Zwarte fonts...

Started by SiR-ROUND, March 23, 2002, 06:48:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SiR-ROUND

Hoi Forummasters...

Hebben jullie vast zelf ook al gezien maar die zwarte fonts op de bijna zwarte achtergrond zijn teveel van het slechte... Ik ben al gaar in m'n nachtdienst, maar ik denk dat ik het overdag ook niet trek om het te lezen...

Ik doel op bv de "lichtkrant" en de notification optie...

QuotePeg, I'm blind... I saw Marcy naked!

FrankL

#1
Ja, ook de '10 recentste berichten' zijn vrijwel onleesbaar.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Robert

#2
Klopt helemaal. De lichkrant en de laatste 10 berichten zijn onleesbaar. En SiR-ROUND het komt gelukkig niet door nachtdienst draaien ;D. Dit zijn de nog kleine problemen die er zijn, maar ik ben zeer tevreden over hoe dit forum nu draait (Ik kan het niet vaak genoeg zeggen ;)).


MrvGr.
Robert

garmtz

#3
Hoi jongens, ik begrijp niet precies welke gedeeltes jullie bedoelen. Bij mij is alles goed leesbaar. Of is het euvel inmiddels verholpen? Ik doe graag iets om te helpen. Stuur me anders ook even een mail.

RuudG

#4
Potverdorrie, Garmt. Jij moet een erg lichtsterke monitor hebben dat je de 10 laatste berichten makkelijk kan lezen :D 3000 ANSI lumen of zo?

Groeten,

Ruud

eduard

#5
Ja de laaste 10 berichten zijn niet goed telezen zwarte achtergrond met zwarte letters, ik heb dit ook bij de polls gezien.

jaco

#6
Ja Garmt, knap dat  jij  geen problemen hebt om de laatste 10 posts te lezen. Die kleuren moeten aangepast worden, want dit is niet te lezen zo.

Ik denk dat Frank dat wel gaat doen op maandag middag/avond. (hij is er even een weekeindje tussen uit)

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

garmtz

#7
Ik heb het nu ook bij de polls gezien.  ::)

Heb niet zoveel tijd nu helaas. Maar zal nog eens een hele check doen.

J.A.F._Doorhof

#8
Alleen bij de Polls is het nog te zien, ik heb me verrot gezocht maar kan die instelling NIET vinden. Heb het al gepost op een forum voor Yabb.

Het kan opgelost worden met een andere kleurstelling voor het gehele forum, maar dat wil ik nu juist niet.

Dus voorlopig even de polls selecteren aub, ik wacht op een oplossing.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"