@Midcalls Infinity Paradise

Started by Spacebass, October 2, 2005, 15:14:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass

#25
Quote from: Midcall on October  4, 2005, 09:11:33
Ik mis trouwens nog de pimpfoto van de neonverlichte cd-speler, was die toch niet scherp genoeg gebleken?
Je bedoeld die nieuwste Blue Ray speler toch? Ik dacht dat het beter was om die voor het laatst te bewaren  ;D

Scherp genoeg zo uit het handje  ???  ;D

Robert

#26
Quote from: Spacebass on October  4, 2005, 00:35:29Meet&Greet
Een beetje onverwacht bleek het meteen een soort Infinity Meet&Greet te worden. Ik vond het dan ook enorm jammer dat ik vergeten ben om mijn forumbuddy Robert op de hoogte te stellen van dit bezoekje, want ook hij was zeker helemaal uit zijn dak gegaan  :(
Wat flik je me nou? ;D
Je hebt mijn volle aandacht als de combinatie Infinity & Spacebass voorkomt op het forum ;D

Hey! Midcalls Infinity Paradise started by Spacebass, klik, kwijl ;D


MvrGr.
Robert

Spacebass

Quote from: Robert on October  6, 2005, 00:28:17


Wat flik je me nou? ;D
Welgemeende excuses Robert  :'( Misschien dat het lukt om de volgende keer mee te gaan?

QuoteJe hebt mijn volle aandacht als de combinatie Infinity & Spacebass voorkomt op het forum ;D
;D

QuoteHey! Midcalls Infinity Paradise started by Spacebass, klik, kwijl ;D
Dat moet haast je aandacht wel trekken  8)  ;D

SpeedyAndré

Ik heb wat gemist zie ik  :'( ::) :o
Hier nog een Infinity Classic adept  8) ;D
Ik heb jaren met de Kappa 9 gespeeld, deze stuurde ik aan met de KSA300S die Martin nu heeft staan (die heeft inmiddels een gereviseerde voeding).
Door 'omstandigheden' moest ik afscheid nemen van 90kg fijnzinnig geweld, maar m'n Aragon Palladium monoblokken maken heel wat goed ;)
Op dit moment speel ik met de R90's (stereo/fronts) en later mogelijk de R80's van m'n broer als rear speakers zodra de HT verder is gevorderd.

Ik ben erg benieuwd naar de Epsilons, want in veel reviews wordt de L-EMIM juist niet als sterk punt genoemd omdat hij zou kleuren ::)
De snelheid maakt uiteraard veel goed, da's idd een punt van aandacht wanneer er midbass-couplers zijn gebruikt, zoals in mijn (nieuw/demo) R90's.
Overigens stoort het niet als de amp maar genoeg power en controle heeft :)
Als er al een exactere datum is dan hoor ik het graag  :-*

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Midcall

Quote from: SpeedyAndré on October  6, 2005, 01:02:53
Ik heb wat gemist zie ik  :'( ::) :o
Hier nog een Infinity Classic adept  8) ;D
Ik heb jaren met de Kappa 9 gespeeld, deze stuurde ik aan met de KSA300S die Martin nu heeft staan (die heeft inmiddels een gereviseerde voeding).
Door 'omstandigheden' moest ik afscheid nemen van 90kg fijnzinnig geweld, maar m'n Aragon Palladium monoblokken maken heel wat goed ;)
Op dit moment speel ik met de R90's (stereo/fronts) en later mogelijk de R80's van m'n broer als rear speakers zodra de HT verder is gevorderd.

Ik ben erg benieuwd naar de Epsilons, want in veel reviews wordt de L-EMIM juist niet als sterk punt genoemd omdat hij zou kleuren ::)
De snelheid maakt uiteraard veel goed, da's idd een punt van aandacht wanneer er midbass-couplers zijn gebruikt, zoals in mijn (nieuw/demo) R90's.
Overigens stoort het niet als de amp maar genoeg power en controle heeft :)
Als er al een exactere datum is dan hoor ik het graag  :-*

André  8)

Heeey Speedy :-)

Ik zal ff kijken naar een datum, misschien in het weekend van 5/6 november? Als er meer liefhebbers zijn.... Trouwens, Spacebass, stel eens een dag voor dat we bij jou langs kunnen? Eens kijken of je jouw huis ook een beetje kunnen laten resoneren met Charly Antolini, die ik overigens heb leren kennen via SpeedyAndré  ;D.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Spacebass

