In memoriam

Started by Raf1, January 2, 2002, 00:53:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raf1

Beste Forumers,

In de week voor kerstmis is mijn vader overleden.
En terwijl je dan bezig bent om te rouwen, en je herrineringen naar boven haalt, kwam ik tot de ontdekking dat mijn liefde voor beeld en muziek van mijn vader komt.
Mijn vader luisterde veel naar muziek, maar bracht mij ook begrip en inzicht over muziek bij.
Hij keek graag naar films, dus elke klassieker heb ik meerdere malen gezien.
Voor zijn werk maakte hij ook films(als producent) en ook daar heb ik van geleerd.
Hij fotografeerde, en ook ik heb mij op dit terrein uitgeleefd.
En zelfs zijn "fairnes" en ieder zijn mening gunnen, is een principe wat ik van hem over genomen heb.
Kortom, de persoon die jullie als Raf1 kennen, is echt een "aardje naar zijn vaartje".

Groetjes,

Raf.

jaco

#1
Raf,
Gecondoleerd, en sterkte met het verwerken van dit verlies.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

searcher

#2
Beste RAF,

Ook namens mij gecondoleerd en sterkte toegewenst.

                            m.v.g Searcher



cinepaulis

#3
Raf,

gecondoleerd en heel veel sterkte in de komende tijd.

Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

ego

#4
Beste Raf,

Het spijt mij dit nieuws te vernemen, het is goed om te horen dat jullie 'persoon' zo overeenkomt, vaak is dat het resultaat van een goede relatie.

Heel veel sterkte met je verwerking Raf, geef jezelf de tijd.

Groet,

Ego

J.A.F._Doorhof

#5
Raf,

Ook namens ons gecondeleerd.

Frank, Annewiek & Brian
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

#6
Raf,

Gecondoleerd met je vader. Het is een mooi gegeven dat zijn persoonlijk nog voortleeft door jou. Heel veel sterkte.


MvrGr.
Robert

jeroen_B

#7
Raf,
gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.

jeroen

garmtz

#8
Hallo Raf,

Ook van mijn kant mijn welgemeende condoleances. Uit je verhaal kan ik opmaken dat ja vader en jij erg close waren en veel gemeen hadden. Ook de rest van je familie wens ik veel sterkte toe de komende tijd.

Garmt

SiR-ROUND

#9
Raf, gecondoleerd...

Ik heb m'n vader nooit echt gekend(overleden op m'n 5de), maar als ik je verhaal lees, hoop ik dat ik ook zo'n goede vader voor kleine Mozes kan/zal zijn...

Sterkte...

SulTan

#10
Namens mij ook sterkte aan jou en de familie,

Khalid

rijstfj

#11
Ook namens mij gecondoleerd en sterkte in een nieuw jaar toegewenst.
gr.
Frans

JG_Smit

#12
Raf gecondoleerd ook namens mij veel sterkte.

Jan

jankees

#13
Mijn vader overleed vijf jaar geleden aan een hersentumor. Hij was pas 58 jaar oud. Hij heeft altijd hard gewerkt en als hij 60 was zou hij halve dagen gaan werken. Daaruit blijkt maar dat je met de dag moet leven. Als je een fijn gevoel krijgt van die DVD speler of projector en je hebt het geld, dan moet je hem misschien maar kopen.

Hoewel zijn overlijden mij natuurlijk veel verdriet heeft gedaan ben ik ook blij voor de tijd die we wel gehad hebben. Ik heb het gevoel dat ik daardoor toch meer met mijn vader heb kunnen delen dan anderen wiens vader wellicht 100 geworden is. Neem tijd om te denken aan de mooie tijden die jullie samen gehad hebben en praat af en toe nog eens tegen hem. Wie weet zegt hij wat terug, verbaal of anderszins.

Spacebass

#14
Lijkt mij ontzettend moeilijk, om niet meer iets tegen je ouders te kunnen zeggen/vragen.
brr.


Beetje laat maar nog gecondoleerd.

SB