedoel ik ook echt d effecten niet allen muziek in DD51
btw dat live gebeuren lijkt me ook wel stoer.

bij 9 van de spellen tot nu toe zijn  ook de geluidseffecten DD 5.1.
bij mediamarkt in amsterdam ktijg je 5 spellen voor 349 euro.
de bijgeleverde spellen zijn abe oddesy,rallysport,sega gt 2002(DD 5.1),amped,jsrf ze zijn volgens mij allemaal DD maar van sega gt 2002 weet ik dat zeker omdat ik dat spel zelf ook heb.In de toekomst zullen de spellen alleen maar in DD formaat worden gemaakt dus maak je daar geen zorgen om.
Het gekuid klinkt bij de xbox zelfs heel goed wat je van de andere consoles niet kan zeggen.
en ja xbox live is en word ook heel erg vet.Er was pas geleden een review op gamekings(V8 om 18.30 elke maandag) en daar waren ze er erg over te spreken.
In Amerika hebben ze het al een tijdje maar wij moeten nog wachten tot maart :(
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Erik

#9
Zit er bij dat setje ook een DVD AB? Of hebben ze die daar weer weggelaten?
btw moet je ook een geheugenkaart erbij halen of slaat hij dat op de harde schijf?

Ach voor je het weet is het maart :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

Let wel op dat je voor 5.1 nog wel een extra scart/s-video kabel moet aanschaffen (van Microsoft zelf) en een optisch kabeltje om door te linken aan je receiver.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

bryan vd B

voor de digitale overdracht van het geluid moet je wel een advanced scartkabel kopen van microsoft zelf.
deze kabel is gelijk RGB en krijg je een optimaal beeld in tegenstelling tot de bijgeleverde scart waar het beeld over 1 rca loopt(geel).
Aan deze scart kabel zit een kastje waar een optische uitgang zit dus je moet ook nog een optische kabel halen.
advanced scart kabel kost geloof ik 29.99 en een optisch kabeltje ongeveer tussen de 15 en 30 euro.
Kortom voor dit ben je dus ongeveer 45 euro kwijt wat het ook echt waard is.
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

bryan vd B

sorry ik had jou reply niet gelezen ::)
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.