Quote from: Midcall on October  6, 2005, 01:11:46
Heeey Speedy :-)

Ik zal ff kijken naar een datum, misschien in het weekend van 5/6 november? Als er meer liefhebbers zijn.... Trouwens, Spacebass, stel eens een dag voor dat we bij jou langs kunnen? Eens kijken of je jouw huis ook een beetje kunnen laten resoneren met Charly Antolini, die ik overigens heb leren kennen via SpeedyAndré  ;D.
Ik laat het je zo snel mogelijk weten  8)

SpeedyAndré

5/6 november komt mij wel goed uit, liefst op zondag of zaterdag avond  ::)
Wat een contrast trouwens, ik herinner me nog een (sa)cdspeler vergelijking bij Midcall waar het 'knallen' ver te zoeken was (op Charly Antolini na dan :P )

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Midcall

Quote from: SpeedyAndré on October  6, 2005, 01:35:50
5/6 november komt mij wel goed uit, liefst op zondag of zaterdag avond  ::)
Wat een contrast trouwens, ik herinner me nog een (sa)cdspeler vergelijking bij Midcall waar het 'knallen' ver te zoeken was (op Charly Antolini na dan :P )

André  8)

Dat bleek achteraf gezien aan mijn Krell FPB-blokken te liggen, ongeveer het enige waar ik niet aan gedacht had. Ze matchten gewoon niet met mijn speakers, bij degene aan wie ik ze verkocht had (een Fransman) spetterden ze des te meer toen we ze daar afleverden. De Parasounds klonken zo enorm veel beter op mijn speakers, toen kwam er echt pit in.

Maargoed, had mijn Straightwire Crescendo gebalanceerde interlink binnen, dus 1 dropveter kon er tussenuit. Verschil was geen dag en nacht verhaal (dat overdreven gedoe is niet aan mij besteedt), maar het geluid werd een kleine beetje meer upfront, maar vooral het laag ging er op vooruit. Ja, moeilijk te geloven als je al het laag had gehoord, maar de detaillering is nog beter geworden.

Nu werd het tijd om met de speakers te gaan schuiven, iets wat ik lang niet meer gedaan heb, de Epsilons stonden ongeveer op dezelfde plek als mijn Sigma's, enkel een klein stukje verder uit elkaar. Om even een idee te geven, ze staan ongeveer 4,20m uit elkaar (vanaf het centrum van de speakers gemeten), en de achterkant staat 65 cm van de achtermuur. Luisterafstand zal ongeveer 3,50 meter zijn, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet precies. De luistersessie had me genoeg inspiratie gegeven om aan de slag te kunnen. Ik heb ze een stukje naar voren gehaald, behoorlijk ingedraaid en een tikkeltje dichter bijelkaar. De diepte nam hierdoor zoals verwacht erg toe, maar tot mijn verbazing was de afname in de brede soundstage veel minder dan ik verwacht had. Ik ben zelf van mening dat een soundstage zo breed mogelijk moet zijn, een band staat immers nooit op 2 vierkante meter te spelen. Probleem nu was alleen dat mijn laag iets minder indrukwekkend was dan op mijn oude plekkie, maargoed, gelukkig kan ik het een en ander compenseren/corrigeren met de servo-controller die bij de Epsilons zit. Ik ben er dus nog niet helemaal uit, en zal nog wel wat aan die speakers moeten rukken eer ik de (voor mijzelf) ideale plek gevonden heb. I'll keep you informed. Er zijn helaas niet zo gek veel mensen die deze speakers hebben staan, dus zal helemaal zelf het wiel moeten uitvinden  :-\
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

SpeedyAndré

Misschien heeft Bas van Sound Evolution nog een paar tips, met name voor de servo-controller, waar hij aardig wat problemen mee heeft gehad.
Dat het laag 'overweldigend' is vind ik eigenlijk geen goed teken, ik zou eens gaan meten hoe het laag zich verhoudt tot de rest van het spectrum :)
De kamerakoestiek kan natuurlijk ook een voedingsbodem zijn voor het laag, meten is weten  ;D
In november kan ik wel dB-meter meenemen en wellicht een testcd of dvd.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Midcall

Quote from: SpeedyAndré on October  9, 2005, 12:09:21
Misschien heeft Bas van Sound Evolution nog een paar tips, met name voor de servo-controller, waar hij aardig wat problemen mee heeft gehad.
Dat het laag 'overweldigend' is vind ik eigenlijk geen goed teken, ik zou eens gaan meten hoe het laag zich verhoudt tot de rest van het spectrum :)
De kamerakoestiek kan natuurlijk ook een voedingsbodem zijn voor het laag, meten is weten  ;D
In november kan ik wel dB-meter meenemen en wellicht een testcd of dvd.

