Welke interlink tussen cd-speler en vv?

Started by wil, October 7, 2005, 16:14:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wil

Uit de Tjoeb-shootout kwam naar voren dat het gebrek (in mijn oren) aan muzikaliteit vooral te wijten was aan de DACs van de receiver tov. de DACs van de cd-speler. Ook ontdekten we dat de Madrigal HPC interlink van Audiofiel superieur was aan de AH! interlink, Twisted Pair en Van den Hul The Source.
Wie kan mij suggesties aan de hand doen welke interlink ik beslist moet beluisteren, en bij voorkeur ook ergens te leen is. Immers, ik vind het haast ondoenlijk om een kabel te beluisteren, en dan twee weken later te zeggen dat ie beter is dan een andere als ik ze niet naast elkaar kan vergelijken.
Als richtprijs wil ik tot max. €250,- gaan. Dat lijkt me redelijk in verhouding tot de rest van de set.

Kortom, brand maar los met jullie ervaringen, maar wel graag met een zeker kader omschreven (lees: in welke set staat ie en hoe verhoudt ie zich tot bijv. de hierboven genoemde interlinks).

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Harman/Kardon

Setup zoals het er nu voor staat:

H/K signature 1.0 voorversterker
2x H/K signature 1.3 eindversterker 2x H/K signature 1.5 eindversterker Frontspeakers: JBL L100 Rearspeakers, JBL L100 Center: L-center Bekabeling: Vd Hull Teatrack & D 102 mkIII  Cd-speler Marantz SA 15-S1

-SR-

hoi,

ik denk dat daar al veel topics over geschreven zijn maar mijn persoonlijke smaak zegt zeker eens te kijken naar de:

-VD Hul first ultimate
-Nordost Blueheaven

je moet ze zeker eens grondig beluisteren in je set vooraleer aan te schaffen maar beide vind ik heel mooie interlinks voor een redelijke prijs.

Groeten,
-SR-

Harman/Kardon

Bleu heaven lijkt me ook erg goed, 47lab heb ik ook goede dingen over gehoord.
Setup zoals het er nu voor staat:

H/K signature 1.0 voorversterker
2x H/K signature 1.3 eindversterker 2x H/K signature 1.5 eindversterker Frontspeakers: JBL L100 Rearspeakers, JBL L100 Center: L-center Bekabeling: Vd Hull Teatrack & D 102 mkIII  Cd-speler Marantz SA 15-S1

wil

Ehm, heren...  ;)

Heel erg bedankt voor het bumpen en het meedenken, maar ik draai inmiddels al ruim een half jaar met een Madrigal HPC met WBT pluggen en dat klinkt echt ge-wel-dig  :D.

Dus voor mij is dit topic gesloten. Mochten er mensen zijn die in zijn algemeenheid iets zinnigs kunnen zeggen voor anderen is dat prima en zal ik dit topic niet op slot gooien.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Harman/Kardon

Hoopte er zelf nog wat wijzer van te worden >:D
Madrigal leek mij ook al een goede optie om eens te proberen. Gebruik nu Vd Hul 102mklll.

Greetz
Setup zoals het er nu voor staat:

H/K signature 1.0 voorversterker
2x H/K signature 1.3 eindversterker 2x H/K signature 1.5 eindversterker Frontspeakers: JBL L100 Rearspeakers, JBL L100 Center: L-center Bekabeling: Vd Hull Teatrack & D 102 mkIII  Cd-speler Marantz SA 15-S1