André  8)

Tja, als je het zo leest wat betreft het laag is dit snel wat in je gedachte opkomt, maar overweldigend is in dit geval toch wat anders bedoelt. Het laag is in het geheel geen probleem, het komt er precies uit zoals het op de cd staat. Er loopt helemaal niks vol in het geluid, en juist daarom geeft het zo'n enorme kick en krijgt echt iedereen een smile op zijn gezicht als Antolini zich uitleeft of wanneer een stel Chinezen zich suf slaan op de mega grote troms. Overweldigend is dus niet in de zin van 'te veel' maar in de zin van 'wow'. Zoiets van dat als het nummer is afgelopen dat iedereen nog even een half minuutje stil is om nog de ervaring op zich in te laten werken, dat kunnen de mensen die geweest zijn wel beamen denk ik. Maargoed, neem alles mee wat je mee wilt nemen, lijkt me leuk.

Overigens gister de DVD Fight Club zitten kijken *ahum*.... mijn vriendin werd letterlijk bang van het geluid van sommige scènes en dat had ze tot nu toe alleen in Pathé Arena  ;D.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Paulie

Goedenavond Midcall hoe is tie met het polijsten en bewerken van je mooie diamanten  :P :P

wil het een beetje lukken.

@Spacebass vond het erg gezellig misschien een ideeetje om voordat we naar de VAD gaan effe bij je langs te tuffen en te genieten van jouw infinity paradise. Dan rijden we vandaaruit met zijn alle door naar de VAD.

Ik hoor het wel of dat lukt.

Ik meen dat wij zaterdag wilde gaan.

Dan is bijna de hele Infinity GANG aanwezig op de VAD  ;D ;D

@Midcall wanneer is je 2e luistersessie gepland de 5e of de 6e dan ben ik er ook weer.

groet

Paul
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

Harry HT

Hoi,

Ook ik wil Midcall (& vriendin) nog bedanken voor de gastvrijheid en de gezellige stereodag.  8)

Halverwege de middag kwamen we aan en werden we welkom geheten door Midcall en stond z'n set al rustig te spelen op de achtergrond. Acda en de Monk ging uit de speler en toen gingen we muziek draaien. (Natuurlijk kregen we het bekende smoesje te horen dat de cd van de vrouw des huizes is. :) )

De woning, de speakers, de tv, het audiorack en de speakers, alles bij Midcall thuis is groot. Hierdoor leken de Epsilon's niet echt  :o groot. Maar wanneer je naast de speakers ging staan waren de speakers een stuk indrukwekkender.
De afwerking vind ik mooi, door de houten lijst die aan de buitenzijde van de fronts zijn gemonteerd zien de speakers er sierlijk uit.

De sound van de Epsilon's is indrukwekkend, deze speakers nodigen je echt uit om met luid volume te spelen, dat hebben we dan ook maar gedaan.  :) Het is het fijn om een woning te hebben, waar de buren geen last van je hobby hebben.
De speakers hebben echt indruk op me gemaakt, nog steeds (enige weken later) denk terug aan dat machtige geluid wat deze speakers produceren. Op zo'n manier vind ik het ook leuk om naar stereo te luisteren, het is gewoon een belevenis te noemen. Niet veel stereo sets die ik tot nu geluisterd heb, gaven me dit gevoel.  8)

De sfeer tijdens de stereo dag was super gezellig, Paulie en nog een Infinity vriend kwamen later ook langs. Er ontstond een soort Infinity familiedag  ;). Waarbij ik de enige "vreemde" in het gezelschap was, maar dat heeft de pret niet mogen drukken.  8)

Gegroet,

Harry



De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Midcall

Mijn vriendin heeft vroege dienst 5 en 6 november, dus het makkelijkste is om er deze keer een ochtend/middag sectie van te maken. Gezien de agenda van SpeedyAndre is het misschien het handigst zondag de 6e te pakken, zeg rond een uur of 11 ofzo. Zorg ik voor de lunch en dan zien we wel weer hoe laat het wordt allemaal.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Spacebass

Quote from: Paulie on October 12, 2005, 18:10:15
@Spacebass vond het erg gezellig misschien een ideeetje om voordat we naar de VAD gaan effe bij je langs te tuffen en te genieten van jouw infinity paradise. Dan rijden we vandaaruit met zijn alle door naar de VAD.
Hoi Paulie, ik zou het graag willen, maar mijn "normale" HT ligt momenteel plat :( Als ik de boel weer "werkend" heb dan gaan we zeker een dagje prikken!.  ;)

We zien elkaar sowieso zaterdag  ;)

Midcall

Quote from: Spacebass on October 13, 2005, 20:17:51
Hoi Paulie, ik zou het graag willen, maar mijn "normale" HT ligt momenteel plat :( Als ik de boel weer "werkend" heb dan gaan we zeker een dagje prikken!.  ;)

We zien elkaar sowieso zaterdag  ;)

Nahja, ik heb geen moeite om op de grond te liggen als het desnoods moet voor dat HT.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Harry HT

#40
Hoi,
Quote from: Midcall on October 13, 2005, 23:57:11
Nahja, ik heb geen moeite om op de grond te liggen als het desnoods moet voor dat HT.
;D ;D (echt een Infinity groupie)
Lijkt me gezellig zaterdag.

Midcall de cd die ik tijdens de sub-shootout bij Rob Dingen had gehoord was Stonehenge 4, een nummer van die cd zou ik graag nog een keer op je set willen horen  8) . De cd ligt in de bakken bij Van Leest voor €5,00/€6,00.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

SpeedyAndré

Quote from: Midcall on October 13, 2005, 14:55:19
Mijn vriendin heeft vroege dienst 5 en 6 november, dus het makkelijkste is om er deze keer een ochtend/middag sectie van te maken. Gezien de agenda van SpeedyAndre is het misschien het handigst zondag de 6e te pakken, zeg rond een uur of 11 ofzo. Zorg ik voor de lunch en dan zien we wel weer hoe laat het wordt allemaal.

Intussen is er een andere meeting bijgekomen op zaterdag de 5e, dus voor mij blijft de zondag over :)
De genoemde tijd op de 6e gaat wel lukken denk ik.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Midcall

#42
Okay, wie kwamen er nog meer? Spacebass met HarryHT revisited? Kom maar op met die cd's met dat laag. Trouwens, heb nog wat foto's van mijn set Sigma's naast mijn Epsilons in de woonkamer, een Infinity IRS paradijs, everybody's wife's nightmare.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

SpeedyAndré

Ik heb die Stonehenge 4 cd ook liggen, wat een beroerde kwaliteit is het eigenlijk  ::)
Alsof ze een Casio synth door een nagalmveer hebben gestuurd  :-\
Maar goed, het laag is laag, als je de 'muziek' vergeet (hoog/midden amp ff los koppelen  ;D) dan is het wel even te harden  :P
Intussen verzamel ik nog wat laag-hoogstandjes ter compensatie van deze cd :)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Paulie

Quote from: Midcall on November  3, 2005, 22:06:17
Okay, wie kwamen er nog meer? Spacebass met HarryHT revisited? Kom maar op met die cd's met dat laag. Trouwens, heb nog wat foto's van mijn set Sigma's naast mijn Epsilons in de woonkamer, een Infinity IRS paradijs, everybody's wife's nightmare. Kan ik die aan jou kwijt space zodat je ze ff kan plaatsen op het forum?

TOCH NIET DIE FOTOOS DIE IK GEMAAKT HEB HE  ;D ;D

Dat trekt men niet hier hoor.

Wel een beetje teveel geweld voor een gemiddelde nederlandse woonkamer.

WAF factor is heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeer te zoeken

groet

Paul
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

Midcall

Okay, komen ze :-)

http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Midcall

We hadden de spikes er voor het gemak maar even niet onder geschroefd.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Midcall

Overigens wel de eerste keer (en vast ook de laatste keer  >:D) dat er iets op Marantz stond te draaien in mijn huis
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Harry HT

Hoi,

Wat zijn jullie allemaal aan het doen? Wat zijn dat voor mini Infinity's?  >:D ;)

Hoeveel anders klinken ze?

Spacebass en ik hadden graag komen luisteren, alleen hebben we dit weekend geen tijd meer. Jammer, jammer.

@speedy: draai van de cd alleen track nr. 5,

Gegroet,

Harry

 
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

SpeedyAndré

Als ik snel tel, dan zie ik alleen Paulie en misschien Robert staan voor zondag, is dat echt alles?  :-\

